ME+U - chapter 47

Jag vände mej mot honom och nu var hans ansikte bara några centimeter ifrån mitt.
Jag kunde känna hans varma andedräkt i mitt ansikte.
Han viskade tyst.
-Och dina läppar är så underbart mjuka, sa han och bet sej i läppen.
Jag slöt ögonen och hans läppar snuddade mina lite lätt och sen så kysstes vi....



Det var alldeles perfekt, jag drog mina fingrar genom hans hår och andades in hans härliga doft. Justin höll sin ena hand på min kind, den var så varm och go. Från ingenstans så öppnades en dörr, jag och Justin slutade kyssas och flög ner på golvet under alla stolar. Jag andades tungt av rädsla, även utav våran heta kyss.
Justin viskade så tyst, så tyst.
-Det är en vakt.
Jag kände att jag började bli rädd nu.
Vi låg alldeles tysta på golvet och rörde oss inte en endaste gång. Vi hörde vakten gå runt i hela biosalongen och kolla. Vi såg två stora skor på sidan vid våran rad, vakten började kika mellan alla sittplatser. Mitt hjärta bankade nu hårt inne i min bröstkorg och jag andades snabbt, jag kände hur Justin höll hårt i min hand. Vakten var nu jätte nära oss, jag ville egentligen bara springa därifrån. Jag slöt ögonen ett ganska långt tag och sen så märkte jag att stegen var borta och att en dörr stängdes. Jag öppnade ögonen och kollade på Justin som låg bredvid mej.
-Han är borta nu, sa han tyst.
Vakten måste antagligen ha skitit i våran rad och gått sen.
-Ouff, det var nära, sa jag och pustade ut.
-Jag vet, sa Justin.
Vi ställde oss sakta upp på golvet.
Från ingenstans började Justin skratta, jag kollade förundrat på honom, hans axlar guppade av hans hysteriska skratt. Jag började också skratta, och det blev bara mer och mer skratt hela tiden. Nu stog vi och höll oss för våra magar.

Justin tog ett stort andetag och försökte säga något.
-HAHAHA! Vakten såg oss inte ens fast han var jätte nära oss.
Jag vek mej nästan av skratt.
-HAHAHAA, jag vet, skrattade jag.
-Och du var jätte rädd, sa Justin och skrattade högt.
-Haha, jag vet, men det var fan läskigt, sa jag och tittade på honom.
Justin skrattade fortfarande.
-Förresten så måste du också ha vart rädd, du höll ju gaaaanskaaa hårt i min hand, sa jag och blinkade.
Justin slutade genast att skratta och blev lite seriösare.
-Meh det där var ju bara en reflex, sa han och ryckte på axlarna.
När han sa det så började jag skratta åt honom så en tår rann ner för min kind.
-HAHHAA och det ska man tro på, BabyBieber, skrattade jag.
-BabyBieber? sa Justin och höjde på ena ögonbrynet.
Jag kunde inte svara utan skrattade bara åt honom.
-Men allvarligt, nu drar vi innan någon VERKLIGEN kommer på oss, sa jag allvarligt.
-Du har rätt, sa Justin och så började vi gå mot biosalongens dörr.
Vi öppnade den sakta och kikade ut från en springa, det satt bara några folk vid ett bord som väntade på sin film, men inga vakter syntes till. Problemet var att kassörskan satt i det lilla fönstret och hade koll.

Jag och Justin tittade oroligt på varandra.
-Hur ska vi komma ut? Tänk så ser hon i kassan oss, frågade jag.
Justin tittade på mej och tittade sedan på kassörskan.
-När hon i kassan typ vänder sej om, eller gör något annat så springer vi fort som fan ut, sa han.
-OK, sa jag och så tittade vi båda noga på kassörskan.
Rätt som det var så vände sej hon i kassan om och hämtade något.
Jag och Justin kollade snabbt på varandra och så tog han tag i min hand, vi öppnade dörren och sprang det snabbaste vi kunde förbi kassan och ut genom ingången. Vi fortsatte springa och nu var vi precis utanför hans bil, vi klarade det!!!
Justin släppte min hand och låste upp bilen. Vi båda satte oss i den.
-Haha vi klarade det, sa jag glatt och skrattade.
-Yeah man, sa Justin och skrattade.
Först så hade vi kommit undan vakten och nu kassörskan, det var bara hur bra som helst.
-Det här var faktiskt kul, sa jag och tittade på Justin.
-Jag sa ju det, svarade Justin och blinkade.
-Jag menar asså att gömma oss för vakten och springa från hon i kassan, sa jag och log lurigt.
Justin tittade förvånat på mej och skrattade.
-Jasså, så du tycker sånt är kul?
-Ja, jag har aldrig någonsin gjort något sånt här förut, men det var as kul, sa jag och fnissade.
Justin tittade in i mina ögon och log sött mot mej.
-Du är verkligen inte som andra tjejer, det gillar jag, sa han och kysste mej hastigt på kinden och sen så startade han bilen.
Jag fnissade lite lågt och så körde började vi köra.
-Jag måste hem nu, sa jag och kom på att jag skulle sova hemma ikväll, jag hade ju lovat mamma.
-Jaha, sa Justin och såg en aning ledsen ut. Jag såg det och jag blev också lite ledsen då.
-Men vi kan väl träffas imorn? frågade jag och försökte le.
Justin vände sej snabbt mot mej och log.
-Såklart!
-Bra!

Efter ett tag så var vi framme vid mitt hus.
-Hejdå, sa jag och väntade på att han skulle svara.
-Hejdå, kom ihåg att jag älskar dej, sa han och log.
Det blev varmt i hela min kropp och jag ville bara krama om Justin förevigt.
Jag böjde mej snabbt över sätet och kramade om honom, sen vred jag hans ansikte mot mitt och kysste honom snabbt på munnen flera gånger om.
Vi båda skrattade.
-Jag älskar dej med, sa jag snabbt och började treva mot bildörrens handtag och öppnade.
-Hejdå, sa vi båda i kör och så gick jag ut från bilen.....

Kommentarer
Postat av: jblover

OMB VA BRA!!! MER!!! MER!!!

2010-11-21 @ 14:10:08
Postat av: Julia ♥

Haha, sött :} ♥

MEEER! vad kmr hända??? O:

2010-11-21 @ 14:18:20
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

aaaaah :D nu kommer väl farsan dampa.. :D

2010-11-21 @ 14:22:22
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅ :OOO

jag har inte kunnat komma in på din blogg på typ heeeelaaa dagen ju :OO nu för första gången idag så kunde jag komma in på din blogg :D men asså vet du vad de e för fel? för jag fick damp HAHA. MER <3

2010-11-21 @ 19:43:23
Postat av: sina

Nytt avsnitt ute nu!

_____________http://jblovestories.blogg.se_________

2010-11-21 @ 20:45:21
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: sina

2010-11-22 @ 14:36:23
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Nå? MER! :D ♥

2010-11-22 @ 16:16:02
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0