ME+U - chapter 78

Alla fansen börjar skrika igen och jag vänder mej mot Alicia och kollar in i hennes vackra ögon.
-Alicia, jag älskar dej mer än allt annat, det vet du va? You're my real love!
Jag ser hur tårarna börjar rinna nerför hennes kinder och en livvakt springer in med en gitarr till mej. Jag börjar spela några ackord och sedan börjar jag sjunga medans jag tittar på Alicia. Hon är världens vackraste!



ALICIAS PERSPEKTIV

Det fanns inte ord för hur lycklig jag kände mej just nu. Alla fans blev plötsligt tysta när Justin började sjunga sin låt till mej. Såklart skulle jag börja gråta, den var så fin. Nästan hela tiden av låten så tittade han in i mina ögon.
Refrängen ekade hela tiden i mitt huvud.

"I still remember when we first met
When u kissed me and maked my lips wet
Cuz girl, you're all I ever wanted and now I got you
No one knows what we'll have been through
But remember, this love is real, and u know what I feel
So take my hand and then the whole world will understand
Your're my real love, love, love, love..."

När låten var slut så gick han fram mot mej och kollade hela tiden in i mina ögon. Han böjde säg lite snabbt ner mot mej och nu var våra läppar bara några centimeter från varandra. Jag hörde hur alla fansen började skrika och sedan kände jag hans läppar mot mina. Jag ställde mej upp och höll om honom medans vi kysstes. Nu skrek fansen hysteriskt.
-AAAAAAAAAWWWWWWW! GO JUSTIN AND ALICIA!
Jag började skratta och vi slutade kyssas. Han log stort mot mej och sedan mot publiken. Han tog fram mikrofonen och förde den mot munnen. Han höll hårt i min hand.
-Gillade ni låten?
-JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! skrek alla fansen.
-Bra! Den här låten är verkligen speciell för mej. Jag är så glad över att ni tar det här så bra. Men det är ju klart, ni är dom bästa fansen man kan ha. Jag älskar er! sa Justin och log vänligt mot publiken.
Alla började skrika hysteriskt igen.
Han vände sej om mot mej och kollade in i mina ögon. Jag ville bara försvinna bort härifrån, bort med honom någonstans där ingen kan hitta oss. Han var allt för mej.
-Och jag älskar dej med. Du är den perfekta tjejen för mej. Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mej. Sen du kom in i mitt liv så har allt förändrats. Allt har blivit så mycket bättre och jag känner mej inte ensam längre. Jag har hittat min själsfrände, och det är du Alicia. Jag älskar dej, kom ihåg det.

Alla kameror var riktade mot oss och vi syntes på den stora skärmen ovanför scenen. Jag kände hur tårarna började rinna ner för mina kinder igen och fansen skrek. Hur kunde han vara så perfekt? Jag log stort medans tårarna blev fler och fler. Jag tog mikrofonen från Justins hand och förde den skakandes mot min mun. Jag darrade på rösten. Jag kollade in i Justins vackra ögon och han nickade sakta med huvudet.
-Och jag vill säga att jag älskar dej med Justin! Du har förändrat hela mitt liv. Du är den finaste personen jag vet, det finns ingen som du. Jag fattar inte hur du kunde fixa allt det här åt mej. Tack! Och till alla fans där ute, jag är så himla glad över att ni är glada för våran skull. Vi älskar er också!
Jag räckte över micken till Justin igen och torkade bort mina tårar. Det här var otroligt. Alla fansen började skrika hysterisk, det enda jag och Justin kunde göra var att le, le och le. Justin höll fortfarande hårt i min hand och nu kysste han mej snabbt igen. Det kändes som allt annat om oss bara dog bort, och det enda som fanns var jag och han i hela världen. Jag slöt mina ögon och njöt av känslan av hans mjuka läppar och lyssnade på dom skrikande fansen. Vi slutade kyssas och kollade ut över den massiva publiken.
-TACK ALLIHOPA! NI ÄR BÄST! LOVE U! skrek Justin och sen sprang vi av scenen.
Alla fans skrek efter oss och nu var vi backstage.

JUSTINS PERSPEKTIV


Känslan var otrolig efter att vi hade sprungit av scenen. Nu visste typ hela världen om hur mycket vi hörde ihop. Alltihop sändes över hela världen. Och om folk inte kan acceptera oss så kan dom dra åt helvete. Allvarligt, det är jag och Alicia genom allt. När vi kom backstage så rusade genast alla mot oss. Mamma, crewet och alla dom.
-Wow Justin! Det där var otroligt fint! Jag är så stolt över dej! sa mamma och kramade om mej och sedan Alicia.
-Yeah man! Jag kan knappt fatta att du gjorde det där. Jag är så glad för eran skull, sa Usher och kramade om oss. Alla andra i crewet kramade om oss och berömde både mej och Alicia. Det kändes så bra nu när allt var över. Fansen tog det bra och allt var bara så jäkla perfekt. Jag kramade om Alicia och viskade i hennes öra.
-Du fattar inte hur glad jag är just nu. Du är mitt allt.
Hon viskade tyst tillbaka.
-Jag älskar dej Justin, mer än allt annat.
Jag gav henne en snabb kyss när alla kollade bort. Jag kunde knappt vänta tills att ta henne till yachten. Då skulle det bara vara jag och hon. Även fast det var kväll så ville jag ta henne dit. Hela natten för oss själva, jag blev genast hyper av bara tanken. Plötsligt så kommer det en massa paparazzis, intervjuare och kameror mot oss där vi står. Jag håller hårt i Alicias hand och ler mot dom. Dom började ta en massa kort och frågade saker.

