ME+U - chapter 74

Jag skrattar tillbaka och blinkar med ena ögat.
-Men vi kan ju fortsätta nu? säger Justin flirtigt och börjar krypa sexigt mot mej.
Jag reser mej snabbt upp och springer till TV-rummet och sätter mej i soffan.
Jag hör Justin komma in i rummet skrattandes.
-Haha vafan? Du dissar mej hela tiden ju.
Jag tittar på honom och börjar skratta.
-Äh håll tyst på dej din tönt. Kom och sätt dej nu, vi ska kolla på film.
Jag klappar på den tomma platsen bredvid mej och han sätter sej.....




JUSTINS PERSPEKTIV

Jag satte mej ner bredvid henne och tittade flirtigt på henne. Hennes blåa ögon kollade in i mina och hon slängde lite lätt med håret för att få bort några hårslingor ur ansiktet. Hon var så fin. Jag flyttade mej närmre henne, jag ville bara få känna hennes värme, ljuvliga doft och lena hud. Nu satt jag jätte nära henne och hon tittade fnissandes på mej. Hon slickade sej försiktigt om läpparna och strök håret åt sidan. Jag klarade inte det här längre, jag var tvungen att få kyssa henne nu. Jag förde mitt ansikte mot hennes och slöt ögonen. Jag väntade på att få känna hennes läppar mot mina men istället så hör jag hur hon reser sej upp. Jag öppnade ögonen och kollade upp på henne. Hon skakade på huvudet och skrattade
-Haha.. so.. Vad ska vi se på för film nu då?
Jag ryckte på axlarna. Varför var hon tvungen att reta mej sådär?
-Någon skräck kanske? Så att jag kan få ha dej gråtandes i min famn? sa jag flirtigt och tittade på henne.
-Ja, skräck blir bra! Fast det blir nog tvärtom, att det är du som kommer ligga gråtandes i min famn. Huh? sa hon kaxigt och gick fram till ett skåp med en massa filmer. Hon började rota genom dom och jag satt tillbaka lutad i soffan. Jag kunde inte motså att titta in hennes rumpa, hennes kropp var verkligen.. damn! Jag märkte knappt att hon vände sej om mot mej.
-Ehm.. Justin?
Jag förde bort blicken från hennes rumpa och upp till hennes ansikte.
Hon kollade underligt på mej och jag kände hur jag blev lite generad.
-Det är väl inte meningen att bara jag ska välja film? sa hon och skrattade.
Jag ställde mej genast upp och gick fram till henne. Vi båda rotade genom alla filmer, det var verkligen MÅNGA! Tillsist hittade vi en skräckfilm som vi båda ville se. Hon satte in filmen i DVD:N och sedan satte vi oss i soffan. Menyn kom upp på skärmen och jag skulle precis trycka på play men Alicia stoppade mej.
-Just det! Vi måste ju äta glass! Man kan inte kolla på film utan glass, sa hon och ställde sej upp och började gå mot köket.
-Det har du rätt i, sa jag och kollade på henne tills hon försvann in i köket.
Efter några minuter kom hon igen med ett stort glasspaket med två skedar i, hon satte sej bredvid mej i soffan och log.
-Det går väl bra om vi delar? sa hon och tog upp ena skeden ur glassen.
-Såklart! Jag har alltid velat dela glass tillsammans med en tjej, sa jag och tog upp den andra skeden.
-Haha, och förresten så älskar jag att äta glass direkt ur förpackningen, sa Alicia och skrattade.
-Då har vi något gemensamt, sa jag och log.
Jag startade filmen och flyttade mej närmre henne. Vi började äta av glassen med varsin sked och då och då märkte jag att hon ryckte till när det hände något läskigt i filmen.

