ME+U - chapter 19

-Det gick bra, hon tog det bra och vi är vänner.
-Bra, sa Justin och gick ifrån min dator. Han kom fram till mej och gav mej en liten kram. Nu kändes verkligen ALLT bra igen, han var här med mej, Sophia och jag var vänner och nu skulle jag inte låta något gå fel....




Klockan var nu redan halv 12 på natten och jag och Justin satt i min säng. Vi snackade lite om allt möjligt och tillsist så somnade jag med mitt huvud i hans knä. Jag vaknade av att någon smekte mej på kinden och sedan försökte flytta sakta på mitt huvud. Jag ryckte till och så såg jag Justins ansikte, han tittade på mej och log lite lätt. Jag gnuggade mej i ögonen och frågade:
-Vad gör du?
-Jag skulle precis gå men jag ville inte väcka dej, förlåt.
Hur mycket var klockan? Hur länge hade jag sovit? Hade han sovit också?
-Aha, hur mycket är klockan? sa jag förvånat.
Han tog fram mobilen.
-Den är 1.
-Oj, förlåt för att jag somnade, somnade du också? frågade jag.
Jag låg fortfarande i hans knä och jag tittade upp i hans ögon.
-Ja jag somnade också. Vad söt du är när du sover, sa han och log.
Jag fnissade.
-Hahaha nej!
-Hahaha jo!
-Men nej.
Han gav sej inte.
-Men jo!
Jag gav ifrån mej.
-OK då, nöjd?
Han tittade på mej flirtigt och sa:
-Ja det är jag.

Jag satte mej nu upp bredvid honom.
-Just det, var inte du påväg hem? Klockan är ju mycket, sa jag.
-Jo men jag ville bara stanna lite till nu när du vaknade. Men nu måste jag faktiskt gå, mamma kommer nog inte bli så glad när jag kommer hem, sa han och skrattade.
-Haha jag förstår det! sa jag och skrattade också.
Vi båda reste oss upp från sängen och så gick vi tyst nerför trappan. Vi såg min syrra och hennes kille ligga i soffan i TV-rummet, dom sov. Vi gick ut till hallen och så satte han på sej sina skor. Han vände sej mot dörren men stannade och vände sej sedan om mot mej. Vi tittade på varandra en liten stund och nu tog jag det första steget. Jag gick fram till honom och hans ansikte blev mycket allvarligt. Nu var jag framme vid hans ansikte och jag gav honom en liten kyss och sen så backade jag ett steg tillbaka. Men han drog mej lite närmre honom och så kysste han tillbaka mej. Det var bara en liten lätt kyss men den var helt underbar. Nu så vände han sej om mot dörren och öppnade den.

-Hejdå sweetheart, sa han och tittade på mej.
-Hejdå Justin! sa jag och log mot honom.
Han gav mej en sista blick och sen så stängde han dörren och gick. Jag tittade ut genom fönsret och jag såg han gå mot bilen. Den var ju inte utanför vårat hus så han fick gå en liten, liten bit. Han såg så söt ut där han gick med luvan uppdragen, jag log för mej själv medans jag smygtittade på honom. Tillsist så kunde jag inte se han mer och då sprang jag tyst upp på mitt rum. Jag hade blivit pigg av Justins kyss så jag satte mej vid datorn och loggade in på twitter. Jag kollade Justins senaste tweet och där stog det:

"This is for someone special, I hope you read this.
When I met you girl my heart wen't knock, knock.
Now them butterflies in my stomach won't stop, stop."

Jag log, jag blev varm, jag blev pirrig, jag kände exakt likadant.....





Kommentarer
Postat av: hurr

fan så creepy du är.

sök hjälp förfan.

äckel.

2010-11-12 @ 00:38:32
Postat av: Missan

Vaddåå!? Ofta du inte har haft fantasier om någon din jävla fitta hutr.. och vågar inte stå upp för vad du säger genom att vara annonym.. Det ä du som e ett creepy äckel som ens kan säga något sånt om någon som gill JB.. han är sötast i världen och det är mycket mer än du kommer bli ditt cp!



Jag tycker Novellerna är jättebra och vill att du ska fortsätta me dom. jag väntar på fortsättningen :D

2010-11-12 @ 01:35:52
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yy'

längtar tills fortsättningen kommer ;pp

2010-11-12 @ 06:29:43
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Sonofstjacobs

För det första: Du skriver något fruktansvärt dåligt, för det andra: Sök hjälp. Hela denna bloggen ger mig bara rysningar, och det är inte bra såna.

2010-11-12 @ 07:51:20
Postat av: Julia <3 J.B

asso omg alla fucking haters, stick härifrån om ni inte gillar tjejens blogg eller J.B! Hon skriver faktis sjuukt bra, MYCKET BÄTTRE ÄN VAD NI HATERS KOMMER GÖRA I HELA ERAT FUUCKING LIV!



ääälskar novellen, längtar tills fortsättningen kommer :D <3333

2010-11-12 @ 09:34:26
Postat av: Sanna

Hej, jag tycker att det du skriver är sjukt bra och intressant!! Jag har blivit inspirerad och börjat skriva novell jag också! :) Om du vill kan du ju läsa, men jag tror inte den kommer va lika bra som din!



Och till alla HATERS F-OFF and die MF-KERS ni har inget liv!

2010-11-12 @ 15:13:05
URL: http://staybelieber.blogg.se/?tmp=12150814
Postat av: Julia ♥

Aww ! Så himla sött ! ♥

Alla haters behöver skaffa ett liv !



MER !!! :D ♥ sååå himla söt historia!

2010-11-12 @ 16:39:49
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

bra!bra!bra! alla som hatar har bara ett råkigt liv och måste gnälla på något.. trist! DU ÄR BRA!!!

2010-11-12 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0