ME+U - chapter 84

Hon gav mej en snabb kyss på kinden och sedan gick vi in i yachten igen. Det blåste för kallt ute.
Vi sa godnatt till Kenny och gick in till köket. Vi åt lite av maten som blev över och sen kände vi oss urtrötta så bestämde oss för att kolla på en film. Vi gick in i det stora, lyxiga storarummet och satte på en film. Efter filmen så gick vi in till vårat sovrum. Jag kände mej genast pigg igen och det verkade Alicia också. Vi satte oss i sängen och snackade lite......
-----------------------------------------

JUST SO U KNOW ! DET HÄR ÄR LITE SNUSKIGT SÅ LÄS INTE OM NI INTE KLARAR SÅNT ! NI SOM VILL KAN FORTSÄTTA LÄSA HAHA ! ;)




ALICIAS PERSPEKTIV

Efter ett tag bestämde vi oss för att sova. Jag ställde mej upp och började ta av mina kläder. Undrar vad Justin skulle säga om mina trosor haha!? Jag kollade fort bak på Justin som satt tillbaka lutad i sängen, han slickade sej om läpparna. Jag drog snabbt av min tröja och jeans, jag skrattade och vände mej snabbt mot Justin som precis skulle säga något.

-Haha någon gång skulle du ju få se mej i dom här, sa jag och pekade på mina trosor.
Han skrattade.
-Hahaha, oh yes! Dom passar dej.. bra, sa han generat och började skratta.
Jag blev lite generad, jag stog ju trots allt bara i underkläder. Justin slutade skratta och kollade på min kropp och sen i mina ögon. Jag såg att han ville kyssa mej. Han sträckte ut sin hand mot min och drog ner mej sakta i sängen så jag sattes bredvid honom. Vi kollade in i varandras ögon ett litet tag, nu ville jag bara kyssa honom. Jag sträckte mej närmre hans läppar och dom nuddade varandra. Han strök sina händer över min nakna rygg och jag rös. Vi började kyssas ännu mera passionerat och jag kände hur det pirrade i magen. Ahh, han gjorde mej galen. Jag slutade kyssa honom och drog av hans t-shirt, nu låg han bara i sina shorts. Jag kollade på hans sexiga mage och han flinade. Han kysste mej igen och våra tungor möttes, han tryckte mej sakta ner på rygg i sängen. Jag kände hur han sakta la sej över mej. Våra halvnakna kroppar möttes och det blev varmt.

Vi fortsatte kyssas passionerat och jag tryckte honom närmre mej. Han slutade kyssa mej och började gå ner mot min hals istället. Han nafsade lite lätt och jag stönade tyst. Han skrattade lågt och igen kände jag hans varma, fuktiga läppar mot min hals. Han började först kyssa mej mjukt och började sedan suga den lite lätt. Jag slöt mina ögon och drog mina fingrar genom hans mjuka hår och stönade halvlågt. Jag kände hur hans händer började massera mina bröst och blev genast upphetsad. Vi kysstes passionerat och han tog sina händer bakom min rygg. Han öppnade sakta min bh och drog av den. Jag kunde inte fatta att jag visade mina bröst för Justin just nu. Han kollade på mina bröst med stora ögon och började massera dom varsamt och försiktigt med sina händer. Jag slöt ögonen igen och bara njöt. Sedan rullade jag snabbt över honom så nu låg jag överst istället.

-Du är perfekt, viskade Justin i mitt öra när jag började kyssa honom. Det gjorde mej ännu mera upphetsad och vi började kyssas ännu mer passionerat. Jag drog mina fingrar genom hans varma och svettiga bröstkorg och stannade vid hans shorts. Jag kollade ner på hans skrev och han hade fått rejält mycket stånd. Jag ville känna, jag kände mej tvungen, hur skulle det kännas? Jag stack ner min hand och smekte min hand lite lätt över hans stånd. Han stönade högt till i mitt öra och tryckte mej närmre honom.
-Vad håller du.. på.. ahhh.. med? stönade han.
Jag fnissade tyst och drog av hans shorts. Jag kollade ner på hans kalsonger och stånd, gud vad stor han måste vara, tänkte jag för mej själv. Jag stack sakta ner min hand i hans kalsonger och kände lite lätt. Jag hade rätt, han var verkligen stor. Jag började runka av honom sakta och försiktigt. Han stönade högt och la huvudet bakåt då och då. Jag såg hur några svettdroppar föll ner från hans ansikte. Jag fortsatte lite snabbare och han stönade bara högre och snabbare, var han påväg att komma?
-Alicia.. aaaaah, stönade han fram och öppnade ögonen.
Han stirrade på mina bröst och jag släppte taget. Han var nära på att komma förstod jag.

Jag ville så gärna ha honom nu, det var dags. Jag bara kände och visste det.

