Shit..




När jag kom hem och loggade in på min blogg så ser jag det här! :o
Jag har aldrig haft så här mycket besökare förut! Och klockan är bara 4. Mitt andra rekord var 96 som jag fick redan andra dagen när jag började skriva på min blogg. Wow säger jag bara , hände det någonting speciellt eller? :D Tack för att ni läser min blogg! Älskar era snälla kommentarer , blir så glad av dom ! Och så ni vet , jag skiter i om ni skriver elaka grejer till mej , jag tänker ändå inte sluta skriva noveller ;) Nu ska jag börja skriva på nästa del , den kommer snart upp ska ni se ! :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE: Ja jag fick nyss reda på att det var för att www.frokenbitterfitta.devote.se hade länkat mej och hade skrivit: ska man skratta eller gråta? Jag orkar inte ens bry mej liksom. Hon gav mej iallafall en massa extra läsare? ;) Jag tar inte åt mej, jag får ju fler snälla kommentarer än elaka så..? Och jag tänker inte sluta skriva noveller bara för att folk håller på såhär. No way! Jag kan ta skit, jag bryr mej inte. Det här är min blogg och jag skriver vad jag vill vare sej du gillar det eller inte. Och jag lovar er, om dom här novellerna inte hade handlat om Justin Bieber så hade ingen klagat. Jag kunde ju like gärna ha skrivit om någon annan kille som är påhittad? Det är ju samma sak..? Jag förstår mej inte på såna människor... -.- Jaja , nu har jag iallafall över 200 besökare och jag hoppas att ni gillar min blogg ! :)

Kommentarer
Postat av: Laura

Du har fått tillfälligt så många besökare för att frokenbitterfitta.devote.se länkade dig och ställde frågan;"Ska man skratta eller gråta"?

2010-11-10 @ 16:13:51
Postat av: KARRO

Jaa, och för att hon skriver underbart!

Du länkar ju ganska mkt till jbmusic, och dom har nog ganska många läsare. jag fick tipset därifrån, från den lilla chatten? KEEP GOING! Du e asssss bra :)

2010-11-10 @ 16:19:54
URL: http://usamissy.blog.se
Postat av: Sara

Bry dig inte om min syster, hon är bara gammal och bitter

2010-11-10 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0