ME+U - chapter 32

Justin tog också av sin hoodie och T-shirt men lät sina mjukisbyxor sitta kvar, hans mage var verkligen sexig men jag var för trött för att reagera. Han la sej nu bredvid mej och höll om mej med sin ena hand. Jag kunde inte hålla mej mer och brast ut i gråt....



Justin kollade förvånat på mej, han vände mej mot honom men jag vägrade att titta på honom.
-Alicia, varför gråter du?
Jag kunde inte sluta gråta men försökte prata ändå.
-Varför är du här? Fattar du inte hur ont det gör? Du gör det bara värre när du är här, Justin.
 Det lät dumt, det lätt förvirrat men det var det enda jag kunde få fram.
Han kollade fortfarande på mej och det kom bara mer och mer tårar.
-Snälla Alicia.. Kan jag få förklara nu?
Jag ville inte lyssna egentligen men ändå så nickade jag.
-Det var inte jag som skickade smset, det måste ha vart Jasmine. Hon var också i L.A tillsammans med mej. Och hon måste ha skickat smset på natten när jag sov för... vi sov i samma säng.
Jag tittade upp på honom när han sa det sista och det kom ännu mer tårar. Jag såg att Justin var sårad, jag såg att han också ville gråta men han hejdade sej flera gånger.
-Förlåt Alicia, jag vet att jag inte borde ha sovit med henne, men nu vet du. Det var inte jag som skickade smset, jag skulle aldrig göra det. Det vet du väl?

Jag visste inte vad jag skulle säga, men något inne i mej trodde på honom. Han talade sanning, jag bara visste det. Men jag var fortfarande lite sur över att han bara hade dissat mej i telefonen.
-Jag tror dej Justin, jag gör det nu. Men hur kunde du bara lägga på när jag behövde dej? Jag hörde Jasmine säga att du skulle lägga på, var du tvungen att lyssna? Jag hörde att du skrattade, hur kunde du göra så?
Jag tittade i hans ögon när jag sa det, han kollade in i mina med. Han såg ut att ha dåligt samvete.
-Jag vet att det var jävligt av mej, jag vet inte varför jag gjorde så. Du fattar inte hur mycket jag ångrar mej. Jasmine kan verkligen få mej att göra vad som helst ibland, sa han tyst.
Det sista han sa om Jasmine fick mej att rysa. Gillade han henne så mycket?
Jag brydde mej inte om det och istället kom jag att tänka på hur det lät som dom kysstes i telefonen. Jag tog mod till mej och frågade:
-Justin.. Svara bara ärligt nu. När vi pratade i telefonen, kysstes du och Jasmine då?
Jag såg hur han kollade ner och en liten tår var nära på att leta sej fram i hans öga.
-Ja, det gjorde vi. Förlåt Alicia, förlåt. Jag fattar inte varför jag gjorde det.
Han kollade fortfarande ner, och mina snyftningar som precis hade lugnat ner sej blev nu ännu högre. Han smekte mej på kinden och strök undan några av mina tårar men det kom bara fler och fler. Hans nakna mage kändes så varm och len emot min kropp, det gjorde det hela ännu värre. Han höll nu om mej igen med sin ena arm och jag grät fortfarande.
-Förlåt Justin, förlåt för att jag inte lyssnade på dej. Jag förlåter dej även fast du kysste Jasmine. Alla gör fel ibland men snälla, gör bara inte om det? Sa jag medans han höll om mej. Jag hade min rygg emot hans mage.

Han vände mej nu emot honom och tog tag i mina axlar, han kollade rakt in i mina ögon. Hans ögon var alldeles blanka. Han tog ett djupt andetag och hans röst fick mej att rysa.
-Jag lovar....

Kommentarer
Postat av: Sina

Gulligt :)

meeeer!

2010-11-16 @ 16:08:38
Postat av: Anonym

Aw! :D Såklart, det var dumt av Justin, men jag har jättesvårt att bli arg på honom, haha x) Dumma Jasmine! aja...

MEEER nu! ♥

2010-11-16 @ 16:12:02
Postat av: Anna

hatar jasmine :D haha , älskar justin ! :) meeeeeer :D

2010-11-16 @ 16:19:35
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: sina

kom igen en till snart!!!

2010-11-16 @ 16:33:17
Postat av: Julia ♥

Kom igen... skriiiiv! ♥

2010-11-16 @ 16:53:04
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: ELMA

oh mermermermermer!

2010-11-16 @ 16:59:59
Postat av: Emma

kom igeeen meeeerrr !!!!<3

2010-11-16 @ 17:16:31
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Amanda (:

mer mer mer :D

2010-11-16 @ 18:01:03
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer! :D

Nytt spännande avsnitt ute!: www.justinbiebernovell.blogg.se

2010-11-16 @ 18:46:23
Postat av: Anonym

asså du är så sjukt bra på att skriva ! :D

mer mer mer..!



2010-11-16 @ 19:51:04
Postat av: Josephin

Är ingen Justin Bieber älskare, tror att jag är något för gammal för det, men vill uppmuntra dig till att fortsätta skriva! Du är otroligt duktig, och för att bara vara 14 år är det nästan häpnadsväckande hur du kan leka med orden, och få till en bra spännande historia. Du har DET, som krävs för att bli en utmärkt författare en dag.

2010-11-16 @ 21:09:13
Postat av: Sina

Nytt avsnitt ute!

Kika gärna in!



Fortsätt skriva!

2010-11-16 @ 21:23:49
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Inte bara en liten del om dagen, ha typ 3 delar om dagen som förut? Snälla! ♥

MER! I love this ! <3

2010-11-16 @ 21:43:18
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: SofiesRoom

Jag tycker hon borde slängt ut Justin när hon fick höra att han kysst någon annan:O :P

2010-11-16 @ 23:17:14
URL: http://sofiesroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0