svar på tal..?

Hej , tänkte bara ta upp en sak här lite fort. Jag fick en kommentar där en tjej skrev att hon inte tyckte om Justin för att han har en tjejig röst.. Jag håller inte riktigt med.. Du som kommenterade får tycka precis hur du vill , det respekterar jag men jag tycker att han har en väldigt mörk röst. Jag säger inte att du har fel eller att du inte får tycka så ! Men nu tänkte jag lägga ut två videosar på Justin , en där han är med i en intervju och en där han sjunger. Jag vet att det har inget med novellerna att göra men jag kände bara för att lägga ut det här. Nu låter jag mina bloggläsare avgöra , har en mörk röst eller inte ?



Mörk röst , inte sant..? ;)



Låter han som en tjej , absolut inte. Om en tjej sjöng med en sån här röst hade jag undrat vad det var för fel hahhaa !




Så vad tycker ni ? :D

Förresten , tack ändå , du som kommenterade alltså. Tyckte det var väldigt roligt att du gillar min blogg fast du inte gillar Justin , tack så mycket ! :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha ja han har mörk röst .. eller ja enligt mig iaf ;pp

sv: bra att det kommer mer idag (yy'

2010-11-08 @ 17:41:19
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han har mööööööööööörk röst!!

Sv: Twihihi k :D Gillade den staaarkt ! =)

Haha måste bara säga de här, läser typ 4-5 olika JB-noveller just nu, o jag typ blandar ihop alla haha x'D Men din e helt klart bland dom bästa!! :)

Fast iofs, inget kan bli dåligt med Justin.. ;) ♥

2010-11-08 @ 17:51:43
Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-11-08 @ 17:53:44
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Thihi

Ååh, kan du inte uppdatera bloggen lie oftare? :)

Jag kollar in flera gånger per dag för att kolla om det har kommit något nytt hehe!

2010-11-08 @ 18:10:01
URL: http://nananat.blogg.se/
Postat av: anna

hejsan, upptäckte nyss din blogg och har läst igenom hela storyn, skit bra säger jag bara! längtar tills nästa del, keep it up, kram! :)

2010-11-08 @ 18:27:40
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ett inlägg bara för mig! :D Kanske får förklara mig lite hur jag menade med tjejig röst :P

När han pratar hör man helt klart att det är en kille men när han sjunger så tycker jag att den bli snäppet ljusare och ibland låter han som en tjej enligt mig! ;D Sen kan jag också säga att jag inte lyssnat så mycket på hans låtar för att veta tillräckligt då han ju som sagt inte är någon favorit..

Eftersom han inte är någon favorit så blir det ofta att man hittar fler "fel" än "rätt". Ni som avgudar han tycker ju absolut inte så men dom som tycker som jag håller nog kanske lite mer med ;)

Men men! Det här handlar ju inte om det! Man får ju tycka olika, han är bara inte min smak.



Fast novellen är verkligen min smak! :D Den blir bara bättre och bättre! Längtar tills nästa del! :D

2010-11-08 @ 18:55:17
Postat av: Jaqueline

Åh gud vilken fin blogg! Här sitter jag med bieber-fever så det bara skriker om det ;)



Patetiskt att folk säger att han låter som en tjej, snacka om att ingen har något bättre att komma med liksom. Fattar inte grejen, kan folk för guds skull låta honom vara?!



He's the best liksom, oavsett vad. Keep it up tjejen!

2010-11-08 @ 19:42:57
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Åh gud vilken fin blogg! Här sitter jag med bieber-fever så det bara skriker om det ;)



Patetiskt att folk säger att han låter som en tjej, snacka om att ingen har något bättre att komma med liksom. Fattar inte grejen, kan folk för guds skull låta honom vara?!



He's the best liksom, oavsett vad. Keep it up tjejen!

2010-11-08 @ 19:43:13
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: sara

hej mitt namn är Sara och såg denna blogg genom att jag kollade på Paows blogg.



Helt ärligt , hur patetiskt är det inte att göra en blogg om en "barn kändis"? om några år kommer du skratta åt dej själv för att du hade en blogg om Justin Bieber... skaffa en blogg om ditt liv i stället sjukt mycket intressantare , inte för att vara elak men detta var nog det patetiskaste jag någonsin har sätt -.-



Tjejer sjunk inte in er i någon duktig barn kändis (waist off time).. skaffa en riktig hobby istället!

2010-11-08 @ 19:59:57
Postat av: Elin

Till sara: Det var taskigt utav dig att skriva så. Tycker att det är väldigt onödigt att kommentera det då det är många som uppskattar sådana här bloggar, t.ex. jag. Sen kvittar det väl om hon skriver om någon kändis hon gillar? Hon kunde lika bra hittat på han och då hade det heeelt plötsligt varit en annan sak.

Skaffa en riktigt hobby? Att skriva är en hobby. Att göra noveller gör att man utvecklas på olika sätt så som i sin svenska, gör korrekta meningar, och bara det att komma på handlingen!



Nej ditt inlägg var waist off time!



Till Jaqueline: Bara för att jag tycker som jag gör behöver du inte hoppa på mig och tycka att det är patetiskt. Om du t.ex. inte skulle gilla fotboll hade inte jag hoppat på dig! Himla onödigt.



Nu tycker jag att vi ska kommentera om hur bra novellen är och lämna allt annat! Och ja mitt inlägg handlade om novellen och Justin Bieber! Så det är vad det handlar om. Ursäkta om jag låter arg men blir bara så arg när vissa inte tänker sig för när dom skriver :( Var inte meningen att göra någon arg. Nu koncentrerar vi oss på novellen PUNKT SLUT.

2010-11-08 @ 20:50:27
Postat av: Lolroflhaha

Hans röst låter som en jävla tjej, skit ljus, han är helt jävla bög, och skulle slå ner han ifall jag såg honom

2010-11-13 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0