ME+U - chapter 24

Men det som jag la märke till var att det kom fram en bild på Jasmine och Justin i en bil och dom såg ut att kyssas. Bilden var ju faktiskt ganska gammal, jag och Justin hade inte ens träffats när den bilden togs. Det stog också en massa rykten om att dom var ihop. Jasmine var verkligen söt, jag försökte att inte bry mej men ändå så började jag oroa mej över Justin och Jasmine i L.A...



Jag tryckte ner sidan om Justin och gick ifrån datorn. Jag hade fortfarande inte fått något sms av Justin. Jag kände mej som ett töntigt JB fan efter att ha kollat på den där sidan om honom. Jag orkade inte sitta inne i mitt rum mer men jag ville inte gå ner till mina föräldrar heller. Men nu var jag hungrig så jag brydde mej inte, jag gick ner till köket lite tyst. Där nere stog mamma, pappa och Liza. Jag ställde mej i ett hörn så att dom inte skulle se mej. Mamma och Liza började skrika på varandra, varför hade jag ingen aning om. Pappa försökte dämpa dom men det hjälpte inte. Liza skulle precis gå ut ur köket men mamma sa:
-Och förresten, när du ändå var hemma när Alicia kladdade ner hela köket med grädde, så kunde du ha städat bort det!

Liza fortsatte gå ut ur köket och ropade:
-Det är fan inte mitt problem, Alicia och hennes kille kan själva städa bort det!
Liza var nu ute ur köket och gick rakt in i mej. Hon tittade på mej med tårar i ögonen och sa surt:
-Din jävla unge, du ger mej en massa problem, din kille också! Hon putte till mej och sprang upp på sitt rum. Jag
kände hur ilskan tog över mej och jag gick in i köket där mina föräldrar stog. Mamma kollade förvånat på mej när jag gick till kylskåpet och skulle fixa mat.
-Har du något att berätta, Alicia? frågade mamma.
Jag tittade på henne och skakade på huvudet irriterat.
-Så det är inte så att du har en kille?
Jag smällde igen kylskåpet och tittade på henne, jag kände hur jag darrade lite i händerna.
-Nå? sa pappa med sin stränga ton.
Jag kunde inte hålla mej mer och jag skrek åt dom:
-Ja jag har en kille, det är JUSTIN BIEBER om ni nu ens vet vem det är? Idioter!
Dom båda tittade på mej förvånat och mamma sa:
-Men sluta nu Alicia, var seriös för en gångs skull.
Pappa nickade instämande.
-Tor mej fan inte då, sa jag och tänkte precis lämna rummet.
Men mamma sa åt mej att stanna.
-Om du och "Justin Bieber" ska vara här och äta för ni banne mej städa upp efter er!
Mamma sa Justin Bieber med ironi, det hörde jag mycket väl.


Jag sprang ifrån rummet gråtandes, jag orkade inte med mina föräldrar mer. Så jävla konstigt var det väl ändå inte att va ihop med Justin Bieber? Eller vi var ju inte ihop men ändå! Det ända jag ville just nu var att Justin skulle komma hem så jag kunde få vara med honom, ensam. Så jag kunde få glömma allt det här och bara få krama om honom. Men han skulle ju komma hem ikväll, eller imorn, hur skulle jag orka vänta.....?


Kommentarer
Postat av: sina

skynda dig att skriva mer :)

2010-11-13 @ 21:18:58
Postat av: Anna

ååh. meer !! :D

2010-11-13 @ 21:25:31
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Me..me..MEEER!! <33

2010-11-13 @ 21:43:02
Postat av: Julia ♥

SKYNDA, SKRIV MER!! Det här är awesome och underhållande ! :D ♥

2010-11-13 @ 21:49:29
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0