ALICIAS PERSPEKTIV

Det var verkligen mysigt att äta glass tillsammans med Justin. Speciellt när det låg ljus bordet, det var alldeles svart i rummet med en läskig film spelandes. Då och då så ryckte jag faktiskt till av att det hände något läskigt men då förde Justin mej närmre honom. Kunde det bli bättre än såhär? När det inte hände så mycket i filmen så vände jag mej mot Justin. Vi log mot varandra och jag förde sakta min sked med glass tills hans munn. Han öppnade munnen och smaskade i sej av den goda glassen. Jag började skratta och tog bort den glassen som hade hamnat utanför hans mun och stoppade in i min. Han tog också fram sin sked och förde den till sin mun. Han hade öst på med överdrivet glass på den så jag kunde inte få in allt. Jag började skratta för Justin mosade hela skeden mot min mun och glassen flög åt alla håll. Jag kände hur jag fick glass över hela min mun, näsa och lite på kinderna.
-JUSTIN! sa jag surt men kunde ändå inte hålla mej för skratt.
-Vad är det baby? sa han och låtsades som ingenting.
-ÅH! stönade jag surt och började ta bort det värsta av glassen i mitt ansikte.
-Behöver du hjälp med det där? sa han flirtigt och tittade på mej.
-Ja! sa jag och skrattade.
Han flyttade sej närmre mej och började kyssa mej på munnen. Nu fick han också glass över hela munnen men det verkade han inte bry sej om. Kyssen blev mer intensiv och nu hade han fått in sin tunga i min mun. Det var.. amazing! Kyssar, hångel och glass. Det smakade gott, haha. Han slutade kyssa mej och slickade sedan bort lite glass från min kind. Det kittlades och jag höll mej för skratt. Han tog bort den lilla klicken glass från min näsa och stoppade i munnen. Sedan så kollade han flirtigt på mej och skrattade.
-Sådär, nu är du klar.
-Wow.. tack, sa jag och skrattade.
-Så du gillade det? sa han hest och slickade sej om läpparna.
-Mhm, mumlade jag tyst.
Det var bara för sexigt när han slickade sej om läpparna och pratade sådär hest.
Han log belåtet och förde sedan sitt ansikte sakta mot mitt. Hans läppar var nu bara bågra centimeter från mina och jag snuddade dom lite lätt. Han tog ett litet tag om mej och förde mej närmre honom och nu kysstes vi hårt. Hans händer strök genom mitt hår några gånger och sedan så förde han ner dom mot min rygg. Han smekte min rygg lite lätt och våra tungor lekte försiktigt med varandra. Jag kände hur hans händer började treva mot min dragkedja på min huvtröja. Han drog ner dragkedjan och tog av mej tröjan. Den föll ner på golvet och nu satt jag i ett linne och tights. Vi slutade kyssas och jag märkte hur hans ögon styrdes mot mina bröst.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag andades tungt av våra vilda kyssar och nu hade jag fått av henne tröjan. Det röda linnet satt perfekt åt hennes snygga kropp. Jag kunde inte få bort mina ögon från hennes bröst, hon var perfekt. Jag förde sakta mina händer mot hennes höfter och tog ett litet tag om dom. Jag lyfte henne sakta över mot mej och nu satt hon i mitt knä. Vi kollade in i varandras ögon och vi började kyssas igen. Det kändes som att inget existerade runt om oss. Jag var bara fokuserad på henne, henne, henne. Hon hade ett fast grepp om min nacke och hår, hon strök sina fingrar genom det. Mina händer vandrade ner för hennes rygg och ner till hennes rumpa. Jag började först massera hennes höfter och sedan tog jag ett lätt tag om hennes rump. Hon verkade gilla det för hon började kyssa mej ännu mer och hennes tag om min nacke blev hårdare. Jag tog tag i hennes rumpa och förde den lite närmre mot mitt skrev. Hon hängde med och vi kysstes mer och mer. Jag höll fortfarande om hennes rumpa med mina händer, det blev genast otroligt varmt. Jag avbröt det hela och tog av mina hoodie och sedan började vi kyssas igen. Jag smekte hennes rumpa med lätta tag. Hon började röra sej lite rytmiskt i mitt knä och det kändes som att jag skulle explodera. Hennes rumpa stötte hela tiden mot mitt skrev och jag kände hur ståndet bara växte och växte. Jag slutade kyssa henne och stönade lite lågt i hennes öra. Jag kunde höra hennes tunga andetag i mitt öra och det gjorde mej ännu mer upphetsad. Hon gav mej en sista, snabb kyss på munnen och klev av mitt knä.
-Kanske dags att titta på filmen nu va? sa hon tyst och skrattade lågt.
Jag försökte återhämta mej från mina tunga andetag.
-Mhm, men.. det där var bara.. wow, fick jag fram och skrattade.
-Mhm, jag vet.. sa hon tyst och la sitt huvud på min bröstkorg.
Mitt hjärta dunkade snabbt och hårt och jag strök mina fingrar genom hennes hår. Det fanns inte ord för hur mycket jag älskade henne.

