ME+U - chapter 80

Jag började tränga mej genom den trånga massan av folk och det kändes som att mina ben inte bärde mej längre. Jag puttade till folk som inte aktade på sej och dom kollade snopet efter mej. Jag ville bara slå sönder någon. Nu var jag ute ur folkmassan och var nära baren. Jag tittade argt på Alicia och Chris som inte hade märkt att jag några meter ifrån dom. Jag spände mina käkben och gick närmre dom med långa steg. Dom båda kollade upp på mej och Alicias ögon kollade stort på mej.....



JUSTINS PERSPEKTIV

Jag kollade på Alicia med tårar i ögonen och sen på Chris. Jag visste vad jag skulle göra, jag visste vad jag behövde göra. Jag spände mina knogar och käke och snart var det dags. Mitt huvud snurrar men jag känner mej säkrare än aldrig förr. Chris kollade osäkert tillbaka på mej och han såg lite rädd ut. Jag tog ett litet steg för att börja gå mot Chris men Alicia ställde sej snabbt framför mej. Hon såg också rädd ut.

-Justin! Vad är det med dej? Du är alldeles röd i ögonen och du luktar.. sprit! halvskrek hon för att jag skulle höra henne. Jag kände hur en tår rann nerför min kind och ilskan kom flygandes fram och tillbaka så fort jag bara tittade på Chris.
-Jag fattar inte hur du kunde. Akta på dej, sa jag hotfullt och putte hårt bort henne från mej.
Jag gick snabbt och aggressivt fram till Chris och han ställde sej snabbt upp.
-Vad är det Bieber? Du ser inte ut att må så bra, sa han osäkert och kollade runt.
Jag gick fram ännu några steg till och nu var jag bara några centimeter från hans ansikte.
-Du ska låta min flickvän va, fattar du? väste jag i hans ansikte och han ryckte till.
-Vad menar du? Vi pratade bara, jag lovar! sa han och höll upp händerna.
-Ljug inte! , skrek jag i hans ansikte och mitt huvud dunkade som aldrig förr.

Han hann inte ens svara innan jag spände mina knogar och boxade honom i ansiktet.
Han backade bakåt och föll nästan ner på golvet. Han tog sej för ansiktet och kollade sedan chockat på mej. Jag hörde hur Alicia skrek bakom mej och allt bara snurrade. Musiken dunkade i hela mitt huvud och alla lampor gjorde mej förvirrad. Jag tänkte precis gå fram och slå till Chris igen men då känner jag hur någon tar ett hårt tag om min arm och drar bort mej från honom. Jag vänder mej om och det är en vakt och den andra som håller i mej är Usher. Jag börjar vifta med mina armar för att komma loss.
-SLÄPP MEJ FÖR HELVETE! JAG SKA DÖDA HONOM! skriker jag och sparkar hejdlöst mot Chris i luften.
Han hade kommit upp på fötter nu och han såg riktigt chockad ut. Blodet från hans näsa forsade ner och en massa folk kom fram till honom. Alla kollade chockat på mej och en utav dom var Alicia. Tårarna rann nerför hennes kinder och det gjorde mina med.
-SLÄPP MEJ DÅ! skrek jag ännu en gång.

Dom släpade ut mej mot bakvägen och nu var vi vid dörren. Jag kollade på alla folk som hade samlat sej runt mej och sedan på Alicia igen. Hon hade börjat gå efter oss.
Jag hörde hur Chris ropade efter mej.
-DU ÄR STÖRD, JUSTIN!
Då kände jag hur det började koka i mej och jag sparkade med både armarna och benen för att komma loss.
-RÖR ALDRIG ALICIA IGEN! FATTAR DU DET DIN JÄVEL? skrek jag och spottet flög åt alla håll.
Folk flyttade sej snabbt bort från mej och satte handen för munnen och såg riktigt rädda och chockade ut.
-SLUTA NU JUSTIN! skrek Usher som fortfarande hade ett hårt tag om mej.
Vakten öppnade dörren och slängde mej på marken. Jag landade hårt på mina knän och kände smärtan för några sekunder men dom dog snabbt bort igen. Jag satte ställde mej genast upp igen och kollade vilset omkring mej.
Usher tittade strängt på mej.
-Justin? Vad fan håller du på med? Har du druckit? Du är ju full, jag kan se det. Fattar du inte hur illa det här kunde ha gått? Tänk om alla får reda på det här, hur ska du komma ur den skiten då? VA?
Han skrek i mitt ansikte men jag reagerade knappt och backade inte ens bakåt.
-Jag bryr mej inte! Han höll på med Alicia, hon är min tjej, ingen annans! skrek jag och en tår föll nerför min kind igen.
Usher skulle precis säga något men då öppnas dörren och Alicia kommer ut till oss. Hon ser alldeles förtvivlad ut med tårar i ögonen. Hon sätter handen på Ushers axel.
-Jag kan ta hand om det här, snälla? sa hon tyst.
Usher nickade och lämnade oss. Jag kollade in i hennes ögon och kollade sedan bort.
-Justin..?

