ME+U - chapter 89

Han kysste mej snabbt på munnen och jag kysste tillbaka.
-Ey Kenny, kör oss till närmsta hotell! sa Justin och klappade Kenny på axeln.
Han kollade bak på oss och flinade.
-Oooh, jag förstår, sa han och blinkade med ena ögat.
Vi började gapskratta, bilen startade och vi rullade iväg. En natt med Justin, kunde det bli bättre..?



ALICIAS PERSPEKTIV

Kenny stannade bilen utanför hotellet, han gav pengar till Justin och sånt han behövde.
-Du måste ringa din mamma, OK? Annars kommer hon bli hysterisk på mej, sa Kenny bestämt till Justin.
-Jadå, jag ringer. Tack Kenny, du är bäst! sa Justin och smällde igen bildörren. Kenny körde iväg och vi började gå mot hotellet, när vi var inne gick vi direkt till expeditonen och beställde ett rum. Justin betalade och vi fick nyckeln. Vi gick upp till vårat hotellrum som var hur lyxigt som helst. Jag slängde mej direkt i den mjuka sängen och skrattade.

-Tack Justin! Jag kan betala tillbaka när jag får pengar. Det är ju inte meningen att bara du ska beta..
Justin avbröt mej och satte sej på sängen.
-Oroa dej inte för det, Alicia. Det är mitt jobb att skämma bort dej, sa han och skrattade.
Jag gav honom en kram och sen bestämde vi oss för att beställa lite käk. Vi var ju hur hungriga som helst nu.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag tog fram telefonen och tryckte på room service. Vi beställde en massa käk, även efterrätt. Efter ett tag kom servitrösen kom upp med maten på en stor vagn. Vi kollade på maten och direkt när killen hade lämnat maten så högg vi in. Det är kul att ha en tjej som också älskar mat, haha. Vi började med att äta pizza, sedan revbensspjäll och en massa andra godheter. När vi var klara med maten tog vi oss för magen och la oss i sängen.

-Mmmm, jag är skiiiit mätt, sa jag och klappade min mage.
-Jag med, men kom ihåg, vi har ju efterrätten kvar, sa Alicia och skrattade.
-Just det ja! Kom igen, den ska ätas upp NU! halvskrek jag och sprang up ur sängen.
Alicia sprang efter och så började vi äta av den härliga efterrätten.
Jag kände för att reta Alicia lite så jag tog hela min hand med grädde. Och precis när jag tänkte kasta så hoppade hon på mej och smetade colasås hela mitt ansikte.
-AAAAAH! skrek jag och försökte få bort henne från mej.
Hon gapskrattade och klev av mej, sedan sprang hon in på toaletten och låste.

-ÖPPNA! skrek jag utanför och bankade på dörren.
-Hahhaha tror du det själv eller? hörde jag henne skratta där inne.
-Du ska få se när du kommer ut, sa jag surt och ställde mej bakom dörren så när hon öppnade skulle hon inte se mej. Jag sprutade grädde i min hand och efter ett tag så öppnade hon dörren på glänt. Jag slet upp den och puttade in henne på toaletten.

-AAAAAAAAAAAAAAH NEJ! skrek hon och gömde sej bakom draperiet i duschen.
-HHAHAHA! skrattade jag elakt och slet upp draperiet. När hon såg grädden i min hand så satte hon händerna för ansiktet och skrattade. Jag tog fram min hand med grädden och satte den i hennes hår.
-AAAAAAAAAAAAH JAG HATAR DEJ! skrek hon och tog sej om håret.
Jag skrattade så mycket att det gjorde ont i magen. Tillslut blev vi vänner igen och vi tvättade av oss grädden och colasåsen.

ALICIAS PERSPEKTIV

Efter vårat matkrig så bestämde vi oss för att ta det lugnt. Klockan var ju trots allt redan halv 2 på natten. Vi la undan all mat och sa att servitrösen skulle komma upp och hämta vagnen. När han hade gått så slog vi på TV:N och fixade sängen lite lätt. Jag började ta av mina kläder lite lätt och självklart satt Justin i sängen och kollade in mej noga. Han bet sej i läppen och drog fingrarna genom håret. Nu stog jag i mina underkläder och Justin log sexigt mot mej.
-Lila, jag älskar lila, sa Justin och kollade på mina bh och trosor.
-Haha då har vi något gemensamt, sa jag och la mej i sängen bredvid honom. Justin passade då också på att klä av sej. Han la sej igen i sängen med endast ett par svarta kalsonger.

Jag log mot honom och han förde sej närmre mej. Jag la mitt huvud på hans bröstkorg och han drog täcket över oss. Jag smekte hans varma och lena mage med min hand och han rös till. Jag skrattade för mej själv och började kyssa den lite lätt. Jag la sedan mitt huvud på hans bröstkorg igen men då kände jag hur han började kyssa min hals. Aha, han ville fortsätta.. Jag stönade av hans varma kyssar och när han skulle lägga sej över mej så famlade han efter fjärrkontrollen och stängde av TV:N. Det blev alldeles svart i rummet och hans kropp kändes så varm och perfekt mot min. Vi kysstes passionerat och han strök sina händer över mina bröst. Jag kände hur jag genast blev upphetsad, jag ville göra det igen, med min Justin.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag smekte hennes bröst och tryckte mitt stånd mot henne och juckade lite löst.
Jag ville så gärna ha henne igen, jag hade längtat efter det här hur mycket som helst.

-Alicia, jag vill ha dej.. viskade jag i hennes öra och hon kysste mej på halsen. Vi tog av våra underkläder och jag satte på mej kondomen och la jag mej över henne igen.  Våra nakna kroppar var så lena och varma emot varandra.

