ME+U - chapter 27

Hur fan kunde Justin göra såhär mot mej? Hur? Jag trodde att han gillade mej, jag trodde verkligen det. Han är inte ett dugg speciell, han är precis som alla andra svin till killar. Han är bara Justin Bieber....!



Mamma och pappa kom springandes upp in i mitt rum, mamma tog tag i mej och försökte lugna ner mej. Jag hade slutat skrika men mina tårar fortsatte falla ner. Pappa hade satt sej på sängkanten och han smekte lätt min arm. Mamma frågade flera gånger om vad som hade hänt men jag svarade inte, jag kunde inte. Tillsist så hade jag lugnat ner mej och slutade gråta, men ändå så ryckte jag till lite då och då. Jag ville bara vara ifred nu, jag la mej under täcket och mamma och pappa gick ut ur mitt rum. Varför var Justin tvungen att göra såhär? Jag trodde att han gillade mej men jag hade nog fel? Kanske var han en player? Jag somnade tillslut efter någon timme, jag var urtrött.

Jag vaknade nästa morgon och satte mej upp i sängen, allting kändes som vanligt och jag ville träffa Justin. Då kom jag på vad som hade hänt. Jag la mej ner i sängen igen och jag kände mej som förlamad. Jag samlade kraft och gick upp ur sängen, min mobil låg på golvet och jag tog upp den. Konstigt nog funkade den fortfarande, den hade bara fått en spricka på skärmen. Jag funderade en lång stund med mobilen i min hand och sen så bestämde jag mej, hur svårt det än var.

"Justin, jag fattar inte vad jag har gjort dej. Du har förstört allt mellan oss nu, eller var det ens något mellan oss? Jag trodde att du gillade mej på riktigt men jag hade så jävla fel. Du är precis som alla andra! Och du har fått som du ville, jag ska aldrig ha med dej och göra igen. Hoppas du är nöjd nu.. //Alicia"

Jag kunde inte fatta att jag skrev det, det kändes så overkligt men jag visste att jag gjorde rätt. Eller? Jag förtjänade inte det här, Justin förtjänade inte mej. Varför var det såhär? Han sårade mej men ändå så ville jag ha tillbaka han innerst inne....

---------------------------------------------------------------------------------------

Dålig uppdatering idag jag vet men har vart upptagen. Det blev en kort del men det kommer fler delar snart igen :)


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

MEN SHIT!! :( MER!!!

Hoppas Justin är oskyldig :{

2010-11-14 @ 21:05:29
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: karro

jaa, gud det får man hoppas!! MER! :D

2010-11-14 @ 21:14:11
Postat av: Anonym

skkiiiitbra! HEERREGUD haha. jag har blivit beroende av din blogg! skriv gärna mer idag!



Kram



p.s om du har lust så kan du kika in på min justin novell blogg och lämna en liten kommentar, www.biebernovell.blogg.se . KRAAAM

2010-11-14 @ 21:27:22
URL: http://biebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0