ME+U - chapter 90


Hur kunde han vara så fin? Han var perfekt, som en dröm. Vi kysstes flera gånger på munnen och sen så la jag mitt huvud på hans bröstkorg. Jag lyssnade på hans lugna hjärtslag och tunga andetag. Han hade somnat, och efter ett tag somnade jag också....



ALICIAS PERSPEKTIV

Jag vaknade upp med huvudet liggandes på Justins bröstkorg. Jag öppnade sömnigt ögonen och kollade upp på Justin som fortfarande sov djupt. Hans mun var öppen och han ryckte till lite då och då. Gud vad söt han var! Jag kysste han mjukt på bröstet och satte mej sedan tyst upp i sängen. Jag tog på mej mina underkläder och gick in på toaletten och tvättade mitt ansikte med kallt vatten. Plötsligt kände jag ett par varma armar runt min mage. Jag vände mej livrädd om och möttes av Justins vackra ansikte. Han log mot mej och jag pustade ut och log tillbaka.

-Skrämde jag dej?
-Haha ja!
Vi skrattade lite och han höll fortfarande sina armar runt om mej. Jag njöt av hans varma, nakna hud mot min och slöt ögonen. Han kysste mej på halsen och la sitt huvud på min axel.
-Jag ska duscha, vill du joina mej? sa han sedan flirtigt.
-Sure, sa jag flirtigt tillbaka och han kysste mej på halsen igen och släppte taget om mej.
Vi tog av våra underkläder och Justin gick in duschen och satte på vattnet.

-Kommer du eller? frågade han och stack ut huvudet ur duschen.
Jag nickade och gick också in i duschen och det heta vattnet rann över min kropp. Jag kunde inte riktigt fatta att jag hade gjort "det där" med Justin två gånger och nu stog vi nakna i duschen. Jag som annars brukar vara så feg och som inte ens hade kysst en kille innan. Det kändes så jäkla bra, jag skämdes inte ens att visa min kropp för Justin längre.

När vi hade tvättat håret så stog vi ändå kvar en liten stund för det var så skönt.
Jag kollade på Justins blöta och heta mage och log lite för mej själv. Min kille hade verkligen en perfekt kropp! Han märkte att jag kollade på den så han började skratta.
-This baby, is perfection, sa han och klappade på sin mage. Jag började skratta men tystnade sedan när han kollade in i mina ögon och började gå mot mej. Jag backade in i väggen och våra nakna kroppar möttes. Han kollade flirtigt på mej och sen började vi kyssas. Jag strök mina fingrar genom hans härliga, blöta hår och hans händer strök över hela min kropp. Vattnet rann över oss och hans händer smekte mina bröst. Jag började stöna lite och våra läppar åkte bort från varandra, sedan möttes dom igen. Vi började hångla och det blev bara vildare och vildare för varje sekund. Efter några minuter så låg jag på badrumsgolvet med honom över mej. Jag strök fortfarande mina händer genom hans hår och jag kände hur hans stånd växte och bara växte innanför mitt lår.

Jag slutade kyssa honom och vi kollade in i varandras ögon.
-Justin.. Vi kan ju inte göra det inne i duschen.. stönade jag fram och skrattade lågt.
-Säger vem? sa han flirtigt och började kyssa mej igen.
-Men allvarligt.. Är inte det lite.. konstigt? sa jag och slutade kyssa honom.
-OK då.. Du har väl rätt, sa han och vi ställde oss upp igen.
Vi duschade lite till och sen gick vi ut och torkade oss torra, satte på oss kläder och sen var vi klara.

JUSTINS PERSPEKTIV

När vi hade duschat klart och satt på oss våra kläder så ringde vi efter frukost. Efter den goda frukosten la vi oss i sängen och kollade på TV och myste. Min mobil ringde och jag släppte taget om Alicia och svarade, det var Kenny.