-Ta mej.. viskade hon tyst i mitt öra och smekte min hals.
Jag log för mej själv och stoppade in den i henne. Hon stönade till riktigt högt och tryckte mej närmre henne. Jag började köra lite försiktigt men hon ville ha mer. Jag körde hårdare och snabbare och hennes naglar klöste mej lite lätt i ryggen. Efter ett tag kände jag hur våra muskler och kroppar spändes och vi kom, samtidigt.

-AAAAAAAAAAAAAAAAH! stönade vi högt på samma gång.
Våra läppar snuddades och sedan föll jag vid sidan om henne. Jag andades högt och andfått och jag hörde Alicia göra detsamma. Jag vände mej om mot henne och la min ena arm om henne.

Hon var alldeles varm och svettig. Hon vände sej om mot mej och andades tungt. Jag log mot henne och hon log tillbaka.
-Det var perfekt.. Hela du är perfekt, sa jag och kysste henne på pannan.
Hon fnissade lite tyst och flyttade sej närmre mej. Jag hade fortfarande min arm om henne och så låg vi ett litet tag. Det var så skönt att bara få ligga där med henne bredvid sej. Det fanns inte ord för hur mycket jag älskade henne.

ALICIAS PERSPEKTIV

Wooow, det där var perfekt, precis som första gången. Fast den här gången ännu bättre. Hans arm kändes så skön runt om mej och det silkeslena täcket omfamnade våra nakna kroppar. Jag hörde hela tiden Justins andetag i mitt öra och då och då kysste han mej på halsen. Åh, det finns inte någon bättre än honom!

Men nu ville jag fråga en sak som jag hade funderat på ganska länge. Jag vände mej om mot Justin så vi kollade in i varandras ögon. Jag såg att han log även fast det var kolsvart. Jag smekte hans hals och kysste han lite lätt på munnen. Han kysste tillbaka och sedan lät vi våra ansikten vila mot varandras.

-Justin.. viskade jag lite lätt.
-Ja.. viskade han tillbaka.
Jag tog ett djupt andetag.
-Har du nånsin tänkt på om vi ska.. förlova oss eller gifta oss.. typ snart? sa jag och väntade på hans svar. Han drog sina fingrar genom mitt hår.
-Asså.. ne, eller jag vet inte. Jag vill inte att vi ska gå för långt fram. Vi är ju trots allt bara 16 år, jag tycker vi ska tänka på det vi har nu. Och våra armband som vi har, jag tänkte att dom liksom står för våran kärlek, typ som ett förlovningsarmband.. sa han mjukt.

-Mhm, jag håller med dej. Jag tycker också att armbandet räcker för oss. Men du ska veta att jag älskar dej mer än allt annat. Jag vill leva hela mitt liv med dej, Justin.. viskade jag i hans öra.
-Jag älskar dej med, och vi SKA leva våra liv tillsammans. För dej kan jag göra allt, om det händer dej något, kom ihåg att jag lämnar ALLT för din skull.. viskade han tillbaka och jag log stort.

Hur kunde han vara så fin? Han var perfekt, som en dröm. Vi kysstes flera gånger på munnen och sen så la jag mitt huvud på hans bröstkorg. Jag lyssnade på hans lugna hjärtslag och tunga andetag. Han hade somnat, och efter ett tag somnade jag också....

----------------------------------------

Nu fick ni en lång del ! :D Hoppas ni gillade det !
KOMMENTERA :D

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Aaaaw ! (L) haha ojj där gick det hett till ;) x)

MEEEEEEEEEER ! :D

2010-12-25 @ 19:38:09
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Karin

Love it!

Haha meer!

2010-12-25 @ 19:41:37
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKIT BRA! men kan du inte skriva mer detaljerat när dom har ... samlag? haha MEEEEEEEEEEEER :D

2010-12-25 @ 19:59:12
Postat av: Anonym

sjuuukt braaaaa

2010-12-25 @ 21:06:27
Postat av: Anonym

ojojoj haha (; MER

2010-12-25 @ 21:19:04
Postat av: Sofie

ÄLSKADE DET!

2010-12-25 @ 21:27:02
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Sofie

ÄLSKADE DET!

2010-12-25 @ 21:27:15
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiv meeraaa :D:D:D:D

snääälllllaaaa !!!

2010-12-26 @ 21:18:07
Postat av: annaa

när kommer mera? :D

2010-12-26 @ 23:05:41
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Julia

2010-12-27 @ 00:07:03
URL: http://biberfevernovell.blogg.se/
Postat av: Julia

As bra älskar värkligen eran blogg skit bra

MERA MERA MERA tp beroende av eran blogg



Läs gärna våran Justin novell

http://bieberfevernoveller.blogg.se

2010-12-27 @ 00:09:10
URL: http://biebrfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Julia

Nääär kommer det meeR? :D

2010-12-27 @ 17:07:59
Postat av: sofiastrand

MER MER MER har läst alla 89 chapters på 1timme :DD

2010-12-28 @ 00:56:12
Postat av: Anonym

jätte bra men.......när kommer chapter 90????

2010-12-28 @ 13:50:42
Postat av: VM

Mer mer mer mer !!!!!!!!!! :D

2010-12-28 @ 18:23:11
Postat av: sofiastrand

MERMERMER ! <3

2010-12-28 @ 21:20:41
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
Postat av: annaa

Har du dött eller nått :o

2010-12-28 @ 21:44:15
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Fia

Ååhhhhh, det är jättebra! Men skriv gärna lite mer detaljerat när de har sex, det bli ännu bättre då! :D

2010-12-29 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0