ME+U - chapter 82

En halv timme senare var vi framme vid hennes hus. Jag log för mej själv och öppnade bildörren. Jag gick snabbt fram vid dörren och plingade på. Jag gjorde en snabb hairflip innan dörren öppnades. Hennes leende sken och hon var lika fin, som alltid.
-Hej baby, sa jag och kysste henne snabbt på munnen.
-Hej, sa hon och skrattade.
-Ska vi åka då? sa jag och log.
-Visst, sa hon glatt och så gick vi hand i hand till bilen där Kenny vänta





Inne i yachten..

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag kunde inte fatta att vi var påväg till en yacht. Bara jag och Justin, och Kenny såklart. Någon måste ju köra, haha. Kenny verkade lite sur efter det som hade hänt men ändå var han villig att ta oss dit. Han är så snäll. Efter ett tag var vi framme vid en kaj men det fanns inga båtar någonstans. Vi gick ut ur bilen och jag kollade mej omkring, då såg jag yachten. Den låg i vattnet och väntade på oss och den var verkligen stor. Jag kollade på den med stora ögon och sen på Justin som log.
-Wow.. sa jag häpet.
-I know, I know, sa Justin och skrattade.
Kenny gick fram till yachten och sa till oss att gå på den.
Jag klev på yachten med skakande ben och Justin höll in min hand. Först gick vi runt på "däck" och kollade runt. Vinden blåste i mitt hår och jag kollade ut mot havet. Det var så fint. Plötsligt kände jag hur Kenny började köra och vi rörde oss över vattnet. Det kittlades lite i magen och jag tog tag i räcket. Jag kände hur Justin kom bakom mej och höll om mej. Hans varma mage mot min rygg, hans armar runt min mage och hans huvud på min axel. Jag viskade i hans öra.

-Justin.. Du är bäst..
Han skrattade lågt.
-Jag vet.
Justin vilade sitt huvud på min axel och jag slöt mina ögon och bara lyssnade på hans andetag och havet som brusade.
-Hey, ska ni inte ta och kolla in hur det ser ut där inne? ropade Kenny glatt.
Justin släppte mej och tillsammans gick vi in i yachten. Värmen slog emot våra ansikten och jag kollade mej häpet omkring. Det var otroligt lyxigt! Det fanns två våningar. På ena våningen fanns det ett STORT sovrum för bara mej och Justin, en lyxig toalett, ett slags kök och TV-rum. På nedervåningen fanns det en överdrivet stor jacuzzi och bastu. Wow, jag var nog i himlen!? Såklart skulle jag springa runt i alla rum, och hoppa på den stora sängen i sovrummet. Justin gjorde detsamma, han älskade tydligen det haha.
-Ska vi äta? Jag är utsvulten, sa Justin och tog sej för magen.
Jag slutade hoppa i sängen och sjönk ner i den istället.
-Gärna! sa jag och pustade ut.

Vi gick in i köket och satte oss vid det stora köksbordet. På bordet stog det två ljus och maten var redan serverad. Justin var som vanligt snabb med att ta för sej. Jag började skratta för han såg så stressad ut när han åt.
-Vad skrattar du åt? sa Justin bekymrat med hela munnen full av mat.
-Varför äter du så snabbt? Njut av maten istället, sa jag och blinkade.
Han svalde ner maten och skrattade.
-Det är ju det jag gör? sa han och åt en stor köttbit.
Jag skakade bara på huvudet och fortsatte äta. När vi var klara med maten så satt vi och bara snackade. Vi bestämde oss för att bada i jacuzzin lite senare men innan det skulle vi äta efterätt. Justin tog fram två stora bägare med glass. Han gav mej den ena bägaren och började äta på sin. På glassen låg det röda, stora, saftiga jordgubbar. Självklart skulle jag och Justin löjla oss. Jag tog upp en jordgubbe och kastade den rakt i hans huvud. Han kollade upp på mej och jag skrattade ihjäl mej. Hans ansikte var priceless! Rätt som det var så kände jag hur något kletigt  flög i mitt hår. Jag drog mina fingrar genom det och det var glass. Jag kollade surt upp på Justin som vek sej av skratt.