-Tja Kenny! Vad är det?
-Justin, du skulle ju ringa din mamma igår! Varför gjorde du inte det för? Iallafall, din mamma ville att jag skulle hämta er så jag är påväg. Är där om typ en halv timme! Jag ringer när ni ska komma ner!
-Shit, jag glömde! OK, vi ses sen!
Vi la på och jag la min arm om Alicia igen.
-Vad ville Kenny? frågade hon och log.
-Han ska hämta oss, han är här om en halv timme.
-Aha, sa hon och kysste mej på munnen.
Vi fortsatte kolla på TV och efter ett tag ringde Kenny igen. Vi checkade ut och sedan gick vi ner till bilen. Kenny log mot oss genom fönstret och vi log tillbaka. Vi satte oss i bilen och vi rullade iväg.
-Just det! Alicia ska hänga med oss, Pattie ville det, sa Kenny plötsligt.
Jag och Alicia kollade frågandes på varandra. Kanske ville hon bara träffa Alicia igen? Det var ju ett tag sen, eller tänk så tänkte hon säga något.. annat? Som att vi inte får träffas mer.. Jag hoppades på det bästa.

Efter en timme var vi framme vid mitt hus. Vi gick ut ur bilen och Alicia kollade nervöst på mej.
-Tänk så är din mamma sur på mej.. sa hon och darrade på rösten.
Jag tog hennes hand i min.
-Oroa dej inte. Jag tror inte min mamma är sur på dej. Hon gillar faktiskt dej, jätte mycket. Kom nu babe, sa jag och tillsammans gick vi fram till dörren med Kenny bakom oss. Vi öppnade dörren och klev in i hallen. Jag hörde mamma prata med några inne i köket. Jag och Alicia gick in i köket och till min förvånad så satt Alicias mamma och pappa vid köksbordet tillsammans med min mamma. Vad var det här nu då?

ALICIAS PERSPEKTIV

När vi kom in i köket satt min mamma och pappa vid köksbordet tillsammans med Pattie. Vafan..?
Jag och Justin kollade chockat på dom. Pattie kollade irriterat på Justin.
-Justin, stå inte bara där och glo. Man säger väl hej?
Justin ryckte till och log genast till mina föräldrar.
-Hej Mr och Mrs Florez.
-Det räcker med Peter och Carmen, sa mamma och log mot Justin.
-Förresten, hej Alicia, sa Pattie glatt till mej.

Jag kollade chockat på allihope. Vad var det här? Jag fattade ingenting, jag öppnade sakta munnen och hälsade på Pattie.
-Hej Pattie.
-Sätt er, vi ska prata lite, sa Pattie och log.
Jag och Justin satte oss bredvid varandra och jag kollade på pappa som faktiskt log mot både mej och Justin.
-Jo, vi såg ju intervjun på er och Chris på TV:N förut. Förlåt, vi förstog inte hur mycket ni behöver varandra, sa Pattie vänligt. Pappa fortsatte.

-Ja, jag har nog råkat dömma dej för snabbt, du är en bra grabb, det vet jag nu. Du gjorde ett stort misstag men jag förlåter dej. Jag är bara inte van vid att min lilla dotter brukar träffa killar, sa pappa mjukt till Justin.
-Jag är ledsen, förlåt. Jag förstår att ni inte tycker jag är bra för Alicia, men det bara blev så att det hände. Jag älskar iallafall henne och jag hoppas att ni förstår det. Jag ska inte svika er en gång till, sa Justin och kollade på mej och sedan på mina föräldrar.

-Det är klart vi förlåter dej, Justin. Vi vet att du förtjänar Alicia, du är en bra kille. Det visste jag redan sedan första gången jag träffade dej, sa mamma och log mot Justin.
-Ja, vi har vart alldeles för hårda mot er två. Vi trodde att en paus mellan er skulle bli bra men vi hade nog fel. Ni behöver varandra, och vi har kommit fram till att ni får träffas när ni vill. Pausen är över! sa Pattie och log stort.
Jag och Justin log mot varandra och sedan fortsatte vi att snacka med Pattie och mina föräldrar. Jag var verkligen hur glad som helst nu. Min mamma och pappa hade förlåtit Justin, och nu får jag vara med honom när jag vill. YES! Nu var verkligen allt perfekt! Klockan började bli mycket och mamma och pappa tyckte det var dags att åka hem. Dom sa hejdå till Justin och Pattie och gick ut till hallen.

