ME+U - chapter 14

Jag skrattade och tog tag i hans hand igen och så gick vi ut till bilen. Justin hade tagit på sej sin luva, antagligen för att han inte ville att några fans skulle se han. Det funkade, några gick förbi oss påväg till bilen men ingen verkade märka att det var han. Vi satte oss i bilen och så körde vi iväg mot Buckhead......




Vi satt tysta en stund, varför blev det alltid så? Jag suckade och ville bryta tystnaden och sa:
-Det ska bli kul ikväll tycker jag.
Justin tog blicken bort mot vägen och tittade på mej.
-Jag med, har längtat efter det här, ska du veta.
Han vände sej mot vägen igen och jag log. Han var så söt och snäll!
Efter typ 20 min så var vi framme i stan, Justin stannade bilen utanför Buckhead och tittade på mej. Jag tittade tillbaka på honom, där satt han så snygg och perfekt. Han hade en svart huvtröja och gråa, snygga jeans som satt löst. Hans hår låg perfekt som vanligt, hans ögon var så underbart bruna men nu när jag kollade riktigt noga så såg jag lite grönt i dom. En härlig blanding iallafall.

-Ska vi gå ut nu eller? frågade Justin.
Jag kollade fortfarande in i hans underbara ögon och svarade:
-Jaa!
Jag öppnade dörren och så var vi ute. Jag såg att Justin tog på sin luva. Vi gick in på Buckhead, det var nästan tomt igen, precis som förra gången. Härligt! Vi gick fram och beställde varsin Frozen Yoghurt och sen så satte vi oss vid samma bord som sist, där ingen kunde se oss alltså. Jag började äta min yoghurt och märkte inte att Justin satt och tittade på mej. Efter en stund så slutade jag ätakollade jag upp, där satt Justin och kollade på mej med ett leende på läpparna. Han hade fortfarande kvar yoghurten framför sej på bordet. Jag tittade konstigt på honom och frågade:
-Vad är det? Har jag yoghurt på näsan igen?
Han började skratta.
-Nej du är bara så söt när du äter.
Han blinkade mot mej och log, det kändes som om jag skulle svimma av hans snygghet.
-Haha du är allt rolig du.. sa jag och försökte dölja hur generad jag blev.
Justin sa inget och fortsatte le, efter en stund så började han också äta på sin yoghurt. Det gjorde jag med, fast jag var nästan klar. Justin ställde den tomma skålen framför sej och tittade på mej.
-Hmm.. berätta något om dej? Typ.. Något kul?
Jag funderade en lång stund men svarade istället:
-Hmm.. Jadu.. Jag tycker du ska börja ;)
-OK då din tönt ;) Jag gillar inte när tjejer röker, t.ex? ;) sa han och flinade.
-Mhm, jag röker inte, bara så du vet ;)
-Jag vet..
-Jasså hurdå? ;)
Han tittade allvarligt på mej och svarade:
-Du är inte sån, jag bara vet det.
Jag log mot honom och han log tillbaka men sedan så han:
-Kom igen nu är det din tur!
-OK.. Jag gillar inte killar som har rakat huvud haha.
-OK, synd för dej för jag ska raka mej imorn.. :s sa Justin allvarligt.
Jag blev lite småchockad.
-Allvarligt?
Justin sken upp och skrattade.
-Haha nej jag skoja, men jag ska faktiskt klippa mej om kanske ett halv år? Ändra hela frisyren alltså.
-Haha jaha, nej ditt hår är ju så snyggt, sa jag och log.
-Haha så du gillar det? ;)
-Aboslut!

Vi båda började skratta åt varandra och sen sa han:
-OK.. jag kan berätta mer saker. Jag gillar när tjejer håller sin hand på min hals när vi pussas, jag tycker Beyoncé är het, jag måste alltid byta strumpor efter varje konsert och så älskar jag min mamma mest utav allt. Liksom.. Hon har tagit hand om mej hela livet fastän hon inte haft så mycket pengar och har alltid brytt sej om mej, hon finns alltid när jag behöver henne, vad hon än säger så har hon alltid rätt.
Jag blev lite chockad av det sista han sa, det var bara för gulligt. Jag visste ingen kille som kunde prata så öppet om sin mamma och säga såna fina saker om henne. Jag log mot honom och sa:
-Wow, vad gulligt, om det där om din mamma alltså. Hon måste vara stolt över dej!
-Hehehe tack, ja det är hon, hon säger det nästan hela tiden, sa han glatt.

-Men nu vill jag berätta en sak, det handlar om dej ;) sa jag flirtigt.
-Ohh berätta ;) sa han nyfiket.
-Joo innan jag hade träffat dej, asså då när inte jag tyckte om dej. Ta inte illa upp men det här är ganska kul. Jag tyckte iallafall inte om ditt hår då, jag tyckte det såg ut som en mössa hahaha.
Han tittade chockat på mej och tänkte säga något men jag avbröt honom.
-Vänta, det är inte allt.. Jag tyckte också att du såg jätte kort och liten ut, och jag tyckte din röst var hur pipig som helst. Men nu när jag träffade dej i verkligheten så var du längre än mej och hade en jätte mörk röst. Och ditt hår är ju hur snyggt som helst.. sjukt va? ;) sa jag och tittade på honom lite generat.
Han tittade på mej och skrattade.
-Haha där hade allt lite fel ;) Men jag har förändrats så mycket ganska snabbt, det är bara det att folk hackar sej upp på hur jag såg ut förut och hur jag lät då. Men sen i verkligheten så har dom oftast fel..
Han skrattade lite och sa sedan:
-Joo.. en sak till, när jag ser en snygg tjej....
Jag avbröt honom och sa skrattandes:
-Haha allt du säger handlar om tjejer ;)
-Haha men lyssna nu, när jag ser en snygg tjej på biter jag mej i läppen automatiskt.
Jag tittade på honom och jag såg att han bet i sin läpp, jag började skratta åt honom och sa:
-Du biter i din läpp just nu..? ;)
Han tittade på mej flirtigt och sa:
-Inte konstigt, jag sitter ju mitt emot en snygg tjej.. ;)

Jag började skratta men blev genast allvarlig och tittade rakt in i hans ögon, det pirrade i magen. Han kollade på mej med sina vackra ögon och sedan så sträckte han sej mot mej lite lätt över bordet......




Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh vill läsa meeer!

2010-11-09 @ 20:12:42
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhhh vill läsa meeer!

2010-11-09 @ 20:13:46
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe sry datorn hakade upp sig

2010-11-09 @ 20:14:23
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

kommer det en till del idag? ;o

2010-11-09 @ 21:08:10
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Millaaa

SNÄLLA SÄG ATT DE KOMMER EN TILL IDAG! ;D

2010-11-09 @ 21:24:09
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla MERA FÖR GUDSSKULL!!!!!

2010-11-09 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0