ALICIAS PERSPEKTIV

Det där som hände nyss var otroligt. Jag kunde inte ljuga, jag gillade det. Jag kände något som jag aldrig hade känt förut. Jag var verkligen förälskad i den här killen. Han fick mej att bli vild och göra saker som jag aldrig annars hade gjort med någon annan. Jag var fortfarande lite varm och jag la mitt huvud på Justins bröstkorg. Hans hjärta dunkade hårt och snabbt där inne och det gjorde mej lugn. Hans händer strök genom mitt hår, det kunde inte bli bättre såhär. Det kunde bara inte det. Efter filmen så bestämde vi oss för att gå upp på mitt rum. Justin slängde sej som vanligt i min säng. Han sträckte på sej och gäspade. Han borde vara trött, han har ju haft fullt upp i tre veckor nu. Jag satte mej lite snabbt vid datorn för att kolla min twitter. Jag kollade Justins twitter och han hade fått jävligt många tweet av sina fans. Dom verkade väldigt nyfikna om vem hans tjej är. Jag började skratta och vände mej om mot Justin som fortfarande låg i sängen och latade sej.
-Haha dina fans är ju inte lite nyfikna.
-Haha jag vet, men så småningom så kommer dom ju få veta, sa han och log.
-That's right, sa jag och skrattade.
Vi blev tysta och igen kom på vad vi skulle prata om. Så jag satte på lite musik och bestämde mej för att dansa och sjunga lite för Justin. Han är ju trots allt min pojkvän så varför skämmas? Jag satte på Round and Round-Selena Gomez och ställde mej upp. Justin vände sej genast mot mej och stirrade förvånat.
-Ska du dansa? sa han och började skratta.
-Yep, jag är king du vet, sa jag kaxigt och började röra mej mot musikens takt.

"Boy I need you here with me, We can't go on this way, I'm falling hard for you, And all I can say.
We're going round and round, We're never gonna stop, Going round and round"

Jag pekade på honom medans medans jag sjöng och han log mot mej. Jag kände för att bli lite vild så jag gick sakta mot han där han låg i sängen. Jag satte mej ner på golvet och började krypa mot honom, jag såg hur han bet sej i läppen. Jag var framme vid sängen nu och smekte hans kind och hals. Jag viskade sjungandes i hans öra.
"You tried to pull me close
And whisper in my ear
You always told me lies
I cried out all my tears
I pushed my feelings to the side
But then you bring them back
B-bring them back
Now you got me singing"
Jag tittade in i hans ögon och han log lite lätt. Han tänkte precis kyssa mej men jag backade skrattandes bakåt.
Jag började dansa lite lätt igen och när jag smekte med mina händer lite lätt över min kropp så bet han sej i läppen igen. Jag började skratta igen och sänkte musiken. Han började klappa händerna och satte sej upp i sängen.
-Woohhh! Du var ju riktigt grym ju! Jag visste inte att du kunde dansa eller sjunga så bra. Du borde fan vara med på scen med mej. Det skylle bli grymt, don't ya think? sa han flirtigt.
-Haha skulle inte tro det! Jag har värsta scenskräcken, sa jag generat.
-Men jag är ju med dej, sa han och log flirtigt.
Jag skrattade och satte mej bredvid honom i sängen....

-----------------------------------------------------

Woho.. Här går det hett till ;) Haha ! Men ni verkar ju gilla det så.. ? KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Millaaa

så jäääääävla bra! :D<33

2010-12-05 @ 22:29:54
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Sofia

GRYMT BRA!!!!!!!!!!

2010-12-05 @ 22:50:27
Postat av: Anonym

JAAA, vi gillar det! MER MER MER

2010-12-05 @ 23:00:04
Postat av: mandisen!!

jag gilla din blogg starkt!!

den är inte som alla andra där dom spårar ur!!

du är skit grym fortsätt så här!!



p.s. MER MER MER MER MER MER

2010-12-05 @ 23:07:08
Postat av: Anonym

brabrabra!! skriv mer ikv! :D

2010-12-05 @ 23:07:43
Postat av: Sara

Vi gillar det inte, vi ÄLSKAR det! Skriv mer mer mer mer mer mer!

2010-12-05 @ 23:55:37
Postat av: Anna

åååååh :D

2010-12-06 @ 12:19:16
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: anna

SÅ JÄKLA GRYMT :D tummen upp till dig!

2010-12-06 @ 16:23:06
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Jennifer :DD

Jättebra ! :D

2010-12-06 @ 16:34:15
Postat av: Anonym

Kom igen nu då! Så nära de e, kan dem inte gå hela vägen!? :D

2010-12-06 @ 16:35:14
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Wääääääh, älskar de :D :D xD

2010-12-06 @ 17:22:01
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra :)

en ikv eller ??

tycker också det kan gå hela vägen ! ;)

2010-12-06 @ 18:47:51
Postat av: Julia ♥

AW !! haha, aa, man kan lugnt säga att det gick hett till x)

MEEER ! ♥ bästa novellen ever !

2010-12-06 @ 20:22:09
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: anna

love love love love love, mer mer mer mer :DDDD

2010-12-06 @ 20:51:20
Postat av: Anonym

hahah fett bäst

2010-12-06 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0