ME+U - chapter 41

Han slutade spela och log stort mot mej.
-Like I said, when U smile, I smile, sa han flirigt med ett stort leende på läpparna.
-Omg, det var.. fantastiskt. Det var verkligen fint, du sjunger så otroligt bra..
Han satte sitt finger för min mun.
-Shh... Och du är så otroligt fin, sa han....



Jag slängde mej i hans knä och kysste honom rätt på munnen.
-Hey, hey, ta det lugnt, fast fortsätt, i like it ;) sa Justin flirtigt efter kyssen.
Jag skrattade ihjäl mej så jag flög bak i soffan igen.
-Förlåt men asså, det du sa, det var så gulligt, jag kunde inte hålla mej.
-Och jag kan inte hålla mej från dej, sa Justin och gick emot soffan där jag satt.
Han drog sakta upp mej från soffan och höll mej om midjan. Jag satte mina händer på hans axlar och sen så kollade vi in i varandras ögon, riktigt länge. Han slickade sej om läpparna och sen så kysste han mej, jag slöt mina ögon och kysste honom också. Kyssen blev mer passionerad och vi började hångla. Jag var absolut inget proffs på det här men det verkade Justin vara. Han tog kommandot hela tiden. Han strök sina fingrar igenom mitt fuktiga hår. Han började nu kyssa mej på halsen, jag klarade inte att stå upp mer. Mina ben vek sej och jag råkade släppa taget om Justin.
-Hahahaha, vad hände med dej helt plötsligt? frågade Justin underligt.
-Hahhaa, mina ben vek sej på något underligt sätt, svarade jag och skrattade hysteriskt.

Justin satte sej i soffan och drog i mej så jag föll rakt ner på hans knä. Jag satt nu alltså i hans knä och han höll om mina höfter. Han drog mej närmre honom så nu var vi ansikte mot ansikte.
Han viskade tyst i mitt öra.
-Ska vi fortsätta?
Jag svarade inte utan kysste honom istället på munnen, han besvarade min kyss snabbt och nu var hånglet igång igen. Hans händer strök mina höfter och min tröja åkte upp mer och mer hela tiden. Jag tog bort min mun från hans för att få lite luft men han kysste mej snabbt igen. Det pirrade i min mage och det blev bara mer och mera intensivt. Jag försökte komma närmre honom där jag satt i hans knä, jag gled sakta fram i hans knä med min rumpa, det var inte meningen att det skulle bli så men, han stönade plötsligt till och förde mej närmre honom. Jag fattade varför han stöndade, det var verkligen inte meningen så jag försökte att sitta still i hans knä. Hans händer strök fortfarande mina höfter men nu tog han bort dom, jag kände hur han sakta drog ner min dragkedja på tröjan. Jag kom på att jag inte hade något under så jag putte snabbt bort hans händer.
-Vad är det? Jag drog bara ner din dragkedja lite? sa han osäkert och bet sej i läppen för att inte stöna.
Jag blev generad.
-Jo men asså.. jag har inget.. jag har inget under, sa jag snabbt.
Han kollade ner på min bröstkorg.
-Aha, förlåt, sa han och kollade upp på mej igen.

Jag reste mej upp från hans knä och drog upp min dragkedja ordentligt.
-Ska vi kanske inte gå in nu? Klockan är väl typ halv 5 på morgonen nu? sa jag osäkert.
Jag ville verkligen inte vara kvar här nere i garaget med Justin, det var en konstig stämning mellan oss.
-Jo, du har rätt, sa Justin och reste sej upp.
Min blick drogs mot hans skrev, jag visste inte om jag inbillade mej men det såg ut som om han hade.. stånd.
Jag kollade snabbt bort så att Justin inte skulle märka att jag tittade där på honom.
-Kom nu, sa jag snabbt och drog med mej honom ut ur garaget.
Vi var äntligen inne i huset, några minuter senare så var vi inne i hans rum.
Justin slängde sej i sängen.
-Vi kanske borde sova nu? frågade Justin och gäspade.
-Jo, jag är faktiskt trött nu, sa jag och la mej bredvid honom.
Vi släckte lampan och drog täcket över oss, vi båda var trötta men ändå så sov ingen av oss än.
Justin vände sej plötsligt mot mej.
-Förlåt Alicia, asså för det som hände i garaget. Det var inte meningen, men jag kan liksom inte motså dej. Jag har aldrig känt såhär för någon annan tjej. Med dej så känns allt så rätt, sa han tyst och jag kände hur han sökte efter min hand. Jag tog tag i hans hand och höll om den.
-Vet du Justin? Att du är den första killen jag är ihop med, jag har aldrig ens kysst en kille innan det här, du är min första. Allt som jag har gjort med dej skulle jag aldrig kunna göra med någon annan kille. Du gör så att jag känner mej säker, sa jag och höll hans hand hårt.