JUSTINS PERSPEKTIV
 
Jag kunde inte sluta skratta. Alicia kollade surt upp på mej med rosa glass i håret. Hon såg så söt ut.
-Din jävel! skrek hon och kände på glassen i sitt hår igen.
Jag började skratta ännu mera och hon reste sej snabbt upp och gick emot mej. Hon hade bägaren med glassen i sin hand riktad mot mej och jag sprang snabbt bort från henne.
-AAAAAAAH! skrek jag sarkastiskt och sprang genast in i sovrummet. Hon sprang snabbt efter mej och jag kröp under sängen. Hon kom in i rummet och kollade runt omkring sej.
-Kom fram din tönt! Jag ska dränka dej i glass! sa hon och skrattade elakt.
Jag fnissade till och hon sprang fram till sängen och böjde sej ner och kollade på mej.
-AHA! Kom ut så ska du få se! sa hon och skrattade.
-Aldrig! sa jag och skrattade retligt.
-Som du vill, då går jag väl då. Kom inte och fjäska sen, sa hon surt och gick ut ur rummet.
Jag visste att hon bara spelade. Jag såg det direkt på henne när hon spelade sur. Jag kröp ut och ställde mej upp. Jag visste att Alicia säkert väntade på mej utanför dörren. Med glass i handen dessutom. Oh well, jag kan väl låta henne få sin hämd. Jag öppnade dörren.
-Alicia? Vart är..
*SMACK!*

Jag kände den iskalla glassen smälta i mitt ansikte. Jag öppnade ögonen och framför mej stog Alicia och gapskrattade.
-Så går det när man bråkar med mej, sa hon kaxigt mellan sina skrattattacker.
Jag svepte handen över mitt ansikte och fick bort det mesta av glassen.
-Jag tycker du ska ta bort det sista, sa jag flirtigt och kollade på Alicia.
Hon började skratta ännu mera. Hon var så jäkla gullig.
-Glöm det du! sa hon sedan bestämt.
-Då får vi väl ta och bada då? I jacuzzin? sa jag och slickade mej om läpparna. Glassen smälte sött i min mun.
-Det har du rätt i. Jag behöver det nog mest, sa Alicia och pekade på glassen i hennes hår.
Vi skrattade och gick tillbaka in i sovrummet igen där alla våra saker låg. Jag öppnade min väska och tog fram ett par badshorts. Jag kollade på Alicia som rotade igenom sin väska och tillsist fick hon upp en ljusrosa bikini. Jag kunde knappt vänta att få se henne i den. Jag började ta av mej min t-shirt och slängde den på sängen. Jag skulle precis ta av mej mina byxor men då sa Alicia:
-Jag går in på toaletten och byter om.
Jag lät byxorna sitta kvar och log flirtigt.
-Eller så kan du byta om här?
Hon fnös och skakade på huvudet.
-Glöm din dröm, sa hon och öppnade dörren.

Jag skrattade för mej själv. Hur kunde man vara så fin som hon? Jag borde verkligen vara stolt, eller jag är stolt, som fan. Jag bytte snabbt om till mina badshorts och sprang ner till nedervåningen. Jag öppnade dörren och gick gick in till jacuzzin. Alicia hade inte kommit än. Jag kröp sakta ner i jacuzzin och det heta vattnet flöt omkring min kropp. Jag slöt ögonen och bara njöt men ryckte genast till när jag hörde någon komma in. Framför mej stog Alicia i sin bikini med en handduk hängandes över axeln. Hon log lite generat och jag blev genast hetare. Mina ögon åkte upp och ner över hennes kropp. Damn.. hon var.. perfekt!
-Har du aldrig sett en tjej i bikini förut eller vad är det frågan om? sa hon kaxigt och la ena benet i jacuzzin.
Jag skrattade lite nervöst.
-Haha jo, men det beror ju på vem tjejen i bikinin är, sa jag flirtigt.
Hon skrattade och var nu i jacuzzin. Hon simmade lite lätt över till mej och satte sej bredvid mej. Jag la min ena arm om hennes midja och hon lutade sitt huvud mot min axel. Vattnet bubblade runt om oss och jag såg hur Alicia slöt sina ögon. Jag kunde inte sluta titta på henne, hon var så fin.....

