ME+U - chapter 34

Vi blev tysta och min mage började pirra. Justin flyttade sej lite närmre mej och sen så böjde han sej lite lätt över mej. Han var nu över mej och kollade rakt in i mina ögon och hans ansikte vara bara några centimeter ifrån mitt. Jag slöt ögonen och så kysste han mej...



Jag besvarade hans kyss lite lätt och började fnissa. Justin verkade inte bry sej om det och kysste mej ändå, jag tystnade och kysste han igen. Han fortsatte att kyssa mej och det blev lite mer intensivare. Mina läppar var alldeles fuktiga och hans ena hand smekte lätt min mage. Jag rös av det även fast jag hade ett linne och en tröja på mej. Vi slutade kyssa varandra och han flyttade sin mun till min hals, hans läppar kittlades. Han började kyssa mej lite ömt på halsen, jag kunde inte förneka det, jag njöt. Han tog snabbt upp sitt ansikte mot mitt igen och kollade in i mina ögon, han andades tungt. Han sänkte sitt ansikte och kysste mej åter igen. Hans hand var nu nästan under mitt linne, jag kände hur varm och len den var emot min mage.

Jag hade också börjat andas tungt och andfått av hans smekningar på min mage, hans kyssar gjorde mej helt vild. Jag kände att jag ville avsluta nu, jag gillade det, eller jag älskade det men... han hade ju kysst Jasmine, jag hade förlåtit honom men inte helt. Det gjorde fortfarande ont i mej efter det han hade gjort mot mej. Och mina föräldrar kanske skulle komma in och se oss? Jag tog sakta bort hans hand från min mage och slutade kyssa honom. Han slutade kyssa mej och satte sej upp i sängen och tittade på mej lite förvånat med sina bruna ögon. Hans frisyr hade blivit lite förstörd.

-Förlåt, gick jag för långt?
Jag låg fortfarande ner i sängen och tittade på honom.
-Nej men asså, det känns bara lite konstigt efter allt som har hänt mellan oss.
Jag såg att han blev lite ledsen och kollade ner.
-Jag förstår...
Jag satte mej nu också upp i sängen och puttade till honom lite lätt.
Han tittade på mej och flinade.
-Vad var det där för?
-Jag ville bara reta dej lite, hihi.
Han log mot mej och skulle precis säga något men hans mobil ringde.
Han tog upp den och svarade:
-Hej mamma! Vart jag är? Eh, jag är hemma hos en kompis. OK, jag börjar åka snart. Hejdå, jag älskar dej.
Han la på och tittade på mej.
-Det var mamma, jag måste åka hem snart. Hon var lite orolig över mej bara...
-OK, svarade jag och tog bort några hårslingor som täckte hans fina ansikte.
Han lot mot mej och skrattade lite men sen så blev han allvarlig.
-Alicia.. Jag måste berätta en sak.
-Ja vad som helst, Justin.
Mitt hjärta dunkade fort och jag kände hur nyfiken jag blev.
Han flyttade sej närmre mej.
-Jag har inte haft något bra tillfälle att säga det här innan, men asså... Jag gillar dej, och jag vill att vi ska vara mer än vänner.
Han såg ut att vara generad.
Jag kände hur jag lös upp, jag log stort.
-Det trodde jag att vi redan var? ;) sa jag och skrattade flirtigt.
Han började också skratta.
-Haha jag med, men liksom jag ville bara säga det till dej. Det känns ju mer på riktigt när man har fått säga det.
-Jag håller med, så vi är typ ihop nu eller? sa jag och skrattade.
-Ja, om du vill? sa Justin flirtigt.

-Det är klart, sa jag och kramade om honom.
Han kramade om mej hårt tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Julia :)

AWWW!!! Så otroligt sött ! ^^

YAAY dom är ihop nu ! <3 MER nu? :} jag har saknat historien när jag var i skolan ;D

2010-11-17 @ 16:43:57
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

OOOMG DÖR! Så jävla sexigt, känns så verkligt det du skriver! Kan du inte skriva mer NUUU? ;D

2010-11-17 @ 16:51:56
Postat av: Emma

naaw dom är ihop nu :) meer ! :D <3

2010-11-17 @ 17:23:51
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0