ME+U - chapter 83

-Har du aldrig sett en tjej i bikini förut eller vad är det frågan om? sa hon kaxigt och la ena benet i jacuzzin.
Jag skrattade lite nervöst.
-Haha jo, men det beror ju på vem tjejen i bikinin är, sa jag flirtigt.
Hon skrattade och var nu i jacuzzin. Hon simmade lite lätt över till mej och satte sej bredvid mej. Jag la min ena arm om hennes midja och hon lutade sitt huvud mot min axel. Vattnet bubblade runt om oss och jag såg hur Alicia slöt sina ögon. Jag kunde inte sluta titta på henne, hon var så fin.....



ALICIAS PERSPEKTIV

Det kändes nästan som att jag kokade i det heta vattnet. Fast skönt var det, verkligen. Jag vilade mitt huvud på Justins axel och slöt ögonen och njöt. Jag ryckte till av att jag fick vatten i ansiktet. Jag kollade upp på Justin som flinade.
-Vad var det där bara för? sa jag och skrattade.
-Vadå? Har jag gjort något? sa han och spelade oskyldig.
-Tönt.. suckade jag.
Jag la mitt huvud på hans axel igen och när han var som minst beredd så tryckte jag hans huvud under vattnet.
Jag släppte lika snabbt och simmade iväg från honom. Han flög upp ur vattnet och jag flinade mot honom. Han såg riktigt förvånad ut, haha.
-Och vafan var det där bra för? sa han och skrattade.
-Va? Pratar du med mej? sa jag och pekade på mej själv.
Han skakade på huvudet och simmade snabbt emot mej.
-NU SKA DU FÅ! skrek han och skvätte en massa vatten på mej.
-AAAAAAAAAH! skrek jag som knappt kunde se något.
Jag satte händerna för ansiktet och försökte skydda mej från vattnet men då tar han istället tag i mej.
Vad skulle han nu göra? Jag började skratta för han bärde upp mej i sina armar som en prins bär en prinsessa.
-Vad håller du på med? sa jag och skrattade hysteriskt.
Han svarade inte utan kastade mej i vattnet, jag landade under vattnet och andades tungt när jag kom upp till ytan.

Jag kollade på Justin som ståg någon meter ifrån mej med ett elakt flin i ansiktet.
-DIN IDIOT! skrek jag och slängde mej efter honom i vattnet. Han försökte ruscha ifrån mej men hann inte.
Jag skvätte ner honom med vatten som bara den och jag tänkte då fan inte sluta. Rätt som det var så försvann han under vattnet och drog tag i mina ben så att jag också ramlade under vattnet. Skrika var det enda jag hann göra innan jag hade hela munnen full med vatten. Nu var vi båda under vattnet, jag öppnade ögon och kollade på Justin som också hade öppnat ögonen. Vi kollade på varandra i några sekunder men fick ett skrattanfall. Vi flög upp ur vattnet och skrattade som bara den när vi fick luft.
-HAHHAHAHAHHAA! DIN MIN! HAHHA HERREGUD! skrattade jag och tog mej för magen.
-HAHHAHA och du skulle sett din! Du såg ut som en uppblåsbar fisk!
Vi skrattade tills vi inte fick någon luft. Vi båda tystnade efter ett tag och kollade in i varandras ögon. Jag såg att Justin ville kyssa mej, och jag ville kyssa honom. Han simmade sakta mot mej och log sexigt. Jag log lite lätt tillbaka och nu var han precis framför mej. Han strök några hårslingor från mitt ansikte och närmade sej med sina läppar mot mina. Någon sekund senare så kände jag hans blöta, härliga läppar mot mina. Vi började kyssas ännu mera passionerat och han flyttade mej hela tiden mot kanten. Jag strök mina fingrar genom hans våta hår och våra tungor lekte perfekt med varandra. Rätt som det var så tryckte han upp mej mot kanten och tog ett stadigt tag om min rumpa och tryckte mej närmre sej. Jag tog ett stadigt tag om hans nacke och la mina ben om hans midja. Så stog vi och hånglade ett ganska långt tag. Våra blöta kroppar var tryckta tätt mot varandra och jag kunde känna hans hjärtslag som slog snabbare och snabbare för varje slag.