------------------------------

Kort del tyvärr ! Kommer KANSKE mer senare ikväll !
Kommentera vad ni tycker allihopa ! :D





Kommentarer
Postat av: amy

skitsnygg blogg du har! du är så jäkla duktig!!! :D sluta aldrig skriva!! jag längtar tills det kommer mer!! :D:D

2010-12-14 @ 20:43:29
Postat av: Karin

Så jävla duktig är du!

Snälla mer ikväll! :D

2010-12-14 @ 20:47:16
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Moa

Du är verkligen jätteduktig på att skriva:D

man vill bara ha mer och mer...:P

2010-12-14 @ 20:49:08
Postat av: Moa

Du är verkligen jätteduktig på att skriva:D

man vill bara ha mer och mer...:P

2010-12-14 @ 20:50:22
Postat av: Sara

2010-12-14 @ 21:02:11
Postat av: Gg

Snälla snälla snälla kan du inte skriva mer ikväll? Jag längtar enormt och hoppas att det blir ett sånt jättehett kapitel! :DDD

2010-12-14 @ 21:03:56
Postat av: V

OMG! jag älskar verkligen din berättelse så sjukt bra! Vill ha mer NUU!

2010-12-14 @ 21:05:37
Postat av: Anonym

kort ??? kort?? driveru med mej :P av ALLA noveller jag läser är det du som SKRIVER LÄNGST !! jag fjäskar inte nu !! du e sjuuukt bra!! <3

2010-12-14 @ 21:09:44
Postat av: Julia

aaaaw! omg vad söööööööööööööööööööta!

Håller med hon där uppe''anonyn'' vadå kort? skiit lång ju! och det älskar vi :D iallafall jag, din novell är som luften jag andas, på gud jag kollar in din blogg var 10 minut för att se om du har gjort en chapter !

2010-12-14 @ 21:38:09
Postat av: Julia ♥

SKITBRA!!! ^^ Men åååh, snälla mer idag ?! ♥ jag beeeer dig !! <33 dom är så söta tsm btw :D

2010-12-14 @ 21:59:49
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: d'

MER! :D

2010-12-14 @ 22:04:55
Postat av: Julia ♥

SKITBRA!!! ^^ Men åååh, snälla mer idag ?! ♥ jag beeeer dig !! <33 dom är så söta tsm btw :D

2010-12-14 @ 22:05:08
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Snälla, snälla skriv mer!

2010-12-14 @ 22:30:29
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmer idag snällllllla;D Skit bra kommer dö om du slutar skriva ;(<33333

2010-12-15 @ 12:19:56
Postat av: saarah

super bra!! ;) meer snart? läängtar!! :D

2010-12-15 @ 13:38:27
Postat av: Anonym

merrr nu, det är så himla bra :D

2010-12-15 @ 16:59:37
Postat av: Julia :)

När kommer det mer? :(

2010-12-15 @ 17:03:03
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Kan ni inte börja på en nyy novell :d

2010-12-15 @ 17:17:53
Postat av: Carolina

Snälla meeeeerrr skriv flera ikväll snälla du e bäst på att skriva så snälla meeeeerrr :D

2010-12-15 @ 17:55:45
Postat av: Nillaa

snälla mer<33333 du är ju bäst!

Du skriver typ dom längsta och bästa, snälla många fler ikväll <3333

2010-12-15 @ 18:43:31
Postat av: Anonym

jätte bra!!

2010-12-15 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0