ME+U - chapter 86

-Jag är så ledsen Justin, jag är verkligen det. Men jag tänker på DITT bästa!
-Men om du tänker på mitt bästa så borde du inte göra såhär? Om du tar ifrån mej Alicia så tar du från mej ALLT! Gör inte såhär mot mej. SNÄLLA? skrek jag argt och ställde mej upp upp så hastigt att stolen flög i golvet.
-Justin ta det lugnt! Jag säger ju att du kanske kan få träffa henne sen när allt har ljusnat upp!
-DET SPELAR INGEN ROLL! Fattar du inte? jag älskar henne.....



JUSTINS PERSPEKTIV

Jag sprang upp på mitt rum även fast mamma ville fortsätte prata. Jag sparkade hårt på min stol så den ramlade omkull men självklart skadade jag mej själv.
-AJ JÄVLA HELVETE! skrek jag och tog mej om foten.
Jag satte mej ner på golvet och satte ansiktet i knät. Jag slog med ena handen i golvet och svärde för mej själv. Vadå tänka på min karriär? Den enda jag kan tänka på är Alicia. Först allt som hände på festen och nu det här, när skulle skiten ta slut? Mamma och mitt crew ska inte få bestämma över mej. Visst, dom får ha gränser men när dom tar ifrån mej min kärlek har dom gått för långt. Jag ska inte låta det hända, jag tänker inte låta det hända, det ska INTE få hända. Jag hörde hur mamma öppnade dörren och gick emot mej. Jag vägrade titta upp på henne.

-Justin? Varför tar du det så hårt? Lilla gubben.. sa hon och smekte mej på ryggen.
Jag skakade av mej hennes hand och vände ryggen mot henne.
-Jag förstår att du gillar henne, men du måste ju tänka på dej själv också.
Tss.. Vad tänkte hon med? Jag tänker mer på Alicia än mej själv.
-Gå, låt mej va, mumlade jag inne i mina händer.
Hon klappade mej på axeln och försvann ut ur rummet.
Jag höjde mitt ansikte och kollade rakt framför mej. På något sätt ska jag fixa det här, det stora misstaget som hände, allt med Alicia, allt. Jag ska fixa det på något sätt. Men först så borde jag kanske ljusa upp lite saker, som mamma sa. Sen så ska jag ta tag i det, på riktigt.

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag orkade inte mer. Fan ta mina föräldrar! Jag tog upp mobilen och ringde Justin, jag behövde få berätta vad som hade hänt.
-Hej, hörde jag han säga tyst.
-Justin? Åh Justin, du fattar inte vad som har hänt. Jag kommer inte få träffa dej mer!
Jag berättade hela historien för Justin och han berättade också saker som fick mej ännu ledsnare. Hans mamma och crew hade tydligen också gjort samma sak som mina föräldrar.
-Men Justin, det betyder väl inte att vi ska sluta träffas? Jag kommer träffa dej ändå, sa jag och väntade på hans svar.
 -Självklart Alicia, det ska vi. Aldrig att jag ger upp kärleken för dej men..
Jag kände en klump i magen, alltid skulle det finnas ett MEN.
-Men..?
-Asså jag tycker vi kan ta en liten paus. Liksom, jag måste fixa ett par grejer. Jag lovar, vi ska träffas igen men ge mej lite tid så ska allt bli bra. Ge mej några veckor, jag behöver tänka och planera. Vi ska klara det här Alicia.

Vi blev alldels tysta i telefonen. Vadå ta en paus? Vadå tänka och planera? Jag kände mej plötsligt så förvirrad, chockad och ledsen.
-Justin.. Jag förstår inte vad du menar? Det känns som att du inte vill träffa mej mer bara för att din mamma och crew inte vill. Även fast mina föräldrar inte vill så tänker jag träffa dej ändå. Vad är det här? sa jag frågandes.
-Asså Alicia. Jag menar inte så, jag måste verkligen fixa ett par grejer. Jag lovar att allt ska bli som förut. Om du verkligen älskar mej så ska du lita på mej. OK?
Jag visste inte vad jag skulle svara men jag visste att jag kunde lita på honom.
-OK, jag litar på dej. Lova att du aldrig kommer lämna mej, sa jag och kände hur jag fick tårar i ögonen.
-Jag lovar, handen på hjärtat, sa han hest och jag kunde inget annat än att le.
-Jag älskar dej.
-Jag älskar dej med. Allt ska bli bra ska du se.....

-----------------------------------

Hmm , vad ska Justin göra ? Haha inte ens jag själv vet riktigt än , har några ideer men vi får se hur det går ! ;)
Om det finns några nattugglor där ute , KOMMENTERA ! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA KLART ATT DET FINNS, VÄNTAR JU PÅ ATT NOVELLEN SKA UPPDATERAS!

asså du skriver skitbra, blir bara så jävla arg på föräldrarna :(

2010-12-20 @ 01:58:04
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: mandisen!!

helt galet bra!!!

älskar de här!!!

fortsätt!!!!

2010-12-20 @ 08:26:18
Postat av: Julia

EXAKT som mandisen där upp sa;HELT GALET BRA!!

Dem får inte lämmna varandra! :(



Plzzz meeeeeeeeeeeeeer<33

2010-12-20 @ 09:39:05
Postat av: Sofie

din novell är helt klart den bästa!! men jag kan inte komma åt de 50 första kapitlena, vet du hur man kommer åt dem?<3

2010-12-20 @ 14:00:28
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! ♥ SKITBRA faktiskt ! bästa novellen, seriöst ! :O

MEEEEER ! OMG vad ska Justin gö? :D

2010-12-20 @ 14:10:40
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jättebra!



Läs min blogg oxå! :D

2010-12-20 @ 17:47:11
URL: http://www.karleksblogg.devote.se
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiiiiiiiiiiv mera ! :)

2010-12-20 @ 18:42:29
Postat av: Anonym

hallå? meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2010-12-20 @ 21:16:28
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIBRAAAA!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

MEEEEEEEEEEER!!!!!



sitter här och uppdaterar eran blogg 24/7 ! ♥

2010-12-20 @ 21:17:52
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer snälllllaaa :D

2010-12-20 @ 21:39:25
Postat av: saarah

superbra!! meeeeeeeeeeeeeeeeeer:) jag=beroende av din blogg :P

2010-12-20 @ 23:11:24
Postat av: Anonym

MEEEEEER!!!!!!!!!!!!!

2010-12-21 @ 18:23:05
Postat av: Anonym

vrf skriver du inte? :O

VI VILL HA MEEEEEER!!!!!!

2010-12-21 @ 22:46:49
Postat av: annaa

sjukt jävla bra du skriver! vill ha mer, nu nu nu :o

2010-12-22 @ 12:47:12
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0