-Verkligen? Så jag är din första kille? Wow, du kysser ju perfekt? sa Justin och skrattade.
Fast.. Jag måste erkänna att det känns bra, asså att jag är din första kille. Jag lovar att jag ska behandla dej bättre än någon annan kille.
Jag log men det kunde inte Justin se i mörkret.
-Haha gör jag? Justin, du är så.. snäll, sa jag och log fortfarande.
-Ja det gör du, svarade Justin och jag var säker på att han också log.
Vi båda blev tysta och han la sin arm om mej, som vanligt. Han la sitt huvud på mitt och precis när jag hade slumrat till så viskade han tyst i mitt öra.
-Jag ville bara säga att jag.. älskar dej..
Mitt hjärta hoppade över några slag och jag blev alldeles varm i kroppen.
-Vet du att.. jag älskar dej med..

------------------------------------------------------------------------------------------

HAHA så vad tycker ni ? Ursäkte att det var lite snusk med i den här , but u can handle it ? Eller ? ;)
Kommentera gärna vad ni tycker om den här delen :)


Kommentarer
Postat av: tilda

JÄTTE BRA ! :D <3

meeer..! <3

2010-11-18 @ 22:04:52
Postat av: tilda

JÄTTE BRA ! :D <3

meeer..! <3

2010-11-18 @ 22:05:09
Postat av: anna

haha jag vet inte vad jag ska säga :D kanske lite för snuskigt men man kan ju stå ut liksom ;D tänkte bara ifall de va nå yngre som läste eller så ;p haha. super bra tycker jag iaf!

2010-11-18 @ 22:07:06
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Millaaa

UNDERBART!!!!!!!! :D:D:D<33

2010-11-18 @ 22:14:25
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra (h)

2010-11-18 @ 22:14:39
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jag hör j@vligt mycket snusk varje dag i skolan, dom är bara äckliga men jag tycker din historia är jättebra och söt ! ♥ Dessutom, yngre barn hör mer snusk i skolan är här.. som du nog vet ;O

MER ! ^^

2010-11-18 @ 22:15:49
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Bra :D



Besök: www.justinbiebernovell.blogg.se

2010-11-18 @ 22:15:55
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA, VERKLIGEN

2010-11-18 @ 22:17:24
Postat av: Anonym

det är bra om de e lite snusk då blir det mer riktigt typ....<33333

2010-11-18 @ 22:18:04
Postat av: anna

nee, asså det klart det blir snusk ;) mer :D

2010-11-18 @ 22:24:28
Postat av: Julia

Äääälskar! MER SNUSK! HAHAHAH

2010-11-18 @ 22:31:07
Postat av: victoria

jätte bra mer mer!!

2010-11-18 @ 22:32:53
Postat av: Emma

JÄTTE BRA mer mer mer mer nuu ! :D

2010-11-18 @ 23:11:05
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: SofiesRoom

Haha jätte bra :D Skit i dom yngre läsarna! ;P kram

2010-11-19 @ 00:20:56
URL: http://sofiesroom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker också att du borde skit i de yngre läsarna!! MER SNUSK!! :D Och dom är ju ändå i den åldern då man brukar börja med sådant, så jag ser ingen anledning till att sluta med snusket! ;)

2010-11-19 @ 00:31:16
Postat av: Julia

We can handle it! :D

2010-11-19 @ 09:17:46
Postat av: carolina och sarah( dina trognaste läsare) :)

MEEEEEEERRR!!!!! vi dör av spänning !!! älskar din blogg, helt klart den bästa vi någonsin följt:D du är bäst:P lägg in typ fem till kapitel idag :D

2010-11-19 @ 10:58:04
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyy'

längtar tills nästa del kommer ;pp <3

2010-11-19 @ 11:59:34
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Thihi

ASS

2010-11-19 @ 12:05:12
URL: http://nananat.blogg.se/
Postat av: Thihi

Oj råkade skicka det andra.. :p

MEN DET VAR JÄTTEBRA!! SÅ BRA DET KAN BLI! OCH DET ÄR VÄL SNUSK I ALLA FÖRHÅLLANDEN SÅ VARFÖR INTE I DERAS FÖRHÅLLANDE LIXOM! MER AV DET ;)

2010-11-19 @ 12:06:08
URL: http://nananat.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIITBRA!!!

lätt den bästa delen hittills! :)

och han sa också att han älskade henne för första gången :)♥ sööta dom är !

2010-12-10 @ 17:03:04
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0