ME+U - chapter 51

-Alicia, blunda nu. Lova att inte tjuvkika. OK?
Jag undrade vad han skulle hitta på, säkert något taskigt som att kleta choklad i mitt fejs eller något?
Men ändå så gjorde jag som han sa och slöt mina ögon och väntade på att Justin skulle göra något men istället så satt han alldeles tyst och stilla. Jag kände hur han kom närmre mej och hans varma andedräkt i mitt ansikte, plötsligt så kände jag hans mjuka läppar emot mina....



Justin och Alicia...

Jag blev lite förvånad av av kyssen men jag besvarade den. Jag blundade fortfarande och det ända jag kunde höra var Justins tunga andetag och bruset av vattnet. Jag tog mina armar runt Justins nacke och fortsatte upp mot hans lena hår, jag drog mina fingrar genom det. Kyssen blev mer passionerad och Justin putte mej sakta ner på filten medans vi kysstes. Nu låg jag på den lila filten med Justin över mej och pillade fortfarande i hans hår. Kyssen ledde till hångel och jag gillade det. Justin slutade kyssa mej och drog snabbt av sin munkjacka. Jag skrattade lite och sen så la han sej snabbt på mej och vi började hångla igen. Jag kände också hur varmt det började bli och jag putte sakta bort Justin bort från mej. Han tittade lite förvånat på mej och var påväg att säga något men när han såg att jag tog av mej min tröja så blev han tyst igen. Jag drog honom sakta mot mej och nu stog vi båda på knä och kysstes vilt. Jag höll mina armar runt hans nacke och han höll sina händer på mina höfter. Han drog mej ännu närmre honom och nu var våra kroppar som klistfastrade mot varandra. Mitt linne hade åkt upp lite och Justins lena händer strök mina höfter. Jag kände hur Justin försökte få ner mej på filten igen och jag lät mej falla ner på den, han låg på mej och vi hånglade. Justins händer lekte lite lätt över min mage och varje gång så kom dom närmre mina bröst. Jag kände hur jag knappt fick någon luft längre och jag försökte resa mej upp men Justin verkade inte fatta och låg fortfarande kvar på mej. Jag drog bort hans händer från min mage och putte bort honom från mej. Han satte sej på filten och andades tungt.

-Vad hände? Sa han andått och hans bröstkorg åkte hastigt upp och ner.
-Jag fick typ ingen luft, HAHA, sa jag och skrattade andfått.
-Haha, jaha förlåt, sa han och kollade ner i filten generat.
-Haha det gör inget, sa jag och blinkade mot honom.
Han blinkade tillbaka och kom emot mej och tänkte kyssa mej.
-Haha räcker det inte nu? sa jag flirtigt och tryckte bort honom från mej.
-Men.. du är ju så.. snygg, sa Justin och försökte kyssa mej igen.
Jag skrattade han och jag han kyssa mej snabbt på munnen men sen så tryckte jag bort honom igen. Jag ville faktiskt inte att det skulle bli för mycket. Jag älskade verkligen att kyssas med Justin men inte för mycket.
-Haha vad taskig du är, sa Justin och låtsades bli ledsen.
Jag skrattade åt honom men sen så kröp jag fram till honom och höll mina armar runt honom.
-Va inte ledsen lilla Justin, viskade jag i hans höra.
-AHA! skrek Justin i mitt öra och drog mej ner på filten så nu låg jag på den med Justin över mej igen.
Han kittlade min mage och jag skrattade så jag fick ont i magen.
-SLUTA JUSTIN HAHHAHAHA! skrek jag mellan mina skrattattacker.
-ALDRIG! skrek Justin tillbaka och kittlade mej över hela kroppen.
Tillslut så slutade han och kollade in i mina ögon, hans ögon var det finaste någonsin.
-Gå av mej, sa jag skrattandes och putte bort honom för att retas. Jag fattade att han ville kyssa mej igen.

Justin låtsades bli ledsen och tog upp sin gitarr och började spela några ackord. Sedan så började han sjunga.
"I'm Mr. Lonely, I have nobody, I'm on my own, Oh I'm so lonely". Han låtsades snyfta och plutade med sin underläpp som en sur 3-åring. Jag började skratta och kastade en chockladbit på honom och den träffade honom rätt i fejset. Han tittade surt och förvånat upp på mej och jag var tvungen att hålla handen för munnen för att inte dö av skratt.
-HAHAHAHHAHAHAHAHA förlåt, det var inte meningen att den skulle träffa dej ansiket!
-HAHHAA det ska man tro på va? sa Justin och skrattade hysteriskt.
Vi båda skrattade men tillslut så tystnade vi och Justin höll fortfarande i sin gitarr.
-Alicia, vill du höra en sak? frågade Justin och log mot mej.
-Visst, sa jag och tittade förundrat på honom.
Han fixade till sin gitarr och satte den sedan i knät igen. Det blev tyst och han harklade sej och sedan så började han spela någon vacker melodi.
Jag log mot honom där han satt med gitarren i knät, han såg så vacker ut. Och han var verkligen duktig på gitarr!
Plötsligt så kollade han upp och började sjunga.. till mej.

"I always knew you were the best, the coolest girl I know, so prettier then all the rest, the star of my show. So many times I wish you'd be the one for me, I never knew you'd get like this girl what you do to me. You're who I'm thinking of, Girl you aint my runner up, no matter what you're always number one.

My prize possesion, one and only. I adore you, girl I want you, the one I can't live without that's you, that's you. Your'e my special little lady, the one that makes me crazy, of all the girls I ever known it's you, it's you my favourite, my favourite, my favourite girl, my favourite girl..."

Han slutade sjunga och lät gitarren vila i sitt knä. Jag tittade på honom och log, jag hade nog aldrig lett så mycket i hela mitt liv kändes det som. Han tittade djupt in i mina ögon och log tillbaka, så satt vi en ganska lång stund tills Justin sa:
-So.. gillade du det?
Jag tittade på honom och det kändes som jag skulle fälla glädjetårar vilken sekund som helst.
-Nej.. Jag älskade det, sa jag och log stort. Jag kände hur en tår rullade ner för min kind....

Kommentarer
Postat av: Anna

aaaaaaaaaaaaawwww! :D mer! :D

2010-11-23 @ 18:47:53
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: sina

nytt avsnitt ute

http://jblovestories.blogg.se

2010-11-23 @ 18:49:14
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: victoria

mmmmeeeeeerrr så söta snälla!!<3

2010-11-23 @ 18:58:58
Postat av: Julia ♥

AAAWW!!! :D ♥ meeer snälla! <3

2010-11-23 @ 19:08:03
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

aaaasbra , så gulligt <3 :)

2010-11-23 @ 19:36:29
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: saaaarah!!!

meeeeer!! snälla <3

2010-11-23 @ 20:30:39
Postat av: Therese

Tycker att din text är bra =) Tycker ockaå att hon som skriver på jblovestories.blogg.se skriver bra =) Det kanske kan gå lite segt i början men ge den en chans =)

2010-11-23 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0