JUSTINS PERSPEKTIV

Wooohh.. Kunde det bli hetare än såhär? Hennes fingrar lekte i mitt hår och mitt tag om hennes rumpa blev hårdare. Jag kände hur jag blev mer och mer upphetsad hela tiden. Ingen annan tjej hade fått mej att bli såhär vild förut, aldrig. Vi båda kände att vi inte klarade mer efter ett tag. Hon släppte sitt tag om min nacke och jag säppte ner henne i vattnet. Vi båda andades tungt och hon var alldeles röd i ansiktet. Jag viskade tyst för mej själv.
-Wow..
Hon hörde mej antagligen för hon började skratta.
-Ska vi kanske ta det lite lugnt nu? sa hon sedan och satte sej ner i vattnet. Jag simmade över och satte mej bredvid henne. Vi njöt av den sista tiden i jacuzzin och sedan gick vi upp och virade handdukarna om oss. Jag såg hur Alicia tittade in min mage något enormt. Det fick mej bara att bli glad, hon tyckte om den alltså, hahaha. Fast jag kan inte ljuga, jag kollade in henne som attans också. Vi försökte få oss torra och sen sprang vi upp till vårat sovrumt. Jag hängde upp handduken på dörren och började ta av mej mina badshorts. Jag hade ju kalsonger under trots allt. Alicia kollade förvånat på mej och ner på mitt skrev, hon bet sej i läppen.

-Eh.. jag byter om på toaletten, sa hon snabbt och smet ut från rummet.
Jag skrattade för mej själv, hon gillade det hon såg, det kunde hon inte dölja. Jag satte på mej ett par rena jeans och en t-shirt. Jag satte mej ner i sängen och pysslade lite med mobilen. Efter ett tag kom Alicia in igen, hon log sött.
-Sådär..
Jag log mot henne.
-Ska vi gå ut och kolla? sa jag och ställde mej upp.
-Visst.
Vi gick ut på "däck", Kenny körde fortfarande båten. Han log mot oss när han såg oss.
-Har ni kul?
-Som fan! sa jag
-Bra! Men ni ska inte få vara uppe hela natten om ni tror det. Klockan är redan halv 2 på natten. Kanske dags att sova snart va? sa Kenny och skrattade.
-Oroa dej inte, vi ska lägga oss snart, sa jag och vände mej ut mot havet.
Alicia ställde sej bredvid mej och vi var alldeles tysta. Våra blickar vara bara fokuserade på det vackra, stilla vattnet. Jag kom plötsligt att tänka på allt som hade hänt. För en stund så hade jag nästan glömt av det men nu kändes det som att det åt upp min hjärna. Vad ska jag säga till mina fans? Dom kanske kommer hata mej? Jag måste säga förlåt till Chris också, jag kände mej faktiskt taskig på sätt och vis. Men fortfarande så försökte han att kyssa Alicia. Men jag måste ändå säga förlåt, jag måste. Jag försvann in i mina tankar och märkte inte ens att Alicia stirrade på mej.

-Justin vad tänker du på? sa hon tyst och mjukt.
Jag vände mej genast om mot henne.
-Allt, allt som har hänt. Jag vet inte vad jag ska göra, sa jag tyst och harklade mej.
Hon kollade sorgset på mej och lyfte sin hand mot mitt ansikte. Hon smekte min kind lite lätt.
-Oroa dej inte Justin. Allt kommer ordna sej, sa hon och hennes ord fick mej att må bättre.
-Du har rätt. Jag ska ordna upp alltihop något sätt.
Hon gav mej en snabb kyss på kinden och sedan gick vi in i yachten igen. Det blåste för kallt ute.
Vi sa godnatt till Kenny och gick in till köket. Vi åt lite av maten som blev över och sen kände vi oss urtrötta så bestämde oss för att kolla på en film. Vi gick in i det stora, lyxiga storarummet och satte på en film. Efter filmen så gick vi in till vårat sovrum. Jag kände mej genast pigg igen och det verkade Alicia också. Vi satte oss i sängen och snackade lite......

----------------------------

Nu fick ni en ganska lång del ! Vad tycker ni ?
I nästa del blir det lite hett hahaha ! Can you handle it ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFC! ;)

2010-12-15 @ 19:21:16
Postat av: Johanna

Haha, :D Vill ha nästa del idag :D ^_^ du är asbra på att skriva :)

2010-12-15 @ 19:25:31
Postat av: Julia :)

Skitbra !!! MEEER på en gång !! <3 ja, ofc we can handle it ! :D MEEEEEEER <3

2010-12-15 @ 19:37:46
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: :)

Mer redan ikv snälla???

2010-12-15 @ 19:38:47
Postat av: Julia

alla 11 åringar gå och sov för snart kommer det en liten barnförbjuden del! haha If you know what i mean! xD

2010-12-15 @ 19:40:32
Postat av: Lena

11 åring jag är ju fan en 99! :O

o jag är mogen nog :)

hahaha...har redan läst flera andra berättelser med ''barnförbjudet'' saken XD



MER MER MER! :D ni är fett bra :)

2010-12-15 @ 19:45:45
Postat av: annA

mer mer mer mer mer :DDDD ni ÄGER på att skriva :DDDDDDDDDD

2010-12-15 @ 19:55:58
Postat av: Nillaa

mer snälla ikv!!

