ME+U - chapter 48

Jag böjde mej snabbt över sätet och kramade om honom, sen vred jag hans ansikte mot mitt och kysste honom snabbt på munnen flera gånger om.
Vi båda skrattade.
-Jag älskar dej med, sa jag snabbt och började treva mot bildörrens handtag och öppnade.
-Hejdå, sa vi båda i kör och så gick jag ut från bilen.....



När jag var framme vid dörren så kollade jag bak och självklart så satt Justin fortfarande kvar i sin bil och log mot mej. Jag log tillbaka en sista gång och sen så öppnade jag dörren och gick in. Det var alldeles mörkt i hela huset, hur mycket var klockan egentligen? När jag var med Justin så glömde jag av tiden.
Jag gick tyst in i köket och satte mej vid köksbordet. Det stog fortfarande mat kvar på diskbänken som antagligen var till mej. Jag fällde upp min mobil och blev lite häpen, klockan var halv 2 på natten. Wow, hade jag vart borta så länge? Filmen vi såg var ju typ nästan två timmar, och sen så var jag och Justin kvar i biosalongen rätt så länge, sen så körde Justin ju hem mej också, det tar ju minst en halvtimme. Men ändå, det kändes inte som jag hade vart borta så länge. Det beror väl på att man alltid har kul med Justin..?

Jag kände hur det sved i mina ögon av trötthet och jag lutade mej lite över bordet och slöt ögonen. Jag måste ha slumrat till för jag ryckte till av att någon kom in i köket. Det var till min förvånad pappa.
-Shit.. sa jag tyst.
-Vad sa du? frågade han surt.
Jag teg.
-Vart har du vart? Jag och mamma har väntat på dej hur länge som helst, sa pappa argt men lät ändå en aning lugn.
-Men jag var på bio och så glömde jag av tiden, sa jag och kollade ner i bordet.
Jag orkade verkligen inte bråka med pappa nu, tänk så skulle det hända samma sak som förra gången?
-Jasså, glömde du av tiden? sa pappa sarkastiskt.
-Ja.
-Och du var där med..?
Vad ville han egentligen? Vafan spelade det för roll vem jag var där med?
-Justin, sa jag tyst och kollade fortfarande ner i bordet.
Pappa började skratta och skakade på huvudet.
-Justin Bieber, så det är alltså han som får dej att va borta såhär länge och glömma av tiden?
Jag började darra lite i händerna och hade lust att skrika honom mitt ansiktet, istället så snörpte jag på munnen.
-Men nej, det var JAG som glömde av tiden bara, sa jag surt.
-Ja men det måste ju bero på att du är med den där Justin? Du brukar ju aldrig vara ute såhär länge annars? Jag tycker du ska börja umgås med dina gamla vänner, Sophia och dom, inte Justin? Det är bättre för dej, och oss, sa pappa och satte sej vid bordet.
-Det är inte Justins fel, och jag är med vem jag vill, och det är bättre för mej att va med Justin, sa jag argt och ställde mej upp.

Jag ville faktiskt inte prata om Justin tillsammans med pappa. Varför tror han att Justin är en dålig kille? Justin är ju den snällaste killen jag nånsin har träffat. Kan inte pappa bara fatta det?
Jag gav pappa en sista arg blick och sen så gick jag fort upp på mitt rum. Jag slängde mej i sängen och stirrade upp i taket hur länge som helst utan att ens blinka. Jag vände mej om och drog täcker över mej, jag orkade inte ens ta av mej mina kläder innan jag somnade. Jag vaknade upp av att min mobil pep hysteriskt, jag famlade efter den med trötta händer i min jeansficka.
Det stog Justin på dislplayen och jag svarade snabbt.
-Hallå? sa jag och gäspade.
-Hej det är Justin, sover du?
-Ah men inte nu längre, sa jag och skrattade.
-Haha förlåt, men jag trodde du skulle vara vaken.
-OK.
Hans röst fick mej att bli pigg igen och det blev tyst ett litet tag.
-Jo, jag ringde dej för vi skulle ju ses imorn.
-Ja, sa jag och log vid tanken att få vara med Justin.
-Ska jag hämta dej vid typ 12? frågade Justin glatt.
-Ah det blir bra.
-Bra! Jag ska på en intervju innan så 12 får det bli. Nu ska jag låta dej sova, godnatt älskling.
Jag log och fnissade.
-Godnatt snygging, sa jag och så la vi på.
Jag la mej ner i sängen igen och försökte somna, men det gick inte.
Jag hade verkligen blivit pigg av att bara få höra Justin röst. Jag tänkte på morgondagen, jag skulle få träffa Justin, igen. Efter ett tag så somnade jag sött i min varma säng....

Kommentarer
Postat av: felicia

ÄNTLIGEN uppdaterar du!!! HAr väntat jätte länge ju!! MEEEEEEEEEEER <3

2010-11-22 @ 16:46:08
Postat av: Anonym

Bra :)



Besök: www.justinbiebernovell.blogg.se

2010-11-22 @ 16:57:54
Postat av: Anna

äntligen :o MER! :D

2010-11-22 @ 16:58:35
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: amanda

skriv mer :d

2010-11-22 @ 17:01:26
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superbra!! :D Snälla mer? :D ♥ älskar verkligen den här historien <3

2010-11-22 @ 17:24:41
Postat av: sina

nytt avsnitt ute!

http://jblovestories.blogg.se

2010-11-22 @ 17:48:39
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: sina

avsnitt 14 ute...poor gemma

http://jblovestories.blogg.se/

2010-11-22 @ 18:39:31
URL: http://jblovestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0