ME+U - chapter 49

Jag la mej ner i sängen igen och försökte somna, men det gick inte.
Jag hade verkligen blivit pigg av att bara få höra Justin röst. Jag tänkte på morgondagen, jag skulle få träffa Justin, igen. Efter ett tag så somnade jag sött i min varma säng....



Det här ska föreställa Alicia.
Hittade bilen på google så det här får vara Alicia ;)

----------------------------------------

Nästa morgon så vaknade jag av att någon smekte min kind. Jag trodde det var Justin för jag drömde om honom så jag stönade tyst fram:
-Justin...
-VA? hör jag en röst säga och den är absolut inte Justins.
Jag öppnar mina med ett ryck och flyger upp i sängen. Framför mej sitter Liza och stirrar storsint på mej. Jag kände hur jag blev generad när jag kom på att jag hade sagt Justin i sömnen.
-Jag hörde vad pappa hade gjort mot dej... sa Liza tillslut och såg ledsen ut.
Jag tänkte på pappas kalla och arga ögonen och hur han hade knuffat till mej med en sådan kraft.
Jag fick rysningar i kroppen och dom var allt förutom bra.
-Mhm, sa jag med gråten i halsen.
Jag ville bara glömma den kvällen, fort som fan.
-Jag är ledsen Alicia. Jag vet exakt hur jävligt det känns. Förlåt för att jag inte fanns där och kunde försvara dej, sa Liza och höll i min hand.
Även fast Liza kunde vara världens taskigaste syster så var hon även den bästa man kunde ha.
-Det gör inget, sa jag och la mej på kudden igen.
-Det har hänt så många gånger mellan pappa och mej, sa Liza och höll hårt i min hand.
Jag svarade inte utan ville bara gråta men jag höll mej.
-Jag ska låta dej vara nu, sa Liza och log, sedan gick hon ut ur mitt rum.
När hon hade stängt dörren så föll det ner några tårar från mina ögon och jag tryckte in mitt ansikte i kudden.

Nu var klockan 10 på morgonen och om två timmar skulle jag träffa Justin. Jag satte mej upp i min säng och kände mej glad igen. Jag studsade upp ur min säng och gick in i duschen, efter 20 min så var jag klar. Jag hade även sminkat mej och valt ut kläder. Det fick bli mina mörkblåa jeans och en grå kort munktröja som slutar vid midjan och ett vitt linne. Jag kollade mej i spegeln ett litet tag och jag såg hyfsat bra ut, men det var något som fattades. Jag drog ut min hästsvans och mitt långa bruna hår föll ner, perfekt. Nu var det bara att vänta in tiden tills Justin skulle komma. Jag gick ner till köket och åt lite frukost, mamma och pappa satt vid köksbordet och tittade på mej. Jag ignorerade dom och skyndade mej att äta upp min frukost, precis när jag skulle gå upp på mitt rum så sa pappa:
-Sätt dej ner Alicia, jag och mamma vill prata med dej.
Jag suckade och satte mej ner vid bordet igen.
-Speak, sa jag kaxigt och fejkade ett smile.
-Jo, jag och pappa har kommit överens att du ska få umgås med Justin, sa mamma men jag avbröt henne snabbt.
-Nej men oj, sa jag och himlade med ögonen.
-Lyssan Alicia, sa pappa bestämt.
Mamma fortsatte
-Du kommer få umgås med Justin OM du också umgås med dina vänner, OM du alltid säger vart ni ska och när du kommer hem, VI bestämmer hur länge du får vara ute, och VI bestämmer hur ofta du får sova över hos Justin.
Jag kollade häpet på dom och rynkade min panna.
-Och det blir väldigt sällan, la pappa till och gav mej en allvarlig blick.

Vafan trodde han? Att vi skulle ha sex med varandra eller? Tyvärr så verkar han inte fatta att jag inte är sån.
-OK, viskade jag och gjorde en grimas mot dom.
Sedan så lämade jag tallriken på bordet och sprang upp på mitt rum och slängde igen dörren.
Jag satte mej vid datorn och kollade min twitter. Justin hade twittrat.
"Right now I'm on my way to a interview. Gonna be fun! Later I'm gonna see a bright sunshine, my sunshine."
Jag fattade inte, menade han mej? Om han menade mej så var det bara för fint för att vara sant....

Kommentarer
Postat av: Anna

awwww. mer! :D

2010-11-22 @ 19:11:08
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: sina

http://jblovestories.blogg.se/

nytt avsnitt ute...checka in



_____________________________



MER!!

2010-11-22 @ 19:20:14
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Aww ! :D Meeer, nu ! ♥ vem är det på bilden föresten? :P

2010-11-22 @ 19:48:13
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

aaaasbra :)

2010-11-22 @ 19:50:41
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: sina

Nytt avsnitt ute...måste kollas in!

2010-11-22 @ 19:50:47
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: arg ägare av bild

Det där är jag din hagga. Ta bort den, det var ingen copyright, Ska jag anmäla dig eller, va va

2010-11-27 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0