Jag ville egentligen stanna hos Justin men det var väl lika bra att hänga med hem nu när allt hade löst sej. Jag kramade hårt om Pattie och sedan Justin. Han viskade i mitt öra.
-Jag älskar dej.
-Jag älskar dej med, viskade jag tillbaka och sen släppte vi varandra.
-Och Alicia, jag är verkligen ledsen. Jag hoppas du vet om att jag gillar dej jätte mycket. Du är en perfekt tjej för min lilla Justin. Kom ihåg, du är välkommen när som helst, sa Pattie och kramade om mej igen.
Jag kramade tillbaka och sedan gick jag ut med mina föräldrar till bilen. Vi körde hem i tystnad och hela tiden hade jag ett leende på läpparna. Nu var allt som det skulle, verkligen allt. Jag var hur glad som helst!.....

-------------------------------------------------------

YEY ! Nu är allt bra igen ! :D
Visst är det bra att dom får vara med varandra igen ?
KOMMENTERA !
Och förresten, sry för att jag inte har uppdaterat på typ 3 dagar. Jag har haft annat för mej , sry igen !
Aja , hoppades ni gillade den här delen iallafall ! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

mer :D

2010-12-29 @ 00:22:17
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

loved it !!!

skriiiiiv mera :D

puss.

2010-12-29 @ 00:24:23
Postat av: Anonym

äntligen! meeeeeer

2010-12-29 @ 00:51:58
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! SHITBRA I LOVE IT ! ♥ naaaw, dom är så söta tsm ! och va bra att allt har löst sig ! ^^

2010-12-29 @ 00:59:36
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Karin

Puuuh tur att det löste sig till slut! :)

LOVE IT mera

2010-12-29 @ 01:09:45
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Sofie

ÅÅHH GUD VA GRYM DU ÄR, SOM JAG ALLTID SÄGER, DETTA ÄR MIN FAVORITNOVELL OCH DÅ LÄSER JAG MÅNGA SÅM ÄR GRYMT BRA KAN JAG SÄGA DIG! <3

2010-12-29 @ 02:53:39
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: d'

Mer !

2010-12-29 @ 10:16:16
URL: http://peppermintwinter.blogg.se/
Postat av: Julia

YEEEEY!!! BÄÄÄSTA :D :* Meer :D

2010-12-29 @ 10:25:36
Postat av: Siri

Assso!!!!! Din novell är den bästa bieber novell jag har lääääässst!! Och jag har läst MÅNGA!! ;D skriv mer nuuuuu innan jag dddöööörrrrr!!!! <3

2010-12-29 @ 11:17:35
Postat av: Clara

Du skriver ganska mycket stavfel i dina inlägg vilket är irriterande. Det mest vanliga är stog istället för stod. Samma gäller med förstog, som egentligen stavas förstod. Fixa det är du gullig. Varsegod! :D

2010-12-29 @ 12:30:33
Postat av: thihi

Jättebra! Men detta skulle vara ett perfekt slut för novellen tycker jag! Det är inte så att jag inte gillar novellen för det gör jag men detta skulle vara ett bra slut och det kan vara kul med en ny! :)

2010-12-29 @ 13:09:19
URL: http://nananat.blogg.se/
Postat av: Anonym

@Clara "Varsegod" stavas varsågod. Ditt stavfel är ganska irriterande.

2010-12-29 @ 15:33:40
Postat av: Clara

Jo jag vet, det var ju lite meningen. Tak! :D

2010-12-29 @ 16:02:50
Postat av: Vanessa

Bra att allt är bra igen :-)

2010-12-29 @ 16:06:25
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiv nästa nu !

snälllaaaa

2010-12-29 @ 16:40:11
Postat av: Laura Nilsson

snälla, kan inte du typ byta twxtsnitt? det är grymt svårt att läsa med denna text, eller det är ju lätt men det skulle vara bättre om du nyter teckensnitt liksom. jättebra novell förresten du är jätteduktig!:)

2010-12-29 @ 17:42:24
Postat av: AMANDA !

Halli hallå.



Kolla in på min novellblogg och läs min novell om Justin Bieber.

Glöm inte lämna en kommentar.

- www.storiesaboutjustinbieber.blogg.se

2010-12-29 @ 20:22:33
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0