JUSTINS PERSPEKTIV

Åh gud.. Hon fick mej att bli galen. Jag stönade högt och försökte hämta mej från den kraftiga beröringen hon hade gett mej. Det här var första gången en tjej.. hade gjort så på mej. Jag ville ha henne, nu, nu, bara nu. Det var dags, det såg jag på henne att hon också visste. Mina ögon fördes till hennes vackra bröst och det gjorde mej bara ännu mera upphetsad. Jag la henne över mej igen och vi började kyssas lite lätt. Jag tryckte mitt skrev mot henne och det kändes så otroligt skönt. Jag stönade i hennes öra.
-Jag vill ha dej nu.. Jag klarar inte mer..
Hon avbröt mej genom att kyssa mej mjukt på läpparna.
-Ja, jag vill ha dej med, stönade hon tillbaka i mitt öra.
Hon drog av sej sina trosor och drog av mina kalsonger.
Då kom jag på att vi behövde kondom. Jag kollade under madrassen och ja, där låg den. Jag hade lagt den där bara för att ifall det skulle hända något sånt här. Jag satte på mej den snabbt och hon satte sej över mej. Jag kände hur mitt stånd nuddade henne och jag stönade till. Jag ville bara få göra det nu, jag älskade henne så mycket.. Hon kollade ner lite oroligt på mej och jag såg att hon var nervös.
-Alicia. Jag lovar att vi ska ta det försiktigt, var inte rädd, sa jag mjukt och hon tog ett djupt andetag.
Hon gled sakta ner över min snopp och nu var jag inne i henne. Känslan var otrolig, den gick inte att beskriva.
-Ahhhhhhh, stönade både jag och hon.

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag stönade högt och började rida honom lite försiktigt. Det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle, fast lite ont gjorde det ju ändå. Jag slappnade av riktigt ordentligt och började rida honom lite försiktigt i en rytmisk takt. Han stönade högt och hans tag om min midja blev hårdare. Guuuud, vad skönt det var, jag hade aldrig i hela mitt liv upplevt något sånt här. Jag började rida honom lite snabbare och vi stönade riktigt högt.
-Ahhh, aaah, mmh..
Vi tog några sekunders paus och han drog snabbt ut den. Han la mej ner på sängen och la sej över mej. Några sekunder senare kände jag honom i mej igen. Åh herregud!! Han började stöta i mej lite försiktigt och jag höll om hans rygg. Hans rygg var alldeles svettig och varm. Jag ville inte ta det försiktigt längre. Jag tryckte han närmre mej och tog hårt tag i hans skulderblad och stönade. Han började stöta snabbare och hårdare, ooooh herregud. Han hade ett fast tag om mina axlar och jag hörde hela tiden hans hesa stön i mitt öra. Jag var nära på att komma nu. Han började köra ännu snabbare och det kändes som att vi låg i lågor.
-Justin.. AAAAAAAAAAAAAAAH!
Jag kände hur hela min kropp och muskler spändes. Jag fick en orgasm. Jag hade aldrig känt en sån här känsla förut. Det svartnade lite lätt för mina ögon och några sekunder senare kom också Justin.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag körde snabbare och snabbare. Hennes tag om mina skulderblad blev hårdare och hon stönade högre än förut. Hon fick en orgasm. Jag fortsatte i några sekunder till och sen kände jag hur mina muskler spändes hårt och jag kom. Kondomen fylldes och jag stannade.
-AAAAAAAAAAAAAHH! stönade jag högt i hennes öra och vilade mitt ansikte på hennes hals.
Jag andades högt och andfått och lät mej va kvar i henne i några sekunder till. Sedan drog jag ut den och föll vid sidan om henne. Vi  båda kollade upp i taket och bara andades ut. Det tog ett tag innan vi riktigt började andas normalt igen. Herregud, det här var bara för perfekt. Det här kändes verkligen perfekt, det hade inte kunnat bli bättre än såhär. Jag vände mej om mot henne och vände sej också om mot mej. Jag kollade in i hennes vackra ögon och hon kollade in i mina. Vi båda log över vad vi nyss hade gjort. Hon borrade in sej i min famn och jag kunde känna hennes nakna bröst mot min kropp. Hon andades fortfarande lite andfått. Jag kysste henne på huvudet och andades in hennes härliga lukt. Hennes ena hand vilade mot min bröstkorg och hon smekte den. Hon kysste mej sedan snabbt på munnen.
-Jag älskar dej Alicia. Du är mitt allt, det finns ingen som du. Lova att du aldrig lämnar mej, viskade jag i hennes öra.
-Jag älskar dej med, Justin. Jag lovar, jag ska aldrig, aldrig lämna dej, viskade hon tillbaka.
Jag kysste henne på munnen och sedan somnade vi tätt, tätt mot varandra......