älskar det! Ofc we can handle it ;)

2010-12-15 @ 19:58:04
Postat av: Anonym

snälla mer idag!! ;) grrryyyymm bra novell!

2010-12-15 @ 20:10:32
Postat av: Anonym

asså du e grymt bra på o skriva :D

och vi vill ha meeeeeer du kan ju inte sluta nu.. ;)<3

2010-12-15 @ 20:13:54
Postat av: Anonym

Oh yes we can! and we can't wait!

2010-12-15 @ 20:14:20
Postat av: Anonym

omg du måste skirva nuuuuu, kan inte vänta tills nästa del, :D

2010-12-15 @ 20:15:08
Postat av: Anonym

skriv nu, försöker du ta kål av mig elr! D:

2010-12-15 @ 20:26:45
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Haha, om vi kan! :D

MER :D :D

2010-12-15 @ 20:28:18
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, meeer!! :D

2010-12-15 @ 20:42:18
Postat av: Anonym

mer :D

2010-12-15 @ 20:52:39
Postat av: Anonym

ofc we can ;)

2010-12-15 @ 20:53:42
Postat av: Anonym

GE OSS MER!!!!

2010-12-15 @ 20:58:29
Postat av: Anonym

kan knappt vänta <3

2010-12-15 @ 21:02:28
Postat av: saarah

super bra!! snälla mer.. jag dör av nyfikenhet!! :)

2010-12-15 @ 21:32:16
Postat av: Anonym

woooooo! skriv meeer girl!

2010-12-15 @ 22:05:30
Postat av: d'

mer!

2010-12-15 @ 22:06:02
Postat av: Karin

Asbra! Meeer:D

2010-12-15 @ 22:27:19
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Carolina

As bra ,snälla meeeee jag kann inte vänta !!!! Du e så himmla duktig på skrivandet så skriv merrr :D

2010-12-15 @ 22:39:23
Postat av: linnea

läst alla dina kapitel på två timmar , fyfan vad bra du skriver ! bästa novellen jag någonsin läst ! Nu vill jag ha MER MER MER MER MER MER ! :D

e helt beronde , haha :)

2010-12-15 @ 22:50:08
Postat av: Anonym

we can handle it!!

MER MER MER MER :D :D :D :D

2010-12-15 @ 23:05:37
Postat av: desse

haha,fan vad alla låter kåta..tp MEEERNUUUUUUUUU OMG.

haha,nämen du skriver jävligt bra!:)

du borde tp göra en bok eller nå!

2010-12-16 @ 19:53:06
URL: http://emiliasdesse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge oss mer!!! :O

Kolla gärna min blogg också :D

http://www.karleksnovell.devote.se/

Den är nystartad :D

2010-12-16 @ 20:58:30
Postat av: Hannah

Ohmybieber du MÅSTE skriva mer nu!

Jag har väntat i över ett dygn nu. Jag står inte ut längre!

2010-12-16 @ 21:14:39
URL: http://uhannahu.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! :) du är bäst :D

2010-12-16 @ 21:21:00
Postat av: jennnnyyy

mer serri, helt sinnes vad bra din novell ärrrrrrrrrrrr

2010-12-16 @ 21:29:43
Postat av: Karin

Gaaaaaah snälla meeerr nuuu kan inte hålla mig en sekund till :D

2010-12-16 @ 21:46:59
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIITBRAAAAAA!!!!! :D:D:D

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!

ÄR FAN HELT GALEN I ERAN NOVELL!!!!!! ♥

2010-12-16 @ 21:58:42
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: linnea

jag blir jätte frustrerad!! varför har du inte skrivit någon novell idag?! ;)

2010-12-16 @ 21:58:53
Postat av: BIEBERLOVESTORIES.BLOGG.SE

sv; ALLIHOPA ! JAG KOMMER INTE IN PÅ BLOGG.SE ! DET ÄR NÅGOT TEKNISKT PROBLEM :( MEN NÄR DET FUNKAR IGEN SÅ SKRIVER JAG !

2010-12-16 @ 22:28:06
URL: http://bieberlovestories.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åhneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej DDDDDDDDDDDDD: kommer du ändå skriva mer eller måste vi vänta till imorgon? :(

2010-12-16 @ 22:39:32
Postat av: Anonym

kaaaaan du inte skriva en idag ? :)

2010-12-17 @ 14:32:49
Postat av: justindb

skriv meeeeeeeer nuuuuuuuuuuuuu!

2010-12-17 @ 15:20:18
URL: http://justindb.webblogg.se/
Postat av: Millaaa

IIIIIIIIIIIH :D

2010-12-17 @ 18:10:45
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: anna

du skrev inget igår :ooo vill veta nu :(

2010-12-17 @ 19:10:56
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har väntat o väntat på er...ta inte kål på mig så ajg dööööööööööörh! xd

2010-12-17 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0