ME+U - chapter 88

Vi hörde hur programledaren sa våra namn och vi sprang in på "scenen". Alla i publiken skrek hejdlöst och vi vinkade lite lätt till dom. Jag höll hårt i Alicias hand och så satte vi oss i varsin soffa. Chris skulle komma in lite senare, först skulle dom bara intervjua oss. Publiken tystnade och programledaren började prata.......



JUSTINS PERSPEKTIV

Vi började prata om allt som hade hänt och programledaren som var en tjej frågade en massa frågor. Svåra frågor som både jag och Alicia var tvugna att svara på.
-Men varför reagerade du så starkt när du såg Chris kyssa Alicia? frågade tjejen och jag kollade runt lite lätt över publiken.
-Jag vet faktiskt inte. Jag kände mej sårad helt enkelt och så gjorde jag det bara. Känslorna gick överstyr.
Jag visste faktiskt inte hur jag skulle svara på den frågan. Hon fortsatte fråga en massa svåra frågor och tillslut var det dags för Chris att komma in i samtalet. Han satte sej i en soffa mittemot mej och halvlog mot mej och Alicia.
-Så Chris, var det du som kysste Alicia? Eller ville ni båda?
Chris kollade på Alicia och snörpte på munnen.
-Ärligt, så var det jag som försökte kyssa henne. Vi kysstes faktiskt aldrig, hon stoppade det. Sa han och kollade osäkert på mej. Det kändes lite spänt mellan oss, han försökte ju trots allt kyssa min tjej.
-Asså jag är ledsen Justin. Jag fattar inte riktigt varför jag försökte kyssa din tjej. Sa Chris sedan.
Jag kollade på honom och det var dags att förlåta honom och säga förlåt själv.

-Det är okej, I guess. Men jag vill säga förlåt till dej nu. Jag överreagerade verkligen och det gick för långt. Vi är ju trots allt ganska bra vänner så förlåt.
Chris log lite halvt och vi fortsatte samtalet, tjejen fortsatte fråga en massa saker.
-Det här vill nog dom flesta vilja veta här inne. Är du och Alicia fortfarande ihop eller är det över för gott? Vi har inte sett några bilder på er eller hört något om er alls, så ja, vi är ganska nyfikna.

Jag kollade på Alicia som log mot mej och jag log tillbaka.
-Vi är fortfarande ihop och kommer alltid att vara. Aldrig att jag lämnar henne bara för en sån här sak. Vi blev sams direkt efter bråket med Chris och vi har spenderat ganska mycket tid med varandra.
Alicia började också prata.

ALICIAS PERSPEKTIV

Wooh, det kändes lite spänt att träffa Chris igen efter allt som hade hänt. Men jag var glad över att dom hade förlåtit varandra. Jag fortsatte på tjejens fråga när Justin hade pratat klart.
-Ja, asså det var ju egentligen bara ett STORT missförstånd. Allt är bra mellan oss och allt är precis som förut mellan oss, sa jag och log mot publiken som jublade.
-Jag är glad för eran skull, sa Chris och klappade mej på axeln.
Vi fortsatte intervjun ett tag till.
-Om ni har något att säga så är det bara att komma ut med det, sa plötsligt tjejen och kollade på oss.
Jag visste faktiskt inte vad jag skulle säga så jag skakade bara på huvudet och log. Chris gjorde detsamma men inte Justin.
Han räckte lite på handen och kollade sedan på publiken.