-----------------------------------------------------

Wooooow ! Här går det VERKLIGEN hett till .. haha.
Är verkligen inte bra på att skriva sånt här :s Kändes lite smått konstigt faktiskt HAHA !
Men jag hoppas ni gillade det ! KOMMENTERA VAD NI TYCKER ! :DD


Kommentarer
Postat av: Anonym

MER FÖRHELVET ! XD HAHA XD

2010-12-17 @ 19:44:03
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIITBRA FÖR FAAAAN!!!!!!!! :D

får ju fan biebergasm när man läser sånt hära!

haha ;)

MEN SKIITBRA SKRIVER HÖRRUDU!!

du är ju visst bra!? ;D



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!! :D:D:D:D

2010-12-17 @ 19:59:31
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: justins största fan

OOOOOOOMMMMMMMMBBBBBBBBBBBB :DDDDDDDD

JAG TYP DOG NÄR JAG LÄSTE DET HÄR!!!!!!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER SNÄÄÄLLAAAA!

2010-12-17 @ 20:01:06
Postat av: Sarah

HAHAHA FAN! jag började läsa jag trodde att det snuskiga skulle ta slut snabbt men det gjorde det inte HAHAH! men du är duktig på att skriva :D

2010-12-17 @ 20:02:28
Postat av: anna

HAHAHAH börja fan nästan rodna! xD hahaha

2010-12-17 @ 20:28:23
URL: http://annawestiin.blogg
Postat av: Lina

Skit bra! :)

2010-12-17 @ 21:19:21
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa inlägg ? ;)

skriiiiiv mer förfan ! :D:D

2010-12-17 @ 21:19:35
Postat av: Julia :)

Oj, oj.. oj! xD haha, aa där gick det hett till ! ;P

HAHA meeeer! <3 bästa novellen, och jag menar det !! <3

2010-12-17 @ 21:19:38
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Millaaa

hahah så jävla bra! :D du är så sjukt duktig på skriva!!!! ååååh :D<3333 är typ helt hyper nu xD

2010-12-17 @ 21:39:11
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Julia

OMG BIEBERGAAAAAAAAAAAAAASM! HHAHAHA BÄSTA PÅ GUUD! HAHAHA

2010-12-17 @ 21:39:19
Postat av: d'

omg, mer! :D

2010-12-17 @ 21:47:51
Postat av: Karin

GAAAAAAAAAH!!! MER FÖR FAN!

2010-12-17 @ 21:59:48
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha....bra sjukt duktiga...hahah så forsätt!!!

2010-12-17 @ 22:18:13
Postat av: Anonym

du är jätte bra på att skriva!! du överdriver inte som de andra!

2010-12-17 @ 22:21:05
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

BIEBERGASM PÅ HÖG NIVÅ :D (A) xD Grymt, du e skitduktig på o skriva noveller, :)

2010-12-17 @ 22:32:30
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: amelia

vill läsa mer. så SKRIV :D

verkligen as bra skrivet. älskar denna novell. (;

2010-12-18 @ 00:07:13
Postat av: Nicole

2010-12-18 @ 02:14:10
Postat av: Anonym

Är du oskuld eller har du bara haft allmänt dåliga ligg?

2010-12-18 @ 02:15:39
Postat av: Anonym

gaaaaaaaaaaaah!!!!!!!! obeskrivligt bra :o MER

2010-12-18 @ 02:34:09
Postat av: Anonym

ahahahahah vet att det känns kosntig o skriva men det e asss rulligt o läsaaa hahaha MEER

2010-12-18 @ 16:11:39
Postat av: Anonym

skirvvvv mmeerrraa nuuuuuuuuuuu så himla bra :D

2010-12-18 @ 16:12:00
Postat av: Anonym

mer

2010-12-18 @ 18:56:33
Postat av: Anonym

Skitbra!!!! :D MER!



Läs gärna min blogg! :D

http://www.karleksnovell.devote.se/

2010-12-18 @ 19:06:00
Postat av: Ellen isaksson ♥ justin bieber

mer !

2010-12-18 @ 21:23:49
Postat av: Anonym

oj:D

2010-12-18 @ 22:23:23
Postat av: Anonym

*bästaste;)*

2010-12-18 @ 22:24:10
Postat av: Anonym

omg, jag klarar inte av det här sdakljhskshdajkasd

2010-12-19 @ 01:08:05
Postat av: Sofie

när kommer nästa??

2010-12-19 @ 01:27:33
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

snälla kan inte nästa komma nu? :DD

2010-12-19 @ 17:27:18
Postat av: TRUE BELIBER

ASSÅ SHIET VAD BRA! Kliar ju dödskönt i fittan när man läser det här. Blev typ jävligt kåt (fingerpullade mig själv lite när jag läste fnizz). Du måste vara värsta erfaren som kan beskriva så bra!!!

2010-12-19 @ 18:19:04
Postat av: Alexandra bieber finns på fb

jo det var skit bra :D du är visste duktig : <3 Mera sånhär ;) hiho <3<3<3<3

2010-12-26 @ 15:57:25
Postat av: Anonym

"Är du oskuld eller har du bara haft allmänt dåliga ligg?"



hahaha, åh va bra sagt!

2011-01-11 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0