ME+U - chapter 26

Tillsist så tog jag mej samman och smsade Justin. Jag darrade i fingarna när jag gjorde det och det var nära på att en tår skulle leta sej fram i ögat på mej.

"Justin, jag vet inte vad jag ska göra. Du dissade mej när jag behövde dej som mest. Jag behövde bara få snacka med dej för jag var ledsen men inte ens det kunde du ta dej tid till. Jag vet inte vad du håller på med där borta i L.A men du ska veta att du faktiskt sårade mej."




Efter smset så la jag mej i sängen, jag var darrig i hela kroppen och när som helst skulle tårarna spruta. Justin fattade nog inte hur hårt han hade sårat mej. Jag kollade på klockan, den var redan 11 på kvällen. Jag låg fortfarande kvar i min säng och stirrade på klockan, tickandet gjorde mej nervös. När skulle Justin svara på mitt sms? Skulle han säga förlåt och kanske komma hit? Jag önskade att det kunde vara så, men skulle jag kunna förlåta honom? Det snurrade i mitt huvud och sedan så måste jag ha somnat. Jag ryckte till utav att min mobil pep, det var helt mörkt i mitt rum och jag såg ingenting. Jag såg mej vilset runt om i mitt rum efter Justin, han var ingenstans. Jag hade drömt igen, varför just nu? Jag behövde det verkligen inte.. just nu! Jag fattade äntligen att det var min mobil som hade pipit. Jag tog upp mobilen och på displayen stog det "Justin". Han hade skickat ett sms. Jag blev ivrig och stirrade länge på displayen, vågade jag att läsa smset?

Jag tog ett djupt andetag och jag öppnade smset. Jag fick tårar i ögonen och det kändes som om jag inte kunde andas.
"Alicia, tror du ens att jag bryr mej? Jag bryr mej inte om dej längre, kan du bara inte fatta det? När jag kommer hem från L.A så ska du låta mej va, träffa mej inte, ring mej inte, smsa mej inte. OK? Fan, vad jag ångrar att jag träffade dej!".
Jag fick en klump i magen och nu rann tårarna som aldrig förr. Jag kastade hastigt mobilen i väggen och la mej ner i sängen och skrek. Jag brydde mej inte om mamma och pappa hörde mej, jag brydde mej inte! Hur fan kunde Justin göra såhär mot mej? Hur? Jag trodde att han gillade mej, jag trodde verkligen det. Han är inte ett dugg speciell, han är precis som alla andra svin till killar. Han är bara Justin Bieber....!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kort blev den här men jag vet verkligen inte hur jag ska fortsätta ! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan ju typ fortsätta att den tjejen som justin var med var den som skickat smset ;)

2010-11-13 @ 23:38:47
Postat av: Anna

haha , håller med elin.. det vill säga att det var jasmine. gush, i hate that bitch

2010-11-13 @ 23:49:19
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: V.

Skit bra, håller med dom fortsätt typ att det var jasmine som hade fått tag på justins mobil och skickat sms:en eller nått. :D

2010-11-14 @ 00:01:59
Postat av: Julia ♥

SKRIV MER!!! OMG är det verkligen Justin? :'( MER!!!

2010-11-14 @ 00:21:48
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: karro

asså varför ska det alltid spåra ur? denna novell e grym, du skriver grymt men alla noveller som jag har läst spårar ur! och jasmine ska alltid föreställas som en jävla häxa. Jag skulle tro att hon är jätte trevlig och snäll, annars skulle väll inte justin gilla henne?

2010-11-14 @ 00:30:19
Postat av: Millaaa

håller med dom andra! :) kan de inte vara jasmine som skrivit smset?

2010-11-14 @ 01:04:26
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är säkert bitchen Jasmine!!

2010-11-14 @ 09:57:56
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyyyy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-14 @ 10:55:44
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: nadja

omg längtar tills 27 kommer ut

2010-11-14 @ 11:06:28
Postat av: sina

happy ending, eller nåt :P

2010-11-14 @ 14:55:16
URL: http://sina.devote.se
Postat av: Anonym

SKIIIIIIIT BRA!!

Men du borde (för att öka spänningen lite)

Att hon får mera såna sms, och hon gör något dumt eller något.. Tänker säga upp kontakten med honom eller något, och sen kommer det fram att det inte var han som skrev smsen... Och typ så :D

2010-11-14 @ 15:46:13
Postat av: mirja ;)

Du skriver jättebra!

Lägg ut del 27 nuuuuu! Kan inte vänta! ;)

Hur gammal äru förresten?

2010-11-14 @ 17:40:55
URL: http://justindb.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ooomg du måste fortsätta skriva nästa del idag! SJUUUUKKKT BRAAA!



2010-11-14 @ 20:24:22
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Bulguuuur ;)

jättebra ! jag tror att det var hon jasmine som skickade det :D

2010-11-14 @ 20:50:07
URL: http://hsugbkjfaefjuceaqgo9pg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0