ME+U - chapter 58

Alla satt fortfarande och pratade högt med varandra. Alicia pratade med Christian och skrattade och ingen av dom hade verkat märka något. Men däremot verkade Caitlin ha gjort det. Hon kollade chockat på oss och rynkade på näsan som om hon var äcklad. Fan.. Jag var verkligen förbannad nu. Vafan är det för fel på Jasmine? Jag kollade igen på Jasmine som nu satt och rynkade sin panna mot mej. Jag ignorerade henne och började äta min mat igen. Jag såg hur Jasmine hastigt reste sej upp och gick med raska steg till toaletten. Hoppas hon skulle stanna där föralltid!
----------------------------------------------------------------------

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag och Christian pratade och stojade men plötsligt så hörde jag en stol skjutas ut från bordet. Jag slutade prata och så kollade jag upp. Det var Jasmine som gick till toaletten, hon såg hysterisk ut. Jag och Christian kollade frågandes på varandra och sen så kollade jag på Justin. Han satt där alldeles röd i ansiktet och han såg riktigt förbannad ut. Hade det hänt något mellan dom? Var det därför Jasmine gick iväg? En del vid bordet hade också märkt att Jasmine hade gått och stirrade förvånat på Justin. Jag såg att Justin var irriterad men han låtsades som ingenting och började äta igen. Pattie stirrade förvånat på Justin.
-Vad är det mamma? frågade Justin som antagligen hade stört sej på det.
-Justin, vad var det där om? frågade hon allvarligt.
-Vadå?
Han kollade oskyldigt på Pattie och kollade sedan på alla runt bordet.
-Jasmine såg ju rasandes ut, sa Pattie.
-Jaha men jag gjorde inget iallafall, sa Justin och fortsatte äta.
Jag tittade förundrat på honom men han tittade inte ens upp på mej. Jag märkte att det var någonting, men vad? Jag vände mej mot Caitlin och hon kollade surt ner i bordet. Jaha vad var det med henne nu då? Hon kollade plötsligt upp på mej och jag vände mej snabbt mot Christian och började snacka med honom istället. När inte Caitlin såg så kollade jag på henne igen och hon stirrade surt på Justin. Det såg ut som om hon visste något som inte jag visste. Kanske om det som hände nyss med Jasmine? Jag kände mej lite varm och svettig och jag fick någon konstig känsla i magen. Något stog inte riktigt rätt till. Jag höll också på att kissa på mej, jag var verkligen tvungen att gå på toaletten. Jag reste mej hastigt upp och ursäktade mej.
-Ursäkta, men jag måste på toaletten, sa jag och gick ifrån bordet. Jag kollade på Justin och han tittade konstigt på mej.

love you
Christian

Caitlin


JUSTINS PERSPEKTIV

Jag kollade på Alicia som gick iväg mot toaletten. Varför hon skulle hon på toa just nu? Jasmine var ju också där inne. Tänk så skulle Jasmine berätta för Alicia vad som hände nyss, och kanske ljuga för henne. Det var inte mitt fel att Jasmine smekte mej på benet. Jag hindrade ju henne faktiskt, jag ville inte att hon skulle göra så. Så jag har ju faktiskt inte gjort något fel i den situationen. Och det bara blev så, att jag fick stånd. Sånt kan jag faktiskt inte rå för. Fan ta Jasmine om hon ljuger för Alicia nu. Jag satt och tittade på Alicias tomma plats och ville bara att hon skulle komma tillbaka NU. Jag märkte att Caitlin tittade på mej och jag tittade tillbaka. Hon gjorde en min och sen så kollade hon bort. Vafan?! Ryan och Chaz tittade frågande på mej och jag ryckte bara på axlarna och fortsatte äta som ingenting. Jag anade trubbel.



ALICIAS PERSPEKTIV

Jag kollade på toalettdörren och sen så tog jag ett djupt andetag och öppnade den. Jag kollade runt i badrummet. Det fanns 3 toaletter fast med dörrar såklart. 3 toaletter, det var mycket haha. Jag kollade mej omkring och jag kunde inte se Jasmine någonstans. Kanske satt hon inne på en utav toaletterna? Jag skyndade mej att öppna en toalettdörr, jag låste och sen så kissade jag snabbt. När jag var klar så låste jag upp och och gick och tvättade mina händer. Jag skvätte även lite vatten i mitt ansikte för jag var så varm. Jag kollade upp i den enorma spegeln och bakom mej står Jasmine. Jag vänder mej hastigt om och kollar på henne.
-Shit vad du skräms, sa jag.
Hon tittade bitchigt på mej och jag kunde se att hon hade gråtit.
-Ska du inte komma ut och äta med oss? frågade jag och började gå mot dörren.
Hon svarade inte utan bara stog där med armarna i kors och stirrade surt på mej.
-Skit i det då, sa jag och tänkte precis öppna dörren men då sa hon:
-Du ska låta Justin vara, fattar du?
Hennes röst lät så kall och hotfull.
-Och vad menar du med det? sa jag irriterat.
Jag vände mej mot henne och vi båda stirrade argt på varandra.
-Ja du ska låta Justin vara. Han gillar egentligen mej och inte dej, är det så jävla svårt att fatta eller? sa hon och höjde rösten.
Jag hade lust att smälla till henne men det kunde jag inte göra. Inte bara sådär.
-Men ge dej, jag och Justin är ihop. Vad ska du göra åt saken?
Jag tänkte inte låta den här haggan bestämma över mej, absolut inte....


Jasmine inne på toaletten


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

OMG Jasmine är en sån hagga !! :O meeer !! ♥

bäste novellen ever ! <3

2010-11-26 @ 21:32:10
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

ahahaha , omg , bitchfight!!! :D hahahaha meeeer idag?! :D

2010-11-26 @ 21:32:50
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Carolina :D

Snälla skriv mer du är bäst på att skriva :D

2010-11-26 @ 21:34:09
Postat av: sina

nytt avsnitt uppe kolla in

http://jblovestories.blogg.se

___________________________

Bra avsnitt!

2010-11-26 @ 22:00:36
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Karin

Kommer det mer idag??!

2010-11-26 @ 22:51:52
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

aaasbra , mer :)

2010-11-27 @ 08:56:13
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tkr din novell är jättebra!

Men kan det inte bli liite mer intimt ;)

Om du fattar vad jag menar :)

2010-11-27 @ 14:49:25
Postat av: Anonym

MEEER

2010-11-27 @ 16:35:03
Postat av: sina

http://jblovestories.blogg.se/

Nytt avnitt uppe!

2010-11-27 @ 18:09:18
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: :O

mer snälla :)<3

2010-11-27 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

Lite mer intimt va ? (;

2010-11-27 @ 20:37:48
Postat av: Julia

Men det kommer ju inga idag eller??

2010-11-27 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0