ME+U - chapter 28

Jag kunde inte fatta att jag skrev det, det kändes så overkligt men jag visste att jag gjorde rätt. Eller? Jag förtjänade inte det här, Justin förtjänade inte mej. Varför var det såhär? Han sårade mej men ändå så ville jag ha tillbaka han innerst inne....




Jag kunde inte sitta kvar i mitt rum mer, det kvävde mej. Jag tog på mej kläder och gick sedan ner till köket, mamma och pappa var inte hemma. Inte Liza heller. Jag gick in i köket och såg mej omkring, min blick fastnade på köksbordet, där hade jag och Justin suttit och kastat grädde på varandra, där hade han även kysst mej. Det gjorde lite ont i mej och jag kollade bort. Jag ville inte tänka på han mer men jag kunde inte sluta. Jag gick in på toaletten, jag såg bedrövlig ut i spegeln. Jag såg inte ut som jag längre. Jag såg så ledsen och sjuk ut, det fanns inget som lyste över mej längre. Jag skjölde mitt ansikte med kallt vatten och gick sedan in i mitt rum. Min mobil pep, det dunkade till i min bröstkorg. Tänk om det var Justin? Vafan ville han? Jag tog tag i min mobil med darrande händer och det stog Justin på skärmen.

Jag öppnade smset och blev väldigt förvånad över svaret.
"Vad snackar du om Alicia? Jag fattar ingenting! Snälla Alicia, förklara för mej. Vadå inte ha med mej och göra? Vadå fick som jag ville? Det ända jag vill ha är du."
Skämtade killen med mej eller? Han hade skickat världens taskigaste sms och nu fattar han ingenting? Han ångrade att han hade träffat mej och nu ville han ha mej? Han var verkligen konstig. Jag sket i smset, hur kunde han bara säga sådär?
Jag bestämde mej för att gå ut och gå, jag klarade inte sitta inne mera. Jag tog på mej mina skor och så gick jag ut i den friska luften. Himlen var grå och det såg ut som om att det skulle börja regna vilken minut som helst. Jag hade tagit med mej mobilen ifall någon skulle ringa, helst inte Justin.

Jag gick bara runt och runt, jag tänkte och tänkte. Mitt huvud kändes tungt och klarade inte gå längre. Jag satte mej ner på asfalten och bara pustade ut. Plötsligt så ringde min mobil....

Kommentarer
Postat av: Anna

meeeeeer !!! :D

2010-11-14 @ 21:42:31
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

meer ! :D

2010-11-14 @ 21:43:06
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OMG!! Justin måste vara oskyldig! SVARA ALICIA! :O

MER!!! ♥

2010-11-14 @ 21:46:52
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: tilda

meeeeeer! :D

2010-11-14 @ 21:54:16
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA!??!!?!? :o:o:o

2010-11-14 @ 21:56:45
Postat av: Anonym

svar: tack så hemskt mycket!



jag följer din varje dag ska du veta ! :)

kram<3

2010-11-14 @ 22:01:47
URL: http://biebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0