ME+U - chapter 67

-Jag vet att Alicia är den rätta för mej och vi har två armband som reprensenterar kärleken mellan oss.
Jag tog upp min hand och Alicias hand och visade armbanden.
-Det här är väldigt speciellt för oss och jag vill inte hålla det här hemligt längre. Jag tycker att alla mina fans borde få veta hur mycket jag älskar den här tjejen. Jag bryr mej inte om hur mycket skit jag eller Alicia får, det får man helt enkelt ta.
Jag vände mej mot Alicia nu igen och kollade in i hennes vackra, blå ögon. Jag klarade det inte mer. Jag förde snabbt mina läppar mot hennes och kysste henne....



ALICIAS PERSPEKTIV

Jag kände Justins mjuka läppar emot mina men det varade inte länge. Hans familj och crew var ju trots allt omkring oss. Lite piiinsaaaamt..? Både jag och Justin drog bort våra ansikten och kollade på dom med ett stort leende på läpparna.
Från ingenstans så börjar Christian klappa händerna, töntig som han är. Och efter några sekunder så fylls hela rummet med applåder. Haha herregud, jag kände att det hettade till i mina kinder. Jag kollade generat på Justin som log stolt mot alla. Det han sa var så fint, hela han var fin men det där fick nästan min andetag att dö bort. Han var den snällaste killen jag någonsin hade träffat, allvarligt. Han var stolt över mej och han ville visa sin kärlek för mej för hela världen. Att han skulle säga det till sina fans var en stor risk men jag var beredd att ta den. Vad gör man inte för kärleken? Tillslut bestämde vi oss alla för att fixa lite efterrätt. Vi åt en massa chips, godis och chokladkaka och hade trevligt tillsammans. Den här kvällen blev lyckad trots allt som hade hänt tidigare. Nu var klockan redan 2 på natten och jag kollade chockat på klockan.
-Justin, jag måste verkligen hem.
Han tittade glatt på mej.
-Men du kan ju sova här och så kör vi hem dej på morgonen? sa han och log.
Jag ville egentligen sova hos honom, att bara få känna hans härliga värme hela natten, men nej. Jag ville  inte besvära dom eller låta dom lägga ner tid på mej när dom faktiskt hade mycket att fixa inför imorn.
-Nej, det behövs inte Justin. Mina föräldrar undrar säkert ändå vart jag är, sa jag och log mot honom.



Christian haha

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag ville inte att hon skulle åka, men jag förstog henne. Jag nickade och ställde mej upp och tog Alicias hand i min.
-Ey, jag kör hem Alicia nu, men jag kommer snart hem, sa jag högt.
Alla kollade upp på mej.
-Men hon kan sova här inatt ifall hon vill, sa Usher och log.
Jag tittade på Alicia som skakade på huvudet.
-Nej hennes föräldrar undrar säkert vart hon är.
-Men jag kan ringa och prata med dom, om ni vill? sa mamma och började leta efter sin mobil.
Jag suckade.
-Nej, det behövs inte. Jag kör hem henne nu! sa jag bestämt och började gå mot dörren.
Innan vi skulle åka så ville ha krama Alicia och säga hejdå. Fan, att bara köra hem henne gjorde ont inne i mej. Jag var ju van vid att vara med henne nästan varje dag och nu skulle vi vara borta från varandra i hela 2 veckor.
-Kom ihåg Alicia, att vi finns alltid här när du behöver oss, sa Usher och kramade Alicia.
-Det är bara att ringa eller komma, sa mamma och kramade om henne hårt.
-Tack så mycket allihopa, ni är verkligen underbara, sa Alicia och log stort mot allihopa.
Då kom pappa fram till oss och skulle ge Alicia en kram.
-Min son har verkligen en vacker och snäll flickvän. Jag är stolt över er, sa han och kramade om henne.



