ME+U - chapter 23

Dom kollade på mej lite förvånat och nu sa en annan tjej:
-Aha.. Men det såg ut som du iallafall.. Men förlåt då.
-Ja men det var iallafall inte jag, ursäkta oss men vi måste gå nu, sa jag och drog med mej Sophia in i affären igen.....

Jasmine Villegas 16 year old Canadian singing sensation Justin Bieber plays 2 sold-out concerts in Honolulu.Just before the first concert he does an interview with Maira Menounos (grey striped top) for the TV show Access Hollywood.The next day he goes for a boat ride on a catamaran called 'Mai Tai' with Jayden Smith and Jasmin Villegas .

-Fan, tänk så går dom och säger det till alla, sa jag och kollade på Sophia oroligt.
Sophia försökte lugna nej mej och svarade:
-Kom igen Alicia, såg du inte hur nördiga dom var. Dom kommer nog inte säga till alla, dom har ju inget bevis.
Jag tänkte efter och hon hade faktiskt rätt. Men man vet aldrig, dom kanske hade tagit kort på oss där vi satt i bilen?
-Jo du har rätt, sa jag och tvingade fram ett leende.
Sophia log tillbaka.
-Kom, nu fortsätter vi ha kul!
Efter ungefär två timmars löjlandes och shoppandes så tog vi bussen hem. Jag och Sophia kramade om varandra och sen gick jag hem. Efter 10 minuter så var jag hemma, mamma och pappa stog i köket och kollade på mej. Jag tänkte gå förbi dom men dom sa till mej att komma till köket. Jag himlade med ögonen och gick in i köket. Mamma tittade på mej sådär strängt och sa:
-Förstår du hur det såg ut här när vi kom hem? Det var grädde överallt! Du ska inte tro att vi ska städa efter dej, lilla du.
Pappa tittade också på mej strängt.
Jag kände hur det kokade inom mej.
-Jaha och? Du städade efter mej ändå så..?
Pappa kollade på mej förvånat men fortfarande argt.
-Var inte uppkäftig mot din mamma!
Jag kunde inte förmå mej längre.
-Hållkäften era idioter, skrek jag och sprang allt jag hade upp på mitt rum.
Jag smällde igen min dörr och hade lust att döda någon. Jag slängde mej i sängen och ville bara vara någon annanstans, med någon annan, någon som tycker om mej för den jag är. Jag kunde inte hålla mej och jag tog min mobil och började smsa Justin.

"Hej Justin! Jag hoppas du har det kul i L.A. Jag har det iallafall inte kul utan dej, jag saknar dej. Ska bli kul att du kommer hem senare eller imorn! xoxo Alicia."
Jag höll om min mobil och väntade på att Justin skulle svara men det gjorde han inte. Han var antagligen upptagen eller hade någon konsert. Jag satte mej vid datorn och kollade runt, det fanns ju inget annat att göra. Tillsist så kom jag in på någon sida där någon skrev ALLT vad Justin gjorde om dagarna. Jag kände mej lite som en stalker där jag satt och kollade. Det fanns nya bilder på Justin från L.A där han var just nu. Jag kollade på dom och han såg ut att ha kul. På en bild så kramade han någon tjej med svart hår, jag undrade vem det var. Jag kollade vidare på bilderna, på den sista bilden så kysste han tjejen med svart hår på kinden. Jag kände hur det spred sej lite svartsjuka inom mej.

Jag försökte lugna ner mej och tänkte "det är bara ett fan, vem bryr sej". Men tänk så var det inte ett fan? Jag sökte på tjejens namn, Jasmine Villegas. Det kom fram en massa träffar och hon var en sångerska, hon hade vart med i Justin Biebers musik video Baby. Men det som jag la märke till var att det kom fram en bild på Jasmine och Justin i en bil och dom såg ut att kyssas. Bilden var ju faktiskt ganska gammal, jag och Justin hade inte ens träffats när den bilden togs. Det stog också en massa rykten om att dom var ihop. Jasmine var verkligen söt, jag försökte att inte bry mej men ändå så började jag oroa mej över Justin och Jasmine i L.A...




Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrivver jätte brs men skriiiiv lite längre :)

2010-11-13 @ 20:06:53
Postat av: Anonym

MER

2010-11-13 @ 20:27:33
Postat av: Thihi

OMG NEJ :O

haha snälla mer :(

2010-11-13 @ 21:16:00
URL: http://nananat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0