ok?



Ok.. Såhär många läsare gav www.frokenbitterfitta.devote.se mej igår. Sjukt va ? Jag tycker bara att det här var så dumt och patetiskt.. Hon gav mej en massa extra läsare fast hon inte ens gillar min blogg ? Jag brukar ju vanligtvis annars ha runt 80 läsare bara. Jag skiter i era dumma kommentarer , tyck vafan ni vill om min blogg (ursäkta språket). Men om ni nu hatar Bieber eller tycker att min novell är konstig , läs den inte då då. Håll era patetiska kommentarer till er själva. Just saying ..

Sak samma , har inte skrivit något idag men jag har ju också ett liv ? Det är ju inte direkt så att jag sitter här och bara skriver ? Nej då , jag lever livet ! ;) Nästa del kommer lite senare , stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Julia

Fan vad stört att skriva så , alltså jag menar det frokenbitterfitta.se skrev ;pp

Älskar bloggen, och ta inte åt dig av dom elaka kommentarerna ;pp

2010-11-11 @ 19:44:29
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: karro

du skriver sjukt bra, vill bara läsa meer:D

o tänk såhär: när man blir stor, får en stor blogg asså, får man ju lite haterz;) precis som justin:)

stå ut, det bevisar bara att du är bra!

2010-11-11 @ 19:58:08
Postat av: SS

störda är dom som håller på så mot dig!!!! du skriver hur bra som helst, o jag håller med henne där uppe. man får ju haters när man får en stor blogg, så strunta i dom!!! LÄNGTAR tills nästa del!!

2010-11-11 @ 20:05:13
Postat av: majo

kommer nästa del idag?(:

2010-11-11 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0