ME+U - chapter 70

Jag kommer inte få fira jul med Justin, och nu när jag äntligen har jullov så ska han va på tour. Åh.. varför? Jag märker att jag sitter och vrider på mitt armband, jag tittar på det och ler medans jag vrider. "ME+U , Justin Bieber". Jag fattar verkligen inte hur han kunde fixa något så fint till mej, till oss....



ALICIAS PERSPEKTIV

Dagarna gick och nu hade det redan gått en hel vecka sen Justin åkte. Jag var mest hemma, eller var med mina vänner. Allt kändes så tomt utan honom, speciellt på julafton. Jag som så gärna hade velat fira jul med honom, min fina pojkvän. Att få ge honom en julklapp och se honom le sitt för perfekte leende. Fast, om jag ska vara ärlig så hade jag ganska kul på julafton ändå med min familj och släkt. Jag har faktiskt köpt en julklapp till Justin så jag hoppas att han blir glad över den. Justin smsade och ringde mej väldigt ofta också, så det var ju ändå bra. Jag fick världens finaste sms på julafton, det sparade jag bland alla andra sparade, fina sms av Justin.
"Godjul älskling! Jag hoppas att du har det kul! Jag har det trevligt iallafall, fast det hade vart bättre om jag fick fira med dej. Jag har en juklappt till dej sen när jag kommer hem, I bet u gonna like it ;) Jag saknar dej hur mycket som helst och längtar hela tiden tills jag får komma hem. Att få känna dina läppar mot mina är allt jag önskar just nu. Det skulle förresten vara en perkekt julklapp för mej haha ;) Kom ihåg att jag älskar dej mest utav allt i världen och att jag aldrig, aldrig, kommer lämna dej! Din Justin."
Jag önskade också att få känna hans läppar mot mina, och att bara få ha honom hos mej. Men nu är det bara 2 veckor kvar tills dess. Håll ut Alicia.



JUSTINS PERSPKEKTIV

Att få fira jul i Tyskland kändes verkligen konstigt. Kan inte ens fatta det själv. Fast det kändes nog mest konstigt att få fira utan Alicia. Jag har fixat en julklapp till henne, en väldigt speciell present. Hoppas hon kommer gilla den, eller jag vet att hon kommer det! Kan inte vänta tills jag får komma hem och ge henne den. Hade hört att hon också hade fixat en juklapp till mej. Undra vad det kan vara? haha. Jag vill inte erkänna det här egentligen men jag tänkte ofta på Jasmine. Hur hade det vart om hon hängde med på min tour? Hade det hänt något mellan oss? Jag visste redan själv att det inte hade det. Jag hade ju lovat Alicia och jag hade absolut INGA känslor för Jasmine. Jag hade en gång i tiden men det var väldigt länge sen nu. Och jag skulle aldrig kunna svika Alicia igen, ALDRIG. Jasmine skrev förresten ett sms till mej igår men jag raderade det på direkten.
"Justin, snälla ge mej en chans till. Dumpa Alicia och ta mej istället. Jag är så mycket mer henne, jag kommer att visa dej mer kärlek än henne, och det vet du. Förlåt för allt Justin, snälla låt det bli oss igen? xoxo Sexy Jasmine ;)"
Jag blev arg så fort jag bara tänkte på smset. Vad trodde hon egentligen? Alicia är den enda som har nyckeln till mitt hjärta.


Justin pratar med Alicia i tourbussen.

2 VECKOR SENARE- ALICIAS PERSPEKTIV

YES! Justin kommer hem idag! Jag har vart hyper ända sedan jag vaknade. Mina föräldrar säger att dom inte förstår sej på mej men det behöver dom heller inte göra. Det är bara jag och Justin som förstår hur stark kärleken är mellan oss två. Nu väntar jag bara på att han ska ringa mej. Det är ju inte säkert att vi ska träffas idag. Jag menar, han har ju haft fullt upp i 3 veckor nu och kanske bara vill vara hemma och sova? Efter en timme så ringer min mobil och jag svarar snabbt. Då hör jag hans vackra röst.
-Hej baby! Jag kommer hem till dej vid 9, om det är OK för dej?
-Hej hottie! Ja, men är du säker på att du vill träffas idag? Du har ju haft ganska fullt upp i 3 veckor om man säger så, haha.
-Nejdå, jag vill träffa dej ändå. Jag bara måste få göra det, du fattar inte hur mycket jag har saknat dej.
Jag ler stort och sluter mina ögon i några sekunder.
-OK. Jag har saknat dej också, längtar tills ikväll.
-Jag med! Men jag måste sluta nu. Vi ses kl 9! Hejdå älskling!
-Hejdå sötnos!
*KLICK*.
ÅH! Bara att få höra hans röst fick mej att rysa. Som tur var så skulle inte mina föräldrar vara hemma ikväll. Så jag och Justin hade huset för oss själva. Nu var det bara några, långa timmar kvar tills Justin skulle komma....








Kommentarer
Postat av: Julia :)

SKITBRA !!! <3 meeer :D

YAAAY Justin kmr tbx nu !! ^^)

2010-12-02 @ 20:29:23
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

meeeer :D

2010-12-02 @ 20:45:15
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: rixFM

Vi gillar denna novellen, vi kan reklamera?

2010-12-02 @ 21:00:16
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-02 @ 21:01:31
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: anna

skit bra! väldigt bra att du hoppade dom dära veckorna, hade blivit så lång tråkigt utan att dom hade varandra annars! längtar tills nästa avsnitt och att dom träffas igen, snälla en till ikv? :)

2010-12-02 @ 21:06:58
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer det ut fler ikväll ? :D

2010-12-02 @ 21:32:57
Postat av: Anonym

reklamera betyder la , vägra, eller typ ngt sånt ? :o

tror inte direkt att det är rixFM..?



Men sjuukt bra, en till ikv ?? SNÄLLA :D

2010-12-02 @ 21:36:48
Postat av: Anonym

mmmer :D

2010-12-03 @ 07:14:54
Postat av: Elin

skiit braa :D meeer nuu<3

2010-12-03 @ 13:38:14
Postat av: emma

åhhh vad fint! längtar till nästa del :D

2010-12-03 @ 14:56:55
Postat av: Anonym

Vad falskt. Bah ''HEJ SÖTNOS'' -.-' låter så himla fake.

2010-12-03 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0