ME+U - chapter 85

Hennes ena hand vilade mot min bröstkorg och hon smekte den. Hon kysste mej sedan snabbt på munnen.
-Jag älskar dej Alicia. Du är mitt allt, det finns ingen som du. Lova att du aldrig lämnar mej, viskade jag i hennes öra.
-Jag älskar dej med, Justin. Jag lovar, jag ska aldrig, aldrig lämna dej, viskade hon tillbaka.
Jag kysste henne på munnen och sedan somnade vi tätt, tätt mot varandra......



JUSTINS PERSPEKTIV

Jag vaknade av att det lyste in i rummet. Jag öppnade sömnigt ögonen och gäspade. Jag kollade ner på Alicia som fortfarande sov på mitt bröst, jag log lite lätt för mej själv och kysste henne på huvudet. Jag kom att tänka på vad vi gjorde på natten och då log jag ännu mer. Hon är verkligen den rätta för mej. Vart har hon vart hela mitt liv? Hur kunde jag inte ha hittat henne tidigare? Men det gjorde inget, jag är så glad över att jag har henne. Jag drog mina fingrar genom hennes hår och kollade på hennes vackra ansikte, hur kunde man vara så fin? Några minuter efter det så vaknade Alicia, hon lyfte sakta på huvudet och tittade upp på mej. Vi kollade in i varandras ögon och båda log.

-Godmorgon sötnos, sa jag och skrattade.
Hon gäspade.
-Godmorgon.
-Sovit gott?
-Mhm.

Jag kysste henne på pannan och hon fnissade.
-Du är så jäkla bäst, sa jag och smekte hennes kind.
-Jag vet, sa hon kaxigt och smekte min mage.
Efter ett tag så bestämde vi oss för att gå upp och göra i ordning oss. Jag skrattade lite för mej själv för vi låg ju nakna under täcket. Alicia gick upp och virade täcket om sej, hon började ta på sej sina kläder och det gjorde jag med. Efter det så gick vi upp och åt frukost, vi var redan framme i land. Kenny sa att vi skulle gå av snart så vi packade ner alla våra saker och efter ett tag gick vi av yachten. I bilen hem så kysstes jag och Alicia nästan hela tiden i smyg. Jag kunde inte få nog av henne.

-Justin, efter att vi har kört hem Alicia så ska vi hem, sa Kenny bestämt.
Jag kollade frågandes på Alicia och sen på Kenny.
-Vadå? Kan inte typ Alicia hänga med oss? Eller kan inte vi få göra något ensamma? sa jag frågandes.
-Nej, din mamma och dom andra vill hemskt gärna ha hem dej nu.
-Jaha, sa jag tyst och kollade på Alicia igen.
Hon log mot mej och jag log tillbaka. Vi kan ju göra något tillsammans någon annan dag.
Vi lämnade av Alicia vid hennes hus och jag kollade efter henne. Jag som så gärna ville umgås med henne idag igen. Efter ett tag var vi framme vid vårat hus, jag gick in och sprang upp på mitt rum och lämnade alla saker. Sen sprang jag ner till köket där mamma, Scooter och Usher satt. Dom log mot mej när dom såg mej. Jag log tillbaka och satte mej vid köksbordet.

-Justin, vi har lite saker att berätta för dej, sa mamma och kollade in i mina ögon.
Jag fick en liten klump i magen och hoppades bara på det bästa.

ALICIAS PERSPEKTIV

När jag kom hem så möttes jag direkt av mamma och pappa. Dom sa åt mej att sätta mej vid köksbordet.
-Vart har du vart? Alicia? frågade pappa argt.
Jag skakade på huvudet.
-Jag har vart med Justin.
-Men Alicia, du kunde väl åtminstonde berättat vart du skulle? sa mamma.
-Ja men ni var ju inte hemma och..
Pappa avbröt mej.
-Det spelar ingen roll! Vart har ni vart då? Har ni vart ensamma eller har någon vuxen vart med er? sa pappa strängt.

