ME+U - chapter 25

Eller vi var ju inte ihop men ändå! Det ända jag ville just nu var att Justin skulle komma hem så jag kunde få vara med honom, ensam. Så jag kunde få glömma allt det här och bara få krama om honom. Men han skulle ju komma hem ikväll, eller imorn, hur skulle jag orka vänta.....?



Jag var så ledsen så jag tänkte faktiskt åka till L.A en tag men nu så lugnade jag ner mej. Jag torkade bort tårarna och ringde till Justin, jag behövde få höra hans röst. Jag hade mobilen mot mitt öra och mitt hjärta bultade hårt inne i min bröstkorg. Efter några långa signaler så svarade Justin, mitt hjärta hoppade över några slag kändes det som.
-Justin? sa jag förtvivlat i luren.
-Alicia? Vad är det? frågade Justin oroligt.
Jag märkte att jag inte grät längre.
-Snälla Justin, när kommer du hem? Jag klarar inte en sekund till känns det som!
Det blev tyst i luren och jag hörde en fnissande tjejröst säga "Lägg på Justin".
Jag hörde att Justin också började fnissa, det var säkert den där Jasmine han var med.
-Justin? sa jag tyst i luren.
Han svarade.
-Alicia, jag måste lägga på nu!
Jag hörde hur tjejen skrattade hysteriskt i bakgrunden och det lät som om dom kysstes eller något.
-Justin vänta! skrek jag men det var försent. Han hade lagt på.

Jag la också på och höll hårt i mobilen. Justin hade dissat mej när jag behövde honom som mest. Nu visste jag inte vad jag skulle göra, jag la mej i sängen med kudden över huvudet och grät. Jag grät tills jag inte kunde få någon luft under kudden, jag drog bort kudden och bara stirrade in i taket, länge, länge. Tillsist så tog jag mej samman och smsade Justin. Jag darrade i fingarna när jag gjorde det och det var nära på att en tår skulle leta sej fram i ögat på mej.

"Justin, jag vet inte vad jag ska göra. Du dissade mej när jag behövde dej som mest. Jag behövde bara få snacka med dej för jag var ledsen men inte ens det kunde du ta dej tid till. Jag vet inte vad du håller på med där borta i L.A men du ska veta att du faktiskt sårade mej."

Kommentarer
Postat av: SofiesRoom

Amen nu måååååste du skriva en del till!!! Eller några delar till =)=) Kram

2010-11-13 @ 22:17:26
URL: http://sofiesroom.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh mer! :D Snälla en till del ikväll :) Vill veta mer xD

2010-11-13 @ 22:18:23
Postat av: SofiesRoom

Förresten , här har han inte så ljus röst- den har förändrats jätte mycket på senaste!!



http://www.youtube.com/watch?v=nkVHDQrcw_0&feature=iv&annotation_id=annotation_506281

2010-11-13 @ 22:18:26
URL: http://sofiesroom.blogg.se/
Postat av: Anna

skriv meeeeeeeeeeer

2010-11-13 @ 22:22:34
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeen guuud, den är bara för bra! tack för att du har gjort så många idag <3

2010-11-13 @ 22:23:57
Postat av: Julia ♥

SHIT! säg inte att Justin dissade henne! :'(

MER!!!

2010-11-13 @ 22:36:00
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: SofiesRoom

Va inte ledsen Julia ! =)

2010-11-13 @ 22:44:55
URL: http://sofiesroom.blogg.se/
Postat av: neejra<3

JÄTTEBRA! en till i dag?;)

2010-11-13 @ 22:57:20
Postat av: V

Meeeeeeeeeeeer, super bra !!!

2010-11-13 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0