ME+U - chapter 16

Han började skratta men tystnade när refrängen i With You kom. Vi båda började sjunga med och vi båda log medans vi sjöng.

"What I feel when I'm with you, with you, with you, with you....




När låten var slut så vände vi oss mot varandra och log, men han vände sej om snabbt för att det kom en bil körandes. Jag vände mej mot fönstret och tänkte, och jag sa det jag tänkte på utan att tänka mej för.
-Jag gillar att vara med dej..
Justin vände sej nu mot mej och sa:
-Jag gillar att va med dej med också.
Jag kollade ner på mina knän och log för mej själv. Hans leende gjorde mej helt darrig. Efter 10 min så var vi nästan framme vid mitt hus. Justin parkerade bilen lite längre ifrån mitt hus så att ingen skulle misstänka något. När vi kom ut ur bilen så drog Justin på sej luvan och tog tag i min hand. Sedan så sprang vi hela vägen till mitt hus, jag skrattade medans vi sprang. Jag låste upp dörren och så var vi inne, jag hörde någon prassla inne i köket.

-Fan.. viskade jag lite lätt.
-Vad är det? frågade Justin och tittade sej omkring lite oroligt.
-Min syrra är nog hemma tror jag.
-Aha.. men jag kan väl träffa henne också? sa Justin glatt.
Liza måste ha hört oss och hom kom ut till hallen och skulle precis säga något men stannade och kollade chockat på oss.
-Är inte du Justin Bieber? sa hon med darrande röst.
Jag och Justin tittade på varandra, vi båda hade lust att skratta egentligen.
-Hahaha ja det är jag det ;) sa Justin och log mot henne.
Hon kollade noga på honom och sa:
-Haha OK. Känner du min syrra? :o
-Yep! svarade Justin och log fortfarande.
Hon kollade på mej med en konstig min men sedan började hon också att le.
-Jag är iallafall Liza, Alicias storayster.
-OK beautiful, sa Justin flirtigt.
Liza log och såg inte ett dugg förvånad ut längre.
Jag avbröt dom och sa:
-Men vi ska upp på mitt rum nu, stör oss inte bara..
Jag tog Justins hand och drog i honom lite lätt. Han flög med och i trappan så han lite fånigt till Liza.
-Hejdå beautiful!
Jag såg att Liza log och slängde lite med håret, ååh hon skulle alltid hålla på. Hon hade ju faktiskt kille.

Jag öppnade dörren till mitt rum och Justin slängde sej direkt i min säng. Han verkade älska den eller något? Jag gick fram till datorn och slog på hög musik. Jag började dansa och göra en massa konstiga rörelser, Justin skrattade åt mej. Jag började också skratta åt min töntdans. Justin gick upp ur sängen och kom fram till mej.
-Lilla gumman.. jag ska visa dej hur ett riktigt proffs dansar ;) sa han lite kaxigt.
Jag tittade på honom och skrattade.
-Lilla gumman..? ;)
OMG med Usher började spelas och han log lite flirtigt mot mej.
Plötsligt så började han dansa och jag var nära på att tappa hakan. Jag hade aldrig vetat att han kunde dansa, jag var ju inget fan av honom men ändå. Han gjorde en massa grymma moves som: The moonwalk, The dougie, The jerk och en massa såna saker. Det såg verkligen snyggt ut och jag log mot honom, han verkade gilla att visa upp sin skills. Han gjorde något coolt move och gled fram till mej och tog tag i mej. Jag började skratta och tog bort hans händer. Han slutade att dansa och istället kom han fram till mej och tog sina händer om min midja. Vi kollade in i varandras ögon och började skratta. Jag fattade att han ville dansa med mej så jag la mina händer på hans axlar och så började vi röra oss på golvet. Musiken passade inte ens dansen men vi dansade på ändå. Jag kände hur gott han luktade och hans hår flög lite hit och dit när vi rörde oss. Han såg bara för söt ut! Vi stannade upp och han kollade rakt in i mina ögon, jag kände mej knäsvag och darrig. Jag tänkte mej inte för och jag tog bort mina händer från hans axlar och kramade om honom. Jag hörde att han började skratta och viskade i mitt öra:

-Haha vad var det där?
Jag andades in hans härliga doft och viskade tillbaka:
-Du luktar så gott..
Han svarade inte utan tog upp mej från sin famn. Jag tittade upp i hans bruna ögon som såg ut att glittra, han log och sen förde han sitt ansikte närmare mot mej och gav mej en liten kyss. Jag flyttade mina händer till hans axlar igen och han förde sina händer mot min midja och så kysstes vi igen, länge. Låten Firework spelades högt i bakgrunden och det kändes otroligt. Han förde mej närmare honom....



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hatar Justin Bäver! XD

2010-11-10 @ 17:15:30
URL: http://lily.devote.se
Postat av: Anonym

skit i vad dom säger!!! du skriver asa bra så fortsätt bara som du gör!! :D <33

2010-11-10 @ 18:21:21
Postat av: ghj

alltså är inte detta lite pinsamt..??

2010-11-10 @ 18:44:38
Postat av: Anonym

haha håller med den andra kommentaren ! :)

forstätt skriva! LÄNGTAR TILLS NÄSTA KOMMER

2010-11-10 @ 18:45:14
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-10 @ 20:06:55
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER!! jag tkr du ska uppdatera lite mer!! jag älskar det här!!

2010-11-10 @ 20:43:25
Postat av: Anonym

Jag är inte heller något fan av Justin men jag tkr din novell är jättebra! Sitter och bara väntar på fler delar! :)

2010-11-10 @ 20:52:12
Postat av: Anonym

Jag är inte heller något fan av Justin men jag tkr din novell är jättebra! Sitter och bara väntar på fler delar! :)

2010-11-10 @ 20:52:40
Postat av: helena

Hej!



Vad duktigt och kreativ du är.

2010-11-11 @ 16:05:33
Postat av: Anonym

Hej!



Vad duktigt och kreativ du är.

2010-11-11 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0