ME+U - chapter 54

Jag höll ett stadigt tag om hans nacke och hånglet övergick till en massa långa kyssar istället. Jag kysste honom en sista gång på munnen och sen så kramade jag om honom. Mitt huvud lutade mot hans axel och han viskade lågt i mitt öra.
-You are my favourite girl....



Jag log och kunde inte motså från att kyssa honom på halsen.
-Du är bäst, viskade jag sedan tillbaka i hans öra.
Han skrattade lite lågt och sedan släppte vi varandra. Vi bara satt där på filten och tittade på varandra. Justin ställde sej plötsligt upp och drog upp sina jeans.
-Shit jag höll på att glömma.. Alicia, vänta här!! OK? Jag kommer snart!
Jag hann inte ens svara innan han började gå mot bilen. Jag glodde förvånat efter honom där han gick i sanden. Hans byxor hade åkt ner igen och jag kunde inte ljuga, hans rumpa är gullig, haha.
Efter en stund kom han tillbaka med något bakom ryggen. Han satte sej på filten med ett stort leende på läpparna.
-Vad har du bakom ryggen? frågade jag och skrattade.
-Vill du veta? sa han lurigt.
-Ja.
Han drog fram en röd ros och räckte den till mej. Jag tog emot den och kollade på den med stora ögon. Sen så förde jag den till min näsa och andades in den ljuva doften.
-Mmm, den luktar jätte gott. TACK JUSTIN! sa jag och tänkte hoppa på honom men han hejdade mej.
-Vänta.. Jag har en till sak. En mycket speciell present, sa han och tog fram en ask bakom sin rygg.
Jag kollade nyfiket på den och Justin öppnade den försikigt. Inuti låg det två armband, båda var utav guld som sken vackert. Han tog upp den ena och trädde den över min handled. Jag snurrade på den och läste.
På ena sidan stog det inristat "ME+U", mitt hjärta dunkade snabbt, och på den andra sidan stog det "Justin Bieber".

Det var så fint och jag granskade mitt armband mycket noga. Jag kunde inte fatta att han hade fixat det här till mej. Jag kunde inte sleta mina ögon från det vackra armbandet. Tillsist kollade jag upp på Justin som också hade trätt på sej det andra armbandet. Jag log mot honom och jag kände att en tår rann nerför min kind. Jag tänkte precis säga något men Justin avbröt mej.
-Innan du säger någonting, så ska du veta att de här armbanden står för våran kärlek. Jag hoppas du gillade det och det här är verkligen något speciellt för mej. Jag älskar dej.. det sista sa han tyst, nästan viskade.
Jag ville bara krama sönder honom, jag kunde inte fatta att det var sant. Han fattade inte hur lycklig jag var just nu!
Mina glädjetårar blev ännu fler.
-Justin, TACK! Du fattar inte hur lycklig jag är just nu. JAG ÄLSKAR DEJ! sa jag och flög på honom. Han skrattade och jag började kyssa honom vilt. Jag var bara tvungen, jag var så glad. Han hann nästan inte med att kyssa mej för jag var så snabb.
-Tack Justin, viskade jag flera gånger om i hans öra.
Jag slutade kyssa honom och han satte sej upp och skrattade.
-Damn girl, du är snabb, sa Justin.
-HAHHAHA! Förlåt! Men jag är hur glad som helst, sa jag och skrattade generat.
Vi blev tysta och jag satt och tittade på hans armband.
-Just det, jag har ju glömt att titta på ditt, sa jag och tog tag i hans hand.
Det stog samma sak på hans, men på den andra sidan stog det "Alicia Florez".
-Jag ska aldrig slänga det här armbandet, jag ska ha det så länge jag lever, sa jag och pillade med mitt armband.
-Jag är glad över att du gillar det, sa Justin och log stolt.
-Jag gillar det inte, jag älskar det, sa jag och log flirtigt.
-Och jag älskar dej, sa Justin och blinkade mot mej.
-Och jag dej, sa jag och kysste i luften mot honom.
Vi båda började skratta, jag kan inte beskriva hur glad jag är hur mycket jag älskar Justin.