ALICIAS PERSPEKTIV

Det som nyss hade hänt var chockande. Varför gjorde Justin såhär? Vad hade Chris gjort för att få Justin så arg? Jag kunde inte ljuga, jag kände mej själv lite rädd för Justin just nu. Men jag visste att han aldrig skulle röra mej, aldrig. Jag kollade in i Justins ögon men han kollade genast bort och han vacklade runt.
-Justin..?
Han svarade inte utan kollade bara åt ett annat håll.
-Vad är det för fel på dej? Varför slog du Chris? Vi gjorde inget med varandra om det är det du tror, sa jag och försökte på honom att titta på mej men han vägrade. Jag såg hur hans ögon blev tårfyllda.
-DU KYSSTE HONOM JU FÖRIHELVETE! LJUG INTE FÖR MEJ! JAG HAR GJORT ALLT FÖR DEJ OCH SÅ GÖR DU SÅHÄR MOT MEJ! FAN FÖR DEJ! skrek han och började snabbt vackla bort från mej. Jag sprang snabbt efter honom och kom lätt ikapp honom. Jag tog tag i hans arm för att få honom att stanna. Han stannade och kollade argt på mej och tårar rann nerför hans kinder.
-Vad vill du säga? Jag vet att ni gjorde det! Du fattar inte hur sårad jag är just nu! skrek han i mitt ansikte och satte sej plötsligt ner på den iskalla asfalten. Han la sitt ansikte i sina händer och hela hans kropp skakade av hans snyftningar.

Det kändes som att hela mitt hjärta brast. Vi kysstes ju inte? Chris FÖRSÖKTE kyssa mej men jag la ju kinden till så att han kysste den istället. Är det det Justin snackar om? Jag satte mej också ner på asfalten och flyttade mej närmre Justin.
-STICK, DU HAR INGET ATT FÖRKLARA FÖR MEJ! skrek han inne i sina händer.
Jag kände hur tårarna forsade nerför mina kinder. Min lilla Justin.. jag klarade inte att se honom såhär.
Jag drog sakta bort hans händer från hans ansikte och drog upp det så att han tittade på mej.
Hans ögon var alldeles illröda och hela hans ansikte var vått av tårar. Han tittade in i mina ögon.
-Jag har inget att leva för längre, fattar du inte det? Du har sårat mej, du vill inte ha mej, vem ska jag då leva för? Du är mitt liv. Varför? Varför gjorde du såhär mot mej? halvskrek han och kollade bort igen.
Jag vände hans ansikte mot mitt och vi kollade in i varandras ögon.

-Justin, jag lovar och svär på våran kärlek. Jag kysste inte Chris. Det var han som försökte kyssa mej men jag la kinden till så han kysste min KIND. Du måste ha sett fel för jag skulle aldrig kunna kyssa någon annan än dej. Det fattar du väl? Jag älskar dej mer än allt annat, du är mitt liv, min luft som jag andas och lever i. Snälla, du måste tro på mej annars klarar jag inte att fortsätta leva.

Mina tårar blev bara fler och fler och det blev hans med. Vi kollade på varandra en ganska lång stund. Han måste tro på mej, om inte, vad ska jag göra då? Jag kan inte leva om han inte tror på mej. Jag torkade bort hans tårar och flyttade mitt ansikte närmre hans. Nu var våra läppar bara några centimeter från varandra. Jag slöt ögonen och några sekunder senare så snuddades våra läppar lite lätt. Jag viskade tyst.
-Tror du på mej?
Han tog ett djupt andetag.
-Ja, förlåt för att jag inte trodde på dej. Förlåt för allt. Jag fattar inte varför jag gjorde det här. Jag fattar inte hur jag kunde dricka.. Jag fattar inte hur jag inte kunde lita på dej. Snälla, det du som ska förlåta mej. Jag har har vart ett svin. Förlåt, förlåt Alicia. Jag älskar dej och jag kan inte leva utan dej.
Vi kollade in i varandras ögon tårfyllda ögon en sista gång.
-Jag älskar dej med, det är du och jag föralltid, sa jag och så kysstes vi lite lätt.
Nu kändes allt bra, precis som vanligt. Nästan iallafall.
Jag drog mina fingrar genom hans hår och så slutade vi kyssas.

