angående min uppdatering och statistik..

Hej ! Har vart en dålig uppdatering idag med , sry. Men det är bara det att jag har fullt upp hela tiden , skolan , vänner , aktiviteter , jag har ju också en fritid ? ;) Haha nej men jag hoppas att ni fattar , för det var någon som ville att jag skulle uppdata mer och oftare. Jag ska försöka men det är inte alltid så lätt :)

Fick en fråga om hur många besökare jag har också , jag kan säga att det varierar en hel del. En del dagar kan jag ha över 300 , sen 200 eller 100. Det varierar väldigt mycket iallafall. Men jag är nöjd , tycker faktiskt att jag har hyfsat många besökare. Nu ska jag fortsätta på del 33 , stay tuned ! :)



Ja , ni ser att det varierar ganska mycket. Idag har jag iallafall 156 besökare , kanske rullar in några fler ? Haha vi får se ;)

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Haha, sorry att jag tjatar att du ska skriva mer och så xd Jag vet att det kan vara svårt att hinna med, hinner knappt logga in på alla ställen jag vill logga in på...



Det är ju awesome besökssiffror ! :D

P.S. Kan du ladda upp chapter 33 nu när du är inne? :}

2010-11-16 @ 22:18:17
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: karro

hur gammal är du? och hur mkt beliber skulle du säga att du var på en skala på0-10? haha;D

2010-11-16 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0