Vi åt upp den sista chokladen och Justin sjöng några låtar och spelade på sin gitarr. Hur kunde jag inte lägga märkte till honom innan? Han var ju verkligen talangfull, nu fattade jag för en gångs skull varför mina vänner är helt besatta av honom. Fast jag får ju inte glömma hur snygg och snäll han är också, haha. Han är verkligen allt en tjej vill ha. Jag och Justin satt och kollade ut mot havet och jag lutade mitt huvud mot hans mjuka axel. Han lutade sitt huvud mot mitt och där satt vi och bara myste.
-Just det! Jag glömde nästan av det här. Men Alicia, vill du hänga med mej hem och äta middag med min familj och team? sa Justin och tittade i mina ögon och såg förväntansfull ut.
Jag kollade förvånat på honom.
-Nu?
-Ja, jag skulle egentligen ha sagt det igår men jag glömde helt av det. Jag åker ju imorn på min tour och innan det så bestämde vi alla i mitt team att vi skulle ha en trevlig middag tillsammans.
-Jaha, jag kommer gärna! sa jag glatt.
Jag ville verkligen komma, det skulle ju bli kul att träffa alla i Justins team och i hans familj. Men jag var ju så blyg, tänk så skulle dom tycka att jag var konstig?
-YES! Bra, sa Justin och blev alldeles hyper.
-Haha, men vilka kommer vara där?
-Hmm.. Min mamma och alla i mitt team, eller nästan iallafall. Och så kommer min pappa, var ganska länge sen jag träffade honom, och så är mina gamla bästa vänner från Canada där, sa Justin glatt.
-Jaha! Canada? frågade jag utan att fatta ett skit.
-Ja asså jag växte upp där och bodde där innan jag flyttade hit till Atlanta, när jag blev känd du vet. Haha sorry, ibland glömmer jag av att du inte vet såna saker om mej, sa han och skrattade.
-Hahha jaha, så du har bott i Canada, coolt, sa jag och log.
Justin log.
-Så vad heter dina bästa vänner då?
-Ryan och Chaz, dom är skit snälla, du kommer tycka om dom, sa Justin.
-OK, men asså ska vi åka nu? nu?
-Ah, kom vi plockar ihop allt, vi har ganska bråttom nu, sa Justin och ställde sej upp.
Vi började plocka ihop allt och jag höll försiktigt i min ros medans vi gick tillbaka mot bilen.

Vi satte oss i bilen och så åkte vi iväg.
Jag kände hur nervös jag var, jag ville verkligen göra ett bra första intryck mot alla där.
Visste dom ens om att jag var Justins flickvän? Visste ens Justins mamma om det?
Jag kunde inte hålla mej mer och jag vände mej mot Justin och frågade.
-Vet din mamma om att vi.. är ihop?
Han tittade generat på mej.
-Asså ne, men jag tänker säga det när vi är där. Liksom så får alla veta, sa han och försökte le.
-Framför alla? frågade jag oroligt.
-Ja men jag behöver inte om du vill? sa Justin.
-Jo det går väl bra, men ändå, va pinsamt.
-Nej kärleken är inte pinsam, sa Justin och log.
Jag log tillbaka och så lutade jag mitt huvud mot fönsterutan. 
Hoppas att allt kommer gå bra, tänkte jag för mej själv och andades ut....

Kommentarer
Postat av: Justinlover_girl

Åh vilken bra!!!! Du är så duktigt =) Men varför älskar dom inte? Är inte Alicia redo? Jag tycker det känns så!! Justin verkar ju vilja iallafall :P Tacksam för svar!

2010-11-24 @ 20:37:33
Postat av: Anna

omg , en till idag? :D

2010-11-24 @ 20:38:54
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Alicia (L) Justin

Du skriver så bra!!!! :D Men kommer det ingen barn förbjuden scen snart, om du fattar vad jag menar? :P Kram

2010-11-24 @ 20:46:47
Postat av: anna

aaah, grymt! kommer de en till idag? :oooo

2010-11-24 @ 20:53:08
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaasbra :)

2010-11-24 @ 20:54:40
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !!! ♥ meeer, snälla ?? den är för spännande och bra för att sluta här ! <3

2010-11-24 @ 21:09:18
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: saarah

o herre gud, va bra du ee :D meeeeeer!!

2010-11-24 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0