-Hur känns det nu då? Ska ni gifta er? Hur länge kommer det här att vara tror ni? Var inte du ihop med Jasmine Villegas? Tror ni att alla fans är glada över det här? Kommer ni någonsin ångra det här?
En massa frågor ställdes, en del var riktigt jobbiga och frustrerade men jag bemötte dom med ett leende.
-Det känns otroligt! Hmm, om vi ska gifta oss? Det får vi väl se när vi blir äldre. Vi tänker inte så mycket på det just nu utan vi fokuserar mest på det som händer just nu. Ja, jag vet att vårat förhållande kommer vara länge, vi älskar varandra så mycket. Nej, jag var inte ihop med Jasmine. Jag tror att nästan alla fans är glada för våran skull! Nej, vi kommer ALDRIG ångra att vi gick ut med det här. Man ska inte dölja kärleken, vi är förälskade i varandra, that's it.

När jag hade svarat på alla frågorna och ställt upp på en massa kort så frågade några av dom.
-Ey, ni måste hänga med på festen. Vi måste ju fira det här ju! Kom igen, häng med nu!
Det skulle antagligen vara en kändisfest inte så långt härifrån, som jag egentligen skulle gått på efter konserten. Men nu var det ju meningen att jag skulle åka yacht med Alicia. Jag tittade osäkert på Alicia och sedan på dom.
-Ne men asså..
Dom avbröt mej genast.
-Kom igen grabben! Alla vill ju fira och se er!
Usher och mitt crew log mot oss och nickade.
-Kom igen Bieber, det kommer bli kul, sa Usher och klappade mej på axeln.
Jag kollade på Alicia som log mot mej.
-OK då!
Vi gick ut ur byggnaden med alla andra efter oss. Alicias vänner stog utanför och väntade på oss, dom kramade hårt om mej och Alicia och dom grät av lycka för våran skull. Vi satte oss i limousinen med Usher och började köra mot festen som låg några kvarter bort.

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag var verkligen hypad, vi skulle åka på en kändisfest där alla coola kändisar skulle hålla till. My god! Jag och mina vänner vände och vred oss av lycka i sätena. När mina vänner snackade med Usher så viskade Justin i mitt öra.
-Hoppas du inte blev ledsen över att vi inte åkte yacht. Men vi kanske kan göra det efter eller imorgon? Jag gör allt du vill, baby. Nu ska vi ha kul på festen.
-Nejdå, vi kan göra det efteråt. Yeaaah, nu ska vi ha kul, viskade jag glatt tillbaka och kysste hans kind snabbt.
Sedan så satt vi och snackade och hade kul tillsammans i bilen. Efter en halv timme så var vi framme vid festen. Herregud! Jag tittade chockat ut ur fönstret på alla folk som hade samlat sej utanför. Musiken dunkade ända ut och mina vänner skrek till och for genast ur bilen. Justin öppnade dörren och åt mej och log. Han tog tag i min hand och efter några minuter så var vi inne i byggnaden. Vi fick ta bakvägen. Det var folk överallt som dansade vilt, musiken dunkade och starka lampor i neon blinkade överallt. Justin höll hårt i min hand medans vi gick bland alla folk. Jag kollade upp mot den stora scenen. Där stog bland annat Beyonce, Rianna och Drake. My god! När alla fick syn på mej, Justin och Usher så pekade dom på oss och Beyonce skrek i mikrofonen.
-DOM ÄR HÄR!
Alla vände sej mot oss och klappade i händerna. Jag log mot alla folk i vimlet.
-KOM UPP PÅ SCEN KÄRLEKSPARET! skrek Beyonce och vinkade till oss.
Justin ryckte på axlarna mot mej och sedan trängde vi oss igenom den stora folkmassan mot scenen....

--------------------------------------
Förlåt för att jag inte uppdaterade tidigare , men asså jag var tvungen att repetera för en grej med en grupp. Men nu fick ni äntligen en del :D Och det kommer mer ! :D KOMMENTERA NU DÅ !



Kommentarer
Postat av: isabelle

DU ÄR SÅÅÅ BRAAAA !!!! jag skulle vilja se justin avunsjuk

2010-12-10 @ 21:44:36
Postat av: sofia

ÅH JAG LÄNGTAR TILL YACHTEN!!!!!!!!

2010-12-10 @ 21:59:03
Postat av: :D

Det är skiit bra!! :D

2010-12-10 @ 21:59:32
Postat av: :D

Det är skiit bra!! :D

2010-12-10 @ 22:00:02
Postat av: anne-lie

Jaa va bra det va :D det ksulle nog va ganska kul att se justin avundsjuk ;) håller med isabelle!

2010-12-10 @ 22:00:14
Postat av: Anonym

jääätte bra (:

mer ikv ? :D

2010-12-10 @ 22:12:48
Postat av: Anonym

More, please??? :)

2010-12-10 @ 22:24:55
Postat av: Anonym

myy good!!! seriöst haha yatchen +natt=hett hett hett!!

2010-12-10 @ 22:39:35
Postat av: hej

KOMMER DET MER IKVÄLL?

2010-12-10 @ 22:58:03
Postat av: Sara

Okej, denna bloggen är verkligen jättebra, men när du börjar dra in Usher och Rihanna o sånna... blir de bara överdrivet! Håll dej till något vanligt!

2010-12-11 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0