ME+U - chapter 87

-Asså Alicia. Jag menar inte så, jag måste verkligen fixa ett par grejer. Jag lovar att allt ska bli som förut. Om du verkligen älskar mej så ska du lita på mej. OK?
Jag visste inte vad jag skulle svara men jag visste att jag kunde lita på honom.
-OK, jag litar på dej. Lova att du aldrig kommer lämna mej, sa jag och kände hur jag fick tårar i ögonen.
-Jag lovar, handen på hjärtat, sa han hest och jag kunde inget annat än att le.
-Jag älskar dej.
-Jag älskar dej med. Allt ska bli bra ska du se.....



ALICIAS PERSPEKTIV

Veckorna gick och jag och Justin träffades inte en endaste gång. Det var ganska deprimerade men jag förstog att han hade mycket att göra och rätta till. Fast självklart så ringde vi och smsade varandra nästan hela tiden. Fast som tur var hade jag Sophia och mina andra vänner som fick mej på bättre humör. Mamma och pappa verkade också mycket glada över att jag inte träffade Justin längre. Pappa var snällare mot mej och mamma gav mej mer pengar än jag behövde. Tråkigt för dom, det är ju inte över mellan mej och Justin än om dom tror det. Det är ju bara en liten paus.

JUSTINS PERSPEKTIV

Mamma, Scooter och Usher tjatade hela tiden på mej.
"Du måste på intervjuer, dina fans vill ha en konsert osv".
Jag vägrade att gå på en endaste intervju, för jag har en annan ide. Även fast jag hade vart en idiot så verkade mina fans stanna kvar hos mej ändå. Dom hade skickat en massa tweet till mej, och ALLA var snälla. Dom hade t.o.m gjort en video som heter "WE WANT BIEBER BACK". Det glädje mej verkligen. Jag började lite mjukt att uppträda för några fans, inte allt för många och det gick bra. Som vanligt var dom snälla och glada. Såklart skulle en massa paparazzis springa efter mej överallt, ta kort och fråga en massa saker men jag ignorerade dom. Jag ville inte berätta något om skandalen nu utan det skulle jag ta sist, öppet framför alla. Jag visste redan hur jag skulle göra och jag hade snackat med mina kontakter, efter ett tag gick även mamma, Scooter och Usher med på det också. T.o.m Chris Brown var villig att delta trots att jag inte hade sagt förlåt än, det hade mina kontakter fixat.

Alicia verkade lite deppig över att vi inte träffades längre men snart så skulle allt bli som vanligt. Det sa jag till henne varje dag. Nu hade det gått hela 3 veckor och om två dagar var det dags att göra det. Jag hade planerat allt, alla mina fans skulle komma, Chris Brown, och såklart Alicia men det visste hon inte om än. Usher och Scooter ville också vara med men jag visste att dom säkert skulle göra allt för att framstå mej som oskyldig osv.
Jag har bestämt att det bara ska vara mellan mej, Alicia och Chris, det blir bäst så.

ALICIAS PERSPEKTIV - 1 DAG SENARE

Jag satt och kollade på TV tillsammans med mina föräldrar och plötsligt ringde min mobil. Det var Justin, som vanligt började jag le och svarade snabbt.
-Hej Justin! sa jag glatt.
Pappa blängde surt på mej och skakade på huvudet.
-Alicia, imorn ska du hänga med mej på en intervju. Vi ska prata ut om skandalen, jag berättar mer imorn. Måste sluta, älskar dej!
*KLICK*

Jag hann inte ens svara innan han la på. Jag la också på och funderade på det han sa. Ska jag vara med i en intervju? Hela världen kommer se oss, fast det hade som ju redan gjort ändå. Jag började redan bli lite nervös. Jag var ju typ stämplad som "slampan" efter allt som hade hänt med Chris. Fast Justins fan var faktiskt snälla mot mej, dom stöttade mej varje dag. Jag kunde inget annat än att le när dom skickade en massa fina tweet till mej. Det här skulle gå bra, nu skulle alla få veta sanningen och varför det blev som det blev. Det kändes skönt på något sätt.

