ME+U - chapter 2

Jag gick mest bakom dom för jag kunde inte ens låten, folk glodde på dom och skrattade. Jag skämdes men det skulle jag aldrig säga till dom, det är ju bara för taskigt. Skoldagen gick snabbt och vi slutade redan vid 1. Efter skolan så hade jag och mina vänner bestämt för att åka till stan..

Vi sprang till våra skåp och sedan halvskrek Taylor till oss:
-Det är dags för shopping tjejer! :D
-Woohooo! skrev vi tillbaka.
Vi alla skrattade och sedan gick vi mot bussen som skulle köra till stan. Vi satte oss som vanligt längst bak och dom började prata om Bieber igen. Jag fattade helt ärligt inte hur man kunde tjata så mycket om en kille som man inte ens känner, jag gjorde bara inte det. Sophia, Taylor och Catherine kollade igenom en tidning och Sophia sa:

-asså shit va het han är eller!
-Eller hur , jag skulle göra allt för att få bli ihop med honom, sa Taylor och log.
-JA! Han är den snyggaste som finns, allvarligt, sa Catherine och såg ut att nästan dreggla.
Jag fnissade för mej själv, hoppas dom inte hörde.
Vi gick av bussen och sprang in till närmsta skobutik, jag hittade ett par sjukt snygga, röda converse. Jag gick till kassan och betalade dom direkt, mina vänner kom efter mej fast med klackskor istället, vi hade absolut inte samma stil alls! Efter det så gick vi och ställde oss i ett hörn utanför affären och pratade om våra snygga skor, om när vi skulle använda dom och sånt.

Helt plötsligt såg vi en kille komma gåendes ut ifrån ett gatuhörn, han hade en svart luva uppdragen så man såg inte hans ansikte. Vi kollade på honom bakifrån när han gick, Sophia, töntig som hon är sa:

-Ser ni vad jag ser tjejer?
-Ohyes, skit snygga kläder, en snygg kille? svarade Taylor och skrattade.
Catherine tittade på dom och sa:
-Vi måste gå efter!
Vi började gå efter honom och han började gå fortare, några sekunder efter så vände han sej om snabbt mot oss och det var ingen mindre än Justin Bieber!!!



Kommer mer snart om typ 10 min ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0