ME+U - chapter 21

Från ingenstans så kysste han mej mitt på munnen, det gick så fort att jag knappt hann att reagera. Jag kände att jag hade fått grädde på mina läppar från Justins. Jag slickade av grädden från mina läppar och Justin började skratta. Jag började också skratta. Jag tog en klump grädde och kastade på Justin, han kastade på mej, vi skrattade, och så höll vi på ett litet tag ända tills hans mobil ringde....



(jag vet att bilden är fake)


Han gjorde "tyst tecknet" mot mej och så svarade han. Han såg ut att verka irriterad medans han pratade.
-Hej mamma! Oh shit, förlåt jag kommer.. Men jaaaaa, jag kommer nu! Hejdå!
Han la på och jag kunde i höra i luren hur hans mamma skrek. Eller hon lät iallafall väldigt arg. Han ryckte på axlarna och sa:
-Det var mamma, hon flippade ut, hon och dom andra har väntat på mej jätte länge. Dom visste inte att jag var här så dom är väldigt sura.. Jag skulle vart där för typ 10 minuter sen. Jag måste åka nu Alicia.
Jag tittade på honom med en ledsen min men försökte få bort den och svarade:
-Oj! Kom då!
Han gick efter mej till hallen, han tog på sina skor och skulle precis springa ut. Han såg ut att ha väldigt bråttom men jag tog tag i hans arm. Han tittade förvånat på mej och frågade:
-Vad är det Alicia? Jag måste verkligen dra nu!
Jag tittade på honom.

-Snälla.. Du har fullt med grädde i ansiket och på tröjan. Låt mej ta bort det, du kan ju inte komma så till dom.
Jag sprang och hämtade en handduk jätte snabbt och torkade Justins ansikte och tröja. Han såg ut att njuta. Jag skyndade mej och efter några sekunder så var jag klar. Han skulle precis vända sej om för att gå men han stannade upp och vände sej mot mej. Han tittade på mej med sina bruna ögon.
-Jag måste få en kyss innan jag åker, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Jag skrattade och så tog jag i hans ansikte och kysste homom lite lätt på munnen. Jag ville sluta kyssa honom men ändå så fortsatte jag. Jag kunde inte låta honom gå. Han kysste mej tillbaka och han smekte mej på kinden medans han gjorde det. Vi kysstes ännu mera och hans ena hand började åka ner mot min rygg och snart så nuddade den min rumpa. Jag hade inget emot det och vi kysstes fortfarande, det kändes så otroligt bra.

Tillsist så var det han som släppte mej och jag stirrade på honom. Vi båda andades tungt efter den långa och intensiva kyssen.
-Jag måste verkligen gå nu, jag är jätte sen, hejdå Alicia! sa Justin och öppnade dörren och så var han borta. Jag hann inte ens säga hejdå men jag förstog att han inte hade tid. Jag vände mej om och skulle precis gå upp på mitt rum men där står Liza och flinar. Jag stelnade till och blev generad, hade hon sett oss?
-Oj oj, här gick det hett till, sa hon och skrattade.
Jag kände hur det hettade till i kinderna jag och blev hysterisk.
-Har du inget liv eller? Du har din egen kille att hångla med! sa jag och putte till henne och sprang upp på mitt rum.
Jag hörde Liza skrika:
-Jag skojade bara! Jag såg bara lite vad ni gjorde!!
Jag brydde mej inte om henne, jag la mej i sängen och bara andades ut. Justin skulle vara borta i nästan 2 dagar, jag saknade honom redan kändes det som. Jag blev sur på mej själv, det var knappt 2 dagar, hur töntig får man lov att vara? Jag hade absolut inget att göra så jag ringde Sophia.
-Hej Sophia, kan jag komma över till dej?
-Hej! Ja, kom du bara.
-Bra! Jag ska berätta lite roliga grejer, sa jag och fnissade.
-Ooh, skynda dej då, sa Sophia.
-OK, jag kommer om 15 min.
KLICK.

Jag och Sophia bodde nära varandra varandra, endast 10 min ifrån varandra. Jag gick ner till hallen och satte på mej mina skor, Liza stog i köket och sa inte ett piss till mej. Jag smällde igen dörren för att reta henne lite. Nu var jag påväg till Sophia, det skulle bli skönt med tjejsnack!.....

Kommentarer
Postat av: anna

du är så duktig, skit i elaka kommentarer och ta åt dig av dom bra! kram kraM :)

2010-11-12 @ 22:31:43
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyyy'

längtar tills nästa kommer ;pp

2010-11-13 @ 07:19:00
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: jojo;)

jag hatar att läsa, men när jag läser kan jag inte sluta! sjukt bra!:)<3

2010-11-20 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0