-Ja, vi har vart på en yacht, och JA en vuxen har vart med oss, sa jag irriterat.
-Sov ni på yachten? sa pappa och kollade oroligt på mej.
-Ja, vadå då?
-I samma säng?
Jag visste att pappa skulle ta upp det här. Vad fan är hans problem?
-Ja, och? OCH? Jag är 15 år, jag är inte någon bebis längre. Kan ni inte bara fatta det? sa jag bestämt och kollade på mamma och pappa.
-Jag förstår dej, men det är andra saker vi vill ta upp med dej, sa mamma strängt.
-Men.. ni gjorde väl.. inget med varandra? sa pappa plötsligt och harklade sej.
Jag kände hur jag blev alldeles röd i ansiktet.
-Men ge dej, vad fan är det du vill veta? Det är mitt liv och jag gör vafan jag vill med det, sa jag och tänkte precis gå från köket men mamma stoppade mej. Jag sjönk ner i stolen igen och kollade ner i bordet.
-Ja, vi har ju hört allt om den där skandalen om Justin, sa mamma och försökte få mej att kolla på henne.
-Ja, men tidningarna överdriver ju alltid, sa jag irriterat.
-Det tror jag inte serru. Jag och mamma har iallafall kommit fram till att han inte är bra för dej. Han är aggressiv, slåss och dricker sej full. Det är inte den killen vi vill att du ska vara ihop med. Snälla Alicia, det finns någon bättre där ute för dej. Han är ju trots allt bara.. Justin Bieber.

Jag kände hur det högg till i hjärtat och jag fick tårar i ögonen.
-Och vad menar ni med det?
Mamma och pappa kollade på varandra och sen på mej.
-Vi menar att du borde nog inte träffa honom något mer. Eller, vi faktiskt förbjuder dej att träffa honom.
Tårarna började rinna nerför mina kinder och jag kollade på mamma och pappa.
-Ni kan inte göra såhär mot mej! Ni kan inte göra så mot OSS! Jag skiter i vafan ni säger, jag kommer träffa honom ändå! skrek jag och tårarna blev bara fler och fler.
-Alicia, jag är ledsen att vi måste göra såhär. Men vi tänker på ditt bästa, förstår du inte det? Vi vill inte att du ska vara med i en massa skvallertidningar, vi vill inte att du ska få problem. Vi vill inte att Justin ska såra dej, försök att förstå oss, sa mamma mjukt.

Jag kände hur paniken började rinna runt i min kropp.
-NEEEJ! LÅT MEJ VARA ERA JÄVLA IDIOTER! skrek jag och sprang upp på mitt rum. Jag smällde igen dörren och sparkade till min papperskorg. Jag slängde mej sedan i sängen och borrade in mitt ansikte i kudden och slog med händerna i madrassen.

JUSTINS PERSPEKTIV

-Vad är det? frågade jag oroligt.
Mamma kollade på Usher och sedan på Scooter. Hon vände sedan huvudet mot mej och kollade sorgset in i mina ögon. Vad var det hon ville säga? Jag kände hur mitt hjärta började dunka fortare.
-Ditt team och jag har pratat ihop oss om det som har hänt.
-Och..? frågade jag och kollade oroligt på henne.
Hon tog ett djupt andetag.
-Och vi har bestämt att det är bättre om du inte träffar Alicia så ofta. Jag vet att du älskar henne och att hon älskar dej men du måste tänka på ditt bästa? Vi har sagt det här tusen gånger förut till dej men du ska få höra det en gång till. Tjejer ger problem, kom ihåg det. Du måste tänka på dej själv, du måste tänka på din karriär. Vi ska hjälpa dej komma ur den här jobbiga situationen, sa mamma sorgset men ändå bestämt.
Jag kollade hjälplöst på Usher men han sänkte blicken, jag kollade på Scooter som skakade på huvudet. Jag kunde inte få in vad mamma just hade sagt. Ville hon att jag skulle sluta träffa Alicia? Är hon dum i huvudet eller?

-Mamma, vill du att jag ska sluta träffa Alicia? sa jag hest.
-Ja, tyvärr Justin. Just nu vill jag att du fokuserar på det som har hänt, din karriär och på dej själv. Vi måste klara upp det här, alla rykten, skandalen, allt. Efter att ALLT det är klart så kan du ju kanske träffa Alicia igen? sa mamma och kollade på mej.
Jag kände hur en tår letade sej fram i ögat på mej men jag torkade snabbt bort den. Hur kunde mamma och mitt team göra såhär mot mej? Mot mej och Alicia? Fattade dom inte att hon betyder men än min jävla karriär? Utan henne är jag ingenting. Om dom tar henne ifrån mej så tar dom också mitt liv. Min livsglädje och kärlek.

