ME+U - chapter 53

Han svarade inte utan tittade bara på mej med sina söta valpögon. Jag kröp sakta mot honom och kysste honom snabbt på munnen och sen så la jag mitt huvud i hans mjuka knä. Jag tittade upp i hans vackra ögon och jag såg att han log mot mej. Han var så vacker, så snygg och sexig. Han var allt jag ville ha, allt! Vi kollade länge in i varandras ögon och tillslut så såg jag att Justins ögon plötsligt blev sorgsna på något sätt.
-Jag måste berätta en grej, sa Justin och jag hörde att han lät osäker.
Jag blev också osäker och nervös. Vad skulle han säga...?



Justin tog ett djupt andetag.
-Jag ska på tour och ska vara borta i kanske.. mer än två veckor.
Jag stelnade till och kollade förvånat in i Justins ögon men han kollade bort.
-Ehm.. Så länge? Det är ju typ hela mitt jullov, sa jag osäkert och försökte få Justins ögontakt igen.
Justin tittade på mej igen och jag såg att han var ledsen.
-Jag vet..
-Hur länge har du vetat om det här, Justin? frågade jag och kollade in i hans ögon. Jag såg att Justin ville kolla bort men han gjorde det inte. Han svalde.
-I kanske en vecka, men jag har inte velat berätta det. I början när vi träffades så tänkte jag att det inte var så viktigt att berätta. Jag har funderat att berätta det här ganska länge nu men jag visste inte hur du skulle reagera, sa Justin och kollade fortfarande in i mina ögon, men nu ännu mera sorgset.
Jag visste inte ens själv hur jag skulle reagera? Jag visste inte vad jag kände. Jag kände mej lite ledsen för jag kommer ju sakna honom, vi kommer ju vara borta från varandra väldigt läng? Och så var jag lite sur över att inte Justin hade berättat det tidigare för mej. Nu kom det ju mer som en chock. Eller..? Det var ju inte hans fel att han skulle åka och förresten är väl ändå inte två veckor så mycket? Sluta vara en sån tönt, Alicia, tänkte jag för mej själv.

-Men.. det är ju bara två veckor trots allt? Det ska vi nog klara, eller hur? Fast ändå, jag vill inte att du ska åka, sa jag och försökte låta säkrare och gladare än jag egentligen var.
Justins ansikte lös upp och han såg förvånad ut.
-Är du säker? Jag trodde du skulle bli jätte sur eller något, sa Justin.
-Nejdå.. sa jag och pressade fram ett leende.
Justins log lite lätt men sedan såg han ledsen ut igen.
-Men ändå, jag är inte så säker på att jag kommer klara mej utan dej så länge, sa Justin och smekte min kind.
Jag kände att jag var tvungen att få fram mina känslor.
-Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte heller det, sa jag tyst.
-Jag är rädd att vi ska komma ifrån varandra, eller liksom, att vi tappar kontakten, sa Justin och fortsatte smeka min kind med sin varma hand.
-På två veckor? frågade jag och skrattade.
-Haha men liksom.. det går inte förklara. Tänk så kanske du tappar känslorna för mej när jag är borta och.. så kanske jag också gör det? sa han och bet sej i läppen.
-Aldrig i livet, mina känslor för dej kommer aldrig försvinna, vad tror du eller? sa jag och tog tag i hans hand.
Han kollade mej i ögonen och log.
-Du har rätt. Jag ska sluta tänka så. Vi klarar det här, sa han bestämt och kramade om min hand.

Så låg vi ett tag och kollade in i varandras ögon. Hans var så vackra, jag kunde inte få nog av dom. Jag kollade upp i Justin ansikte där jag låg i hans knä och han slickade sej lätt om läpparna. Jag fattade, han ville kyssa mej. Han böjde sakta ner sitt ansikte mot mitt och kysste mej med sina fuktiga läppar. Jag ville fortsätta så jag tog i hans ansikte och kysste honom hårt tillbaka. Jag drog mej upp ur hans knä men fortsatte kyssa honom. Vi båda satt på knä och jag höll om hans nacke och han höll om mina höfter. Våra läppar kändes så underbart perfekta mot varandra, kunde det bli bättre? Justin stoppade in sin tunga i min mun och vi började hångla. Han andades tungt och hans händer flöt upp och ner över min rygg. Jag rös till om och om igen. Jag höll ett stadigt tag om hans nacke och hånglet övergick till en massa långa kyssar istället. Jag kysste honom en sista gång på munnen och sen så kramade jag om honom. Mitt huvud lutade mot hans axel och han viskade lågt i mitt öra.
-You are my favourite girl....

----------------------------------------------------------------------

Det här blev en kort del men hinner tyvärr inte med så mycket mer ..
Men det kommer mer senare så deppa inte ;) haha !!
KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: sina

nytt avsnitt uppe...kolla in!

2010-11-24 @ 17:20:09
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Åh, nej ! ): åh, kommer sakna Justin i historien, hah :P

Men aja, han kommer ju tbx ! :D är glad över att hon inte är någon dramaqueen och blir arg på honom, för hon vet ju att han är känd ^^

MEEEER när du hinner! ♥

2010-11-24 @ 17:29:08
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: sina

ännu nyare avsnitt ute

2010-11-24 @ 18:07:10
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Anna

naaaaaaaw :)

2010-11-24 @ 18:47:48
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

OOOOOOMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBB

Älskarej och din novelly ;) <3333

2010-11-24 @ 18:59:40
Postat av: Anonym

om hon nu har jullov så skulle hon ju kunna följa med justin på tour? så slipper de vara utan varandra :)

2010-11-24 @ 20:12:20
Postat av: Anonym

haha seriöst mer! har läst hela på två dagar XD den var grymt bra!(Y) thumbs up everyone!

2010-11-24 @ 20:16:47
Postat av: Justinlover_girl

Ska dom inte älska med varandra snart? :) Är så spänd på hur deras sex kommmer vara! ÅH längtar! <3

2010-11-24 @ 20:23:36
Postat av: Nelly Bieber =)

Jag håller med Justinlover_girl! Det känns som om dom är mogna för att göra det nu, särkilt nu när nu innan han ska iväg. Bara ett tips! :)

2010-11-24 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0