ME+U - chapter 52

Han slutade sjunga och lät gitarren vila i sitt knä. Jag tittade på honom och log, jag hade nog aldrig lett så mycket i hela mitt liv kändes det som. Han tittade djupt in i mina ögon och log tillbaka, så satt vi en ganska lång stund tills Justin sa:
-So.. gillade du det?
Jag tittade på honom och det kändes som jag skulle fälla glädjetårar vilken sekund som helst.
-Nej.. Jag älskade det, sa jag och log stort. Jag kände hur en tår rullade ner för min kind
....



biebergasm , hahahhahaha.
----------------------------------


Justin lutade sej över mot mej och torkade bort min tår med sin tumme.
-Gråt inte älskling, sa han och log.
-Men det var så fint, du är så fin, sa jag och skrattade av lycka.
Han log mot mej och jag såg att han var riktigt glad och stolt.
-Jag har länge velat spela den här låten för dej men har inte riktigt hittat ett perfekt tillfälle, om du förstår. Men äntligen så kom jag på att jag kunde spela den här för dej. På stranden.. sa Justin och la gitarren åt sidan.
-Verkligen? Det hade inte kunnat bli bättre än det du gjorde nu, sa jag och log mot honom.
Det finns verkligen INGEN kille som Justin. Jag vet ingen kille i min ålder som skulle kunna fixa något sånt här fint på stranden och sjunga en sån fin låt till mej, just mej. Jag var verkligen lyckligt lottad!
-Den senaste tiden så har jag tänkt på den låten, min låt, favourite girl alltså. Och varje gång jag hör den eller sjunger den så har jag börjat tänka på dej. Jag sjöng den live idag på morgonen i intervjun och jag tänkte på dej exakt hela tiden då.
Jag kollade på honom, hur kunde han vara så perfekt?
-Aww. Var det enda jag kunde få fram och sedan så hoppade jag på honom och kysste honom.
Vi flög omkull och nu låg vi ner och kysste varandra vilt och hett. Jag slutade kyssa honom och flyttade mina läppar mot hans nacke och kysste honom ömt. Jag hörde hur han stönade till lite lågt och förde mitt huvud närmare hans nacke. Jag viskade i hans öra.
-Det finns ingen annan som du.
Sedan så fortsatte jag att kyssa hans hals och nacke. Hans hud var så len och hans varma andedräkt kittlades i mitt öra.

Justin drog upp mitt huvud från sin hals och nu kollade vi in i varandras ögon. Hans ögon var så underbart bruna, och hans läppar såg så kyssbara ut. Jag tänkte precis kyssa honom men han hann före och kysste mej på munnen. Nu var det han som låg på mej istället och han kysste mej länge på munnen och då och då hånglade vi.
Vi rullade över och nu var det jag som låg på honom igen. Jag skrattade lite lågt och sen så böjde jag mej över honom och fortsatte kyssa honom på munnen. Jag ville reta honom lite så jag sänkte mina läppar mot hans hals och kysste honom där, jag hörde hur han började småstöna lite hest i mitt öra. Jag skrattade tyst och fortsatte kyssa honom på halsen. Jag kände hur Justin tog tag i mina höfter och förde mej lite längre ner mot sitt skrev, jag kände hur varm och svettig han började bli. Jag fortsatte kyssa hans hals men slutade direkt när Justin stönade till ganska högt i mitt öra. Jag hade råkat trycka till för hårt  med min kropp och nuddat hans skrev där jag låg på honom. Jag kände det faktiskt så jag satte mej snabbt upp och drog på mej min munktröja. Justin satte sej också upp och satte på sej sin hoodie. Jag såg att en svettdroppe sakta åkte ner för hans kind och nacke. Han såg väldigt generad ut.
-Shit.. sa jag väldigt tyst för mej själv. Det var inte meningen att det skulle bli så.
Justin verkade ha hört mej och kollade lite oroligt på mej.
-Asså.. ehm.. förlåt, sa han och tittade bort.
Jag kände mej lite taskig. Det var ju faktiskt inte hans fel att han blev... upphetsad? Det var ju jag som råkade nudda han där nera med min kropp.
-Det var inte ditt fel, sa jag och försökte få honom att titta på mej.

Han svarade inte utan tittade bara på mej med sina söta valpögon. Jag kröp sakta mot honom och kysste honom snabbt på munnen och sen så la jag mitt huvud i hans mjuka knä. Jag tittade upp i hans vackra ögon och jag såg att han log mot mej. Han var så vacker, så snygg och sexig. Han var allt jag ville ha, allt! Vi kollade länge in i varandras ögon och tillslut så såg jag att Justins ögon plötsligt blev sorgsna på något sätt.
-Jag måste berätta en grej, sa Justin och jag hörde att han lät osäker.
Jag blev också osäker och nervös. Vad skulle han säga...?
-------------------------------------------------------------------------
Vad tänker han berätta ? ;)
KOMMENTERA ! Haha jag älskar kommentarer !

Kommentarer
Postat av: Anna

han ska på tooooour!

2010-11-23 @ 22:35:25
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: linna

aaah!! vad ska han säga?!?!!?!?!? :O

2010-11-23 @ 22:37:01
Postat av: Julia ♥

Sött! ♥ Vad ska han säga??!! meeer!!

2010-11-23 @ 22:56:35
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: sofia

antingen ska han på tour, eller så ska han fria vilket blir jävligt mobbat om de inte ens har haft sex eller känt varandra så länge.. eller så gör han slut med henne för att han gillar någon annan :) men sen kommer han säkert ångra sig

2010-11-24 @ 02:21:04
Postat av: Carolina

Snälla mer skriv merrrrrr :D

2010-11-24 @ 07:30:53
Postat av: Julia

aaaaah jag blir galen , vad ska han säga? ;o asssbra , meer :)

2010-11-24 @ 09:09:29
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Meeeeeeeer!!! Nu get crazyyyy!!! <33 luv 2 yah!

2010-11-24 @ 10:01:04
Postat av: Anonym

OOOOOOOOMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGG!!!!!!

MEEEEEEEEEEEEER!

DEN BÄSTA NOVELLBLOGGEN!!!!! OMGOMGOMGOMG

MERMERMERMERMERM!!!!!

MINST 2INLÄÄGG OM DAGEN!LOVA???



TACK FÖR EN BRA BLOGG!

2010-11-24 @ 10:30:01
Postat av: Anonym

OMGOOOOOOOOOSSHHH !!!!!

MEEEEEEEEEEER ! :]

2010-11-24 @ 15:48:08
Postat av: Anonym

U R Awesome =) Vad ska han säga??????? OMG OMG OMG i wanna know =) Du får skriva fortare och mer så att det kommer fleraaa iiinnnnnllllääääääääägggggggggg =)

2010-11-24 @ 17:01:21
Postat av: Anonym

MER SEX MER SEX!!

SKRIV OM SEEEX,

jag blir så jävla kåt av det hääär!

JAG VILL HA SEX! :o

2010-11-24 @ 17:08:56
Postat av: seriösa fittla

Nämen vad skriver ''¨den'' innan mej då??:O

Jag tycker hon var äcklig, själv brukar vi i klassen peta i näsan. Jag och min bästa vän slog en kille på baken så han fes:) USCH!

2010-11-25 @ 15:27:35
Postat av: Anonym

aaaww mer:P

2010-11-25 @ 15:37:43
Postat av: fissla

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer så nu måste du gör 7 inlägg till=D

2010-11-25 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0