-Ja, jag vill gärna säga något till alla mina fans där ute.
Jag är verkligen glad över att ni har stöttat mej och Alicia genom allt det hära. Ni betyder jätte mycket för oss och ni är otroligt snälla. Jag är ledsen om ni har tyckt att jag har vart en idiot, jag förstår er, men jag är sjukt ledsen för det här. Jag vill vara en bra förebild för er och jag hoppas inte att ni tvivlar på mej nu. Jag försöker alltid vara det bästa jag kan men ibland funkar det inte alltid. Men jag hoppas ni förstår att alla gör sina misstag. Jag älskar er allihopa!
Publiken jublade och klappade i händerna och Justin vände sej sedan mot mej.
-Och jag älskar dej med, Alicia. Föralltid, sa han och log. Jag kunde inte hålla mej och jag kysste honom jätte snabbt på munnen och sjönk sedan ner i soffan igen. Alla jublade, skrek och applåderade.

Sedan var intervjun slut. Vi sa hejdå till Chris och gick fram till Kenny som väntade på oss bakom "scenen". Jag var så glad över att vi hade klarat upp allt med Chris. Och nu visste typ hela världen vad som EGENTLIGEN hände, jag var så sjukt glad. Det verkade Justin också vara. En stund senare så satt vi i bilen med Kenny.
Innan vi startade bilen så flyttade Justin sej närmre mej och la ena armen om mej.
-Jag har saknat dej så himla mycket. Jag är glad över att allt är som vanligt igen. Nu har vi vart borta från varandra ett ganska långt, så vad säger du om en natt tillsammans? Ensamma? På hotell kanske?
Jag kollade in i Justins ögon och log stort. Ja, jag vill inget hellre än att få spendera en egen natt med Justin. Jag hade saknat honom så mycket, det fanns inte ord.

-Ja, det blir perfekt.
Han lös upp och log stort.
-Bra! Jag älskar dej!
Han kysste mej snabbt på munnen och jag kysste tillbaka.
-Ey Kenny, kör oss till närmsta hotell! sa Justin och klappade Kenny på axeln.
Han kollade bak på oss och flinade.
-Oooh, jag förstår, sa han och blinkade med ena ögat.
Vi började gapskratta, bilen startade och vi rullade iväg. En natt med Justin, kunde det bli bättre..?

-----------------------------

YEEEY ! Nu är allt bra igen ! :D Sorry för dålig uppdatering förresten !
Imorn är det julafton , GOD JUL KÄRA LÄSARE ! <3

Kommentarer
Postat av: d'

gud jul, och MEER! :D

2010-12-24 @ 10:05:51
URL: http://peppermintwinter.blogg.se/
Postat av: Sofie

det gör inget om det är dålig uppdatering för detta är fortfarande bästa NOVELLEN EVER!<3333

2010-12-24 @ 10:43:50
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Sofie

det gör inget om det är dålig uppdatering för detta är fortfarande bästa NOVELLEN EVER!<3333

2010-12-24 @ 10:43:59
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Julia

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



ÄÄR SÅ HIIMLA GLAAAD NU! :D



GOD JUUUUUUUUUUUL! :D

2010-12-24 @ 10:45:09
Postat av: Anonym

hahahah.. lite kul faktiskt.

du skrev kapitlet klockan 4 på natten .. alltså var det redan julafton .. så du behövde inte skriva imorgon :) <3

:D

men as bra novell!

skriv mer :) <3

2010-12-24 @ 10:48:33
Postat av: miiiiimmiii

skrriiiiiv mmeeerrr <3<3

2010-12-24 @ 11:18:57
Postat av: Anonym

hett hett natt på hotellet m´maybe?? hahaha

2010-12-24 @ 11:42:59
Postat av: Vanessa

skriv mer men kan de inte hända nått lite hett nu ? :-)

2010-12-24 @ 11:54:41
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIIIIIIIIIIIBTRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

ÄÄÄÄÄÄLSKAR ERAN NOVELL!!!! ♥

2010-12-24 @ 14:43:48
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

HAHAHAHAA Kenny ba: "Jag förstår ;)" XD OLALA hahaha!



MEEEEEEEER ♥ BÄSTA NOVELLEN EVER !! :'D

2010-12-24 @ 17:14:53
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: xoxo Guy

*:-D <3 *

2010-12-25 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0