ME+U - chapter 17

Jag flyttade mina händer till hans axlar igen och han förde sina händer mot min midja och så kysstes vi igen, länge. Låten Firework spelades högt i bakgrunden och det kändes otroligt. Han förde mej närmre honom....



Och nu var vi närmre varandra än vi någonsin hade vart förut. Vi slutade kyssas och så stog vi bara och höll om varandra ett tag. Det var hur härligt som helst, han var så mjuk emot min kropp och han luktade så gott. Jag kände att han pussade mej på huvudet och sen så viskade han lågt i mitt öra.
-Du är så fin.
Jag log, jag log inombords. Tillslut orkade jag inte stå upp mer och kravlade mej ur Justins armar och satte mej på sängen. Han kom och satte sej bredvid mej och kollade sej omkring i rummet. Det spelades fortfarande hög musik ur mina högtalare. Plötsligt så slet någon upp dörren och jag hoppade till, det gjorde Justin med. Det var Liza som stog i dörröppningen och halvskrek:
-Kan ni sänka musiken? Jag och Bob ska kolla på en film. Bob var hennes jobbiga men snygga pojkvän.
Justin ställde sej snabbt upp och sänkte musiken och satte sej sedan bredvid mej igen.
-Tack Justin, sa Liza och log.
-Inga problem!

Liza stängde dörren och så var vi ensamma igen. Ouff, det var tur att hon inte kom in när vi pussades, tänkte jag för mej själv. Jag glömde faktiskt av att Liza var hemma när jag kysste Justin, allting bara försvann när vi gjorde det. Justin vände sej mot mej och frågade:
-Så.. vad tänker du på?
Jag vände mej mot honom och log.
-Inget särskilt, vad ska vi göra nu då?
Justin började skratta lite och sa:
-Ta det lugnt Alicia, vi behöver inte göra något. Vi kan ju bara ligga och chilla? ;)
Han blinkade mot mej och så flyttade han sin hand närmre min och tillslut så höll han i den. Och sådär satt vi ett tag, jag började tröttna och släppte hans hand. Han kollade på mej som om om han hade gjort något fel.
-Förlåt..
Jag tittade på honom lite ledsamt.
-Justin.. du har inte gjort något fel så säg inte förlåt. Det blev bara lite jobbigt att hålla händer.
-Jaa men ändå, svarade Justin.
Vi tittade bort från varandra och det blev tyst, men vi kollade genast på varandra igen när vi hörde ljud nerifrån. Jag blev lite röd i ansiket och sa lite irriterat:
-Asså vafan är det för fel på dom?
Jag hörde hur Liza fnissade och skrek sluta, och man hörde att dom kysstes och höll på.
Justin började skratta åt mej.
-Haha det är väl inte så farligt, vi håller ju också på sådär? ;)
-Haha verkligen inte, vi håller inte på SÅDÄR.
-Nej men vi kan? , sa Justin lite flirtigt.
Jag tittade på honom och så tog jag min kudde och slog till honom. Han tittade lite chockat på mej och jag började skratta.
-Va taskig du är! sa Justin och började skratta.
-Jag vet ;) sa jag kaxigt.
Justin skrek:
-NU SKA DÅ ALLT FÅ!
Han tog min andra kudde och började slå mej över hela kroppen, jag hann knappt slå tillbaka för han var så snabb och stark. Tillslut så fick jag ett skrattanfall och bara låg på sängen medans han slog mej. 
Justin sa:

-Hahaha är det kul nu eller? 
Jag tänkte spela död så jag svarade inte. 
-Haha allvarligt Alicia!
Jag svarade inte och låg kvar. 
Han skrattade åt mej och ruskade om mej men jag höll mej för skratt.
Han t.om petade lite lätt på min mage men jag höll mej.
Jag hörde han säga:
-OK om inget funkar så...
Plötsligt så kände jag något emot mina läppar, något fuktigt och mjukt. Jag öppnade ögonen och såg Justins vackra ansikte. Jag började skratta och han slutade kyssa mej. Han tittade lite lurigt på mej och sa:
-AHA! Jag visste att det skulle funka ;)
Jag satte mej upp och skrattade bara åt honom. Jag märkte att det låg fjädrar i sängen och lite på golvet.
-Mhmm, Justin...? sa jag och putte till honom. 
-Vadå? sa han förvånat.
Jag nickade ner mot sängen och sen golvet. Han satte handen för munnen och sa:
-Shit förlåt! Jag ha gjort sönder din kudde. Jag kan städa upp det asså. Han ställde sej upp och började plocka upp några fjädrar från golvet. Han såg lite stressad ut så jag började gapskratta åt honom. Han tittade upp på mej från golvet och sa:
-Vad är det??
Jag skrattade ännu mera och sa:
-Det gör inget Justin! Skit i det, kom.
Han slutade plocka med fjädrarna och satte sej i sängen igen. Jag tittade på honom och han vände sej snabbt mot mej som om han kom på något.
-Jusste! Skulle inte du berätta för Sophia? Du vet..
Jag fick en liten klump i magen och sa tyst:
-Jag vågar inte och skulle ju göra det efter vi hade vart.
Han tittade på mej och sa:
-Kom igen du klarar det, det är bättre att få det överstökat.
Han klappade mej på axeln och log mot mej.
-OK då, svarade jag kort.
Jag tog fram min mobil och började gå mot dörren.
-Jag går in på toaletten och snackar, jag vill helst vara ifred, vänta här.
Han nickade och så tog jag ett djupt andetag och ringde Sophia inne på toaletten....

 





Kommentarer
Postat av: Ronya & Alice

Hej :) spana in min och min kompis novellblogg. Det handlar om en tjej som en gång i tiden var barndomsvän till Justin. När hon senare i livet älskar honom och hans musik och går på hans konsert så blir hon upp tagen på scen för att bli hans one less lonely girl. Då förändras det mesta..



Läs mer på http://BieberDream.blogg.se - Hope you like it! / Ronya & Alice

2010-11-10 @ 23:19:28
URL: http://bieberdream.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s--superbar (yy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-11 @ 06:42:53
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka magiska människor som kan prata med smileys! fan vad kul! själv säger jag ju inte direkt "hej ;)" utan mer "hej". Men bra, bra. Det får verkligen de i övrigt VÄLDIGT REALISTISKA novell att verka ännu mer realistiskt!



Love!

2010-11-11 @ 12:28:39
Postat av: frida

Pullar medan jag läzer..

hihi mer snusk

2010-11-11 @ 15:24:07
Postat av: jennifer

åååh så bra! skriv meeer! :D

2010-11-11 @ 16:43:14
URL: http://thjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

...Ärligt talat. Du vet att han är en RIKTIG människa va? Det där är bara stalkeraktigt. Visst att skriva fan-fics till en KARAKTÄR. Men det här är bara sjukligt :S

2010-11-11 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0