Han satte sitt ansikte i sina händer igen och jag la mitt huvud på hans axel.
-Jag känner mej fortfarande helt snurrig men det försvinner nog snart, hörde jag honom säga tyst inne i sina händer. Jag skrattade lite tyst för mej själv och kysste honom på örat. Han kollade genast upp på mej och skrattade.
-Kysste du mej nyss på örat?
Jag började gapskratta.
-HAHHAA JA!
-HAHHAAHAHA hittade du något vax då? sa han mellan sina skrattattacker.
Vi båda satt och skrattade på den iskalla asfalten som var var täckt av lite snö.
Nu kändes faktiskt allt som vanligt. Bara jag och honom.
Efter ett litet tag så gick vi tillbaka till festen men vi gick aldrig in utan vi stog utanför dörren.
-Jag går och hämtar Usher, så vi kan åka hem, sa jag och gick in.
Några minuter senare så satt jag, Justin och Usher i en taxi påväg hem. Justin såg ut att halvsova i sitt säte. Han hade inte ens tagit på sej sitt bälte.
-Hur är det med honom? Har ni klarat ut allt nu? sa Usher tyst så att Justin inte skulla höra.
-Han mår bättre nu och allt vara bara ett STORT missförstånd, sa jag tyst tillbaka.
-OK vad bra. Justin verkade ju alldeles förkrossad. Jag antar att han älskar dej så mycket, sa Usher och tittade på Justin som fortfarande inte verkade ha hört oss. Luvan täckte lite av hans ansikte och hans mun var öppen.

-Mhm, men vad kommer hända om alla får reda på vad som har hänt? Hur kommer det gå för er och Justin då?
frågade jag oroligt och kollade upp på Usher.
-Tänk inte på det gumman. Det reder vi ut, sa han och log mjukt.
-OK, sa jag och lutade mitt huvud mot hans axel och slöt ögonen.
Jag var verkligen alldeles utmattad efter den här natten. Den hade både vart rolig, fin och urjävlig. Efter en halvtimme var vi framme vid Justins hus. Vi väckte Justin och jag följde med honom upp hans rum. Han tog av sej sina kläder och slängde sej i sängen. Som tur var så sov hans mamma redan, om hon skulle se honom nu så skulle hon nog ha dödat honom. Jag drog täcket över Justin och han halvsov.
-Alicia, jag kan inte somna helt om du inte stannar. Jag måste veta att du här, mumlade han och vände på sej.
-Det är klart jag stannar, sa jag och kysste honom på kinden. Jag la mej bredvid honom i sängen och efter några minuter så hörde jag hur han hade somnat. Efter ett tag så smög jag upp och Usher skjutsade mej hem.
Vi snackade mycket om kvällen och Justin i bilen och jag berättade allt som hade hänt.
Jag kunde prata med Usher om allt. När jag kom hem så somnade jag på direkten.....

------------------------------------

D R A MA ! Men nu är allt bra igen ^^
KOMMENTERA ALLIHOPA :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-12 @ 17:41:42
Postat av: Anonym

ASSO jag började typ gråta :OOO DET ÄR SÅ HIMLA BRA! MEEEEEEEEEEEEEEER <3

2010-12-12 @ 17:42:31
Postat av: REBECCCAA !

SJUKT BRAAA!

2010-12-12 @ 18:17:50
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur bra som helst!

Tur att allt löste sig :)

2010-12-12 @ 18:38:42
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

GOOOOOOOOOOOOOSH SÄGER JAG BARA! hoppas dramat tar en liten paus nu..lite mer intima grejer, like sex? x'D

2010-12-12 @ 18:50:45
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-12 @ 19:19:59
Postat av: Julia ♥

Jättebra, sjukt bra !! ♥ Haha jag håller med Julia över mig (om det sista också) :D haha seriöst, lite mer intima grejer skulle va sött :D är inte pervers (lol) så tro inte det x'D

HAHA meeeeer! ♥

2010-12-12 @ 19:23:12
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Joss

Dina uppdateringar är höjdpunkten på min dag, sluta aldrig skriva.

2010-12-12 @ 19:26:25
Postat av: Millaaa

jag började gråta!! :] så himla bra du är på skriva! :D jag älskar ju usher nu ;p

2010-12-12 @ 19:28:37
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Uppdatering idag = kass. sorry men snääälla skriv lite mer <33

2010-12-12 @ 19:34:25
Postat av: Justindb

Du ÄGER på att skriva!

2010-12-12 @ 20:02:57
URL: http://justindb.webblogg.se/
Postat av: LISA

skriv meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!! <3<3<3<3

2010-12-13 @ 09:20:54
Postat av: Anonym

DU ÄGER<3

MEEEER;D

2010-12-13 @ 10:47:19
Postat av: Anonym

din crush eller?

2010-12-13 @ 13:28:40
URL: http://crazyb.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH du är sjuk

2010-12-13 @ 15:14:03
Postat av: annaa

när kommer nästa :ooo

2010-12-13 @ 18:17:06
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0