-Jag trodde den där Justin hade slutat ringa dej för länge sen, sa pappa surt helt plötsligt.
Jag blängde surt på honom.
-Jasså? Tänk för att jag och Justin pratar med varandra varje dag, så det så, sa jag och sprang upp på mitt rum. Jag satte på TV:N i mitt rum och la mej i sängen. På en kanal så pratade någon programledare om Justin.
"JUSTIN BIEBER SKA PÅ INTERVJU OCH BERÄTTA OM SKANDALEN". Tydligen visste alla redan om det. Det stog även om det på en massa sidor på internet.

JUSTINS PERSPEKTIV - NÄSTA DAG

Nu var det dags. Jag hade ringt Alicia och hon var redo. Jag hoppade in i bilen tillsammans med Kenny och vi körde till hennes hus. En halv timme senare satt hon i min bil, gud vad jag hade saknat henne. Jag kysste henne flera gånger på munnen och kramade om henne hårt. Jag brydde mej inte om Kenny som satt och skrattade i fram. Efter en stund så berättade jag ALLT om intervjun, att Chris skulle komma osv.
-Det kommer gå bra, Alicia. Efter det här så kommer nog allt bli som vanligt igen.
Hon log sött.
-Ja, vi klarar det här.

En timme senare var vi framme. Det var en massa paparazzis överallt, dom tog en massa kort på mej och Alicia och frågade en massa saker. Vi ignorerade dom och gick in i byggnaden, vi fick sitta och vänta en liten stund för vi var ganska tidiga. Några vakter hjälpte oss med att sätta fast mikrofonerna på våra tröjor och snart skulle Chris komma. Jag kollade på Alicia som såg lite nervös ut, när hon såg att jag kollade på henne så log hon snabbt.
-Alicia, ta det lugnt, jag är ju med dej hela tiden, sa jag mjukt och höll hennes hand i min.
-Jag vet, men jag bara är sån. Jag blir nervös för typ ingenting.
-Nejdå, jag förstår att du är nervös. Du är ju inte van vid sånt här.
Vi log mot varandra och nu var det dags.
Vi hörde hur programledaren sa våra namn och vi sprang in på "scenen". Alla i publiken skrek hejdlöst och vi vinkade lite lätt till dom. Jag höll hårt i Alicias hand och så satte vi oss i varsin soffa. Chris skulle komma in lite senare, först skulle dom bara intervjua oss. Publiken tystnade och programledaren började prata.......

--------------------------------------------

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING ! :(
HUR KOMMER DET GÅ PÅ INRERVJUN ? BRA ELLER DÅLIGT ? VAD TROR NI ? KOMMENTERA :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN UPDATERAR DU!!!! MER SNÄLLAA!

2010-12-22 @ 17:34:10
Postat av: Liaa

Yaay uppdatering!

2010-12-22 @ 17:46:59
Postat av: Julia

braa meeeeer

2010-12-22 @ 18:04:23
Postat av: Julia ♥

Det gör inget, skriv bara mer !! ♥ SÅ JÄKLA BRA !!! :D BÄSTA BIEBER NOVELLEN ! <3

2010-12-22 @ 18:25:01
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

YEEY!! Hooppas det går bra i intervjuuun! :D snäälla 2-3 till ikväll! :D<3

2010-12-22 @ 18:49:05
Postat av: Millaaa

ååh :D snälla mera nu! :D

2010-12-22 @ 19:09:54
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

det mååååste gåå bra snälllaa ennn låång ikvälll !!!!

2010-12-22 @ 19:54:19
URL: http://juustalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

det mååååste gåå bra snälllaa ennn låång ikvälll !!!!

2010-12-22 @ 19:54:19
URL: http://juustalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER :D



seriöst älskar din blogg

2010-12-22 @ 20:52:24
URL: http://yougotitbad.blogg.se/
Postat av: Joss

Du behöver inte be om ursäkt för att du uppdaterar lite senare än vanligt, den är din novell och du skriver den i din egen takt.

2010-12-22 @ 21:38:12
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIITBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEEER!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

2010-12-22 @ 22:32:26
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Linea

Håller med Joss!!!



Och ni som bara kommenterar "MEEEEER!" kan ju läsa en bok istället, Twilight borde passa er.

2010-12-23 @ 09:31:17
Postat av: Sofie

det måååste gå bra!!!

seriöst detta är b.ä.s.t.a. novellen NÅGONSIN!!!!! <3333

2010-12-23 @ 18:27:54
URL: http://sofiestalros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0