ALICIAS PERSPEKTIV

Aww, alla var så snälla mot mej. Jag kände mej redan som en i familjen. Caitlin kom fram till mej och vi kramade om varandra hårt. Jag skulle faktiskt sakna henne med, hon var faktiskt snäll och vi kom bra överens.
-Vi måste hålla kontakten, sa hon och gav mej sitt mobilnummer.
-Absolut, sa jag och log mot henne.
Efter det så kom Christian fram till mej och gav mej en kram.
Han var så kort så det kändes lite konstigt. Hans huvud var nådde ungefär upp till mina bröst, hahhaa.
-Om du vill träffas någon gång så är det bara att ringa, om du skulle vilja göra något.. sa han och blinkade med ena ögat. Jag fattade att han försökte flirta med mej så jag kände för att reta honom lite.
-Absolut, sötnos, sa jag och kysste honom på kinden och han såg riktigt förvånad ut.
Jag började skratta och kollade bak på Justin som också stog och garvade åt oss.
Sedan så gick jag till Justin och innan han öppnade dörren så ropade jag högt till allihopa:
-HEJDÅ ALLIHOPA!
-HEJDÅ ALICIA!
Han smällde igen dörren lite lätt och nu satt vi i hans bil.
Jag var ledsen, jag ville inte lämna honom men jag försökte dölja det. Jag visste att han också var ledsen, jag kunde se det på honom. Vi sa inte ett enda ord under bilresan och efter en halvtimme var vi framme utanför mitt hus. Det gick så snabbt och nu var det dags att säga farväl. Hur skulle jag klara det här?



JUSTINS PERSPEKTIV

Nu var vi framme. Varför skulle det vara så svårt att säga hejdå? Jag ville inte lämna henne, jag ville bara ligga i min säng och mysa med henne. Få nudda hennes lena läppar, att få höra hennes söta små stön när jag kysste hennes hals, att bara få känna hennes kropp emot min. Jag vände mej mot henne och hon vände sej mot mej. Hennes blåa ögon var såg ut att vara lite fuktiga. Var hon påväg att gråta?
-Så.. Då är det väl dags att säga hejdå? sa jag och försökte le mot henne.
Hon pressade också fram ett leende. Varför gjorde vi såhär mot varandra? Vi ville inte lämna varandra men ändå så döljde vi det.
-Mhm, men vi ses ju om två veckor igen, sa hon och tog tag i min hand.
-Japp, men vi ska ju snacka varenda dag. Du kommer säkert se mej på TV också haha, sa jag och försökte skratta men det gick inte.
-Haha ja, sa hon och höll hårt i min hand.
Vi kollade in i varandras ögon och vi både visste vad vi ville göra. Jag kollade på hennes fuktiga, lena läppar en sista gång och sen så kysstes vi. Jag strök min hand över hennes rygg och där var den sista kyssen slut. Vi släppte motvilligt varandra och hon satte sej upp i sätet.
-OK.. det var det, hejdå Justin, vi ses om två veckor! sa hon och log mot mej men ändå kunde jag se hennes sorg.
Jag var säker på att hon kunde se min min med.
-Hejdå Alicia, vi ses!
Vi kollade in i varandras ögon en sista gång och nu var hon ute ur bilen.
Jag kollade sorgset efter henne....







Kommentarer
Postat av: Anonym

en till ikäll ? :) <3

2010-11-29 @ 23:26:43
Postat av: Anonym

SUUUPER DUUPER BRA !

hon kommer nog sakna justin som sjutton!

en till ikväll, snälla? :D

2010-11-29 @ 23:27:42
Postat av: Anonym

BRA!

2010-11-30 @ 04:46:19
Postat av: Julia

asbra :)

2010-11-30 @ 06:46:01
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhh lite sorgligt i slutet!

As bra!

2010-11-30 @ 14:38:03
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra verkligen! MER MER MER :D :D

2010-11-30 @ 15:00:26
Postat av: Anonym

asbra verkligen! MER MER MER :D :D

2010-11-30 @ 15:00:46
Postat av: vitlöksbulgur

En till ikväll ! elr 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-30 @ 15:02:19
Postat av: Julia ♥

AWESOME !!! ♥ MER MER MER !!!

Så jäkla sorgligt, vill inte att han ska åka ! D': MER!

2010-11-30 @ 15:35:26
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: BIEBSORDIE

Hej! Vi är 2 tjejer vid namn Elma och Ida och vi skriver också en Jb novell, uppdatering flera gånger om dagen, kika gärna in! :D

2010-11-30 @ 17:03:34
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nytt avsnitt uppe

2010-11-30 @ 18:25:46
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: esme

MER!MER!MER!MER!MER!MER!

2010-11-30 @ 19:01:22
Postat av: saarah

super bra :D <3 en till i kväll?

2010-11-30 @ 19:45:22
Postat av: anna

när kommer nästa del?!?!

2010-11-30 @ 20:14:27
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0