-Mamma, du kan inte göra så? Hon betyder mer än min karriär, fatta det bara? Hon betyder allt för mej. Ända sen hon kom in i mitt liv så har jag själv blivit gladare. Jag känner mej inte ensam längre, vill ni inte att jag ska vara lycklig? sa jag hest och kollade på mamma, Usher och Scooter.
Jag såg hur mamma var nära på att gråta.
-Jag är så ledsen Justin, jag är verkligen det. Men jag tänker på DITT bästa!
-Men om du tänker på mitt bästa så borde du inte göra såhär? Om du tar ifrån mej Alicia så tar du från mej ALLT! Gör inte såhär mot mej. SNÄLLA? skrek jag argt och ställde mej upp upp så hastigt att stolen flög i golvet.
-Justin ta det lugnt! Jag säger ju att du kanske kan få träffa henne sen när allt har ljusnat upp!
-DET SPELAR INGEN ROLL! Fattar du inte? jag älskar henne.....

-----------------------
OH NO ! Hur ska det här gå ? :'( KOMMENTERA ! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

neeeeeeeeeeeeej. jag typ gråter.... meeeeeeeeeeer!

2010-12-19 @ 16:58:00
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej :'(

fan.

dumma föräldrar...hahah.

men neeeeeej!

2010-12-19 @ 17:09:34
Postat av: annaa

meeeeeeeeeeeeeeeera nu :(((((((((((

2010-12-19 @ 17:30:38
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

määäh neeeej :/

nu måste du skriva meeeeeeeeeeeer

2010-12-19 @ 17:30:54
Postat av: Julia

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! DETTA FÅR INTE HÄNDA!! DE FÅR INTE SLUTA TRÄFFA VARNADRA!! :(

2010-12-19 @ 17:37:17
Postat av: Anonym

meeeer

2010-12-19 @ 17:41:21
Postat av: Sofie

fyfan va jag hatar alicias föräldrar !! hon borde berätta för dem VARFÖR han gjorde det och dom måste fatta att det är för att hon betyder så mkt för henne och pattie och usher måste fatta att han klarar inte av karriären utan alicia, och dom gör som dom själva vill!!



men jättebra skrivet :D<3

2010-12-19 @ 17:41:24
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: lisa

meeer nu! uppdatera lite oftare! mer ikv? :)

2010-12-19 @ 17:44:02
Postat av: Karin

Neeeeeeeeeeejj :'(( meeer :)

2010-12-19 @ 18:25:50
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OMB! DRAMA! :O

ÄLSKAR VERKLIGEN ERAN NOVELL! ♥

SKRIV MEEEEEEER!!! SNÄLLA IKVÄLL!!!??

2010-12-19 @ 18:26:02
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer

2010-12-19 @ 18:58:23
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer

2010-12-19 @ 19:00:22
Postat av: Julia

Neeej , asbra , mer :)

2010-12-19 @ 19:01:00
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: saarah

jätte bra!! meeeerr!! :D

2010-12-19 @ 19:25:16
Postat av: Carolina :D

Jätte bra meeeer ikväll Snällllllllllaaaa !!!!

2010-12-19 @ 19:28:43
Postat av: Anonym

meeerr ikväll snälla... jag tycker att allt ska reda ut sig och allt bli bra igen :DD

2010-12-19 @ 19:52:40
Postat av: Anonym

ASSÅÅÅ SHIIIIIIIIT PANIK hur ska det gå nuuu då??? hur ska dom klara sig utan varandra?? deras föräldrar måste ju fatta att dom är kära och att justin inte kan fortsätta sin karriär utan henne!!!! Och hennes föräldrar måste ju acceptera att hon inte är ett litet barn längre och att hon får göra vad hon vill med sitt liv!!!

2010-12-19 @ 20:10:13
Postat av: Anonym

ASSÅÅÅ SHIIIIIIIIT PANIK hur ska det gå nuuu då??? hur ska dom klara sig utan varandra?? deras föräldrar måste ju fatta att dom är kära och att justin inte kan fortsätta sin karriär utan henne!!!! Och hennes föräldrar måste ju acceptera att hon inte är ett litet barn längre och att hon får göra vad hon vill med sitt liv!!!

2010-12-19 @ 20:10:44
Postat av: d'

meeer! :D

2010-12-19 @ 20:55:28
Postat av: Julia ♥

OMG NEEEEJ !!! :'(( MEEEER! ♥

2010-12-19 @ 21:22:01
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0