ME+U - chapter 22

Jag och Sophia bodde nära varandra varandra, endast 10 min ifrån varandra. Jag gick ner till hallen och satte på mej mina skor, Liza stog i köket och sa inte ett piss till mej. Jag smällde igen dörren för att reta henne lite. Nu var jag påväg till Sophia, det skulle bli skönt med tjejsnack!.....



Efter 10 minuter så var jag framme vid Sophias gula hus. Jag gick upp för den lilla stentrappan och plingade på. Efter några sekunder kom Sophia och öpppnade. Hon log mot mej och jag gick in. Vi gick upp till hennes rum, rummet som hade fullt med Justin Bieber postrar. Jag satte mej i hennes säng och kollade runt på alla postrarna, hon hade definitivt fixat mer sen sist jag var här. Hon satte på lite musik på datorn och sen så satte hon sej också i sängen. Hon slog ihop händerna på skoj och sa:
-Berätta, jag vill veta allt.
Jag började skratta.
-OK, jag vet inte riktigt vart jag ska börja men.. Jag tror jag är kär i Justin.
Hennes ansikte lös upp.
-OMB! Allvarligt? Är han kär i dej då? Har ni kyssts än eller inte?
Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på den frågan.
-Jag vet inte om han är det, men jag hoppas. Och ja.. Jag har kysst honom.
Jag blev lite generad nu när jag tänkte på det.
Sophia började hyperventilera och skrek.
-OMG! Det här är inte sant! Har det hänt många gånger?
Jag började skratta, jag kunde faktiskt inte räkna upp dom gångerna det har hänt.
-Vad kan det va? Kanske 4/5 gånger? sa jag lite osäkert.
Sophias ögon blev riktigt stora och hon såg hysteriskt rolig ut.
-Herregud! Har ni hånglat också?
Jag började skratta, hon lät verkligen rolig.
-Haha, typ, sa jag medans jag skrattade.
Hennes ögon blev nu ännu större och hon skrek:

-VADÅ TYP?
-Haha skrik inte! Jaa, typ. Det går inte förklara, sa jag och flinade.
-OMG! Du fattar inte hur avundsjuk jag är på dej nu!
Jag flinade fortfarande.
-Men du.. Gå inte och berätta det här till en massa folk nu, sa jag och kollade allvarligt på henne. Hennes min blev också allvarlig och hon svarade:
-Såklart inte, vad tror du om mej?
-Du är bäst Sophia! sa jag och kramade om henne.

Efter att vi hade snackat klart så bestämde vi oss för att åka till stan och shoppa. Det fanns inget bättre när man var lite nere, för det var jag ju. Justin var ju inte här och jag saknade honom faktiskt. Efter en liten stund var vi framme i stan, vi gick i en massa affärer och löjlade oss. Nu insåg jag hur mycket jag har saknat Sophia med, vi hade alltid så kul med varandra. Efter ett långt tag shoppandes så gick vi ut ur affärerna och tog lite luft. Plötsligt så kommer det några tjejer emot oss, jag kände igen dom. Det var tjejerna som hade glott överdrivet mycket på mej och Justin utanför Buckhead. Nu var dom precis framför mej och Sophia, dom fnissade.
Jag och Sophia glodde på dom utan att säga ett ord. Den ena tjejen började stamma och sa:
-Träffar du Justin Bieber? Asså.. jag och mina kompisar typ, ttttyp såg dej och Justin i en bil utanför Buckhead.
Jag visste inte vad jag skulle svara och kollade på Sophia. Dom andra tjejerna såg förväntansfulla ut.
Jag tittade på dom lite strängt och svarade:
-Va? vad snackar du om? Jag träffar inte Justin Bieber? Jag gillar inte ens han!
Dom kollade på mej lite förvånat och nu sa en annan tjej:
-Aha.. Men det såg ut som du iallafall.. Men förlåt då.
-Ja men det var iallafall inte jag, ursäkta oss men vi måste gå nu, sa jag och drog med mej Sophia in i affären igen.....

---------------------------------------------------------------------------------------------

Det här blev en kort del men jag visste inte vad jag skulle skriva. Kommer en till del lite senare! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi, en till nuuuuuuuu :D och lång ska den vara! :D

2010-11-13 @ 16:14:02
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia :)

Haha ! x) MER! :D

ÄLSKAR historien !!! ^^

2010-11-13 @ 16:44:50
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis öppnat ett novell blogg om Justin också! Om du har lust så gå in och läs min första del. Kommentera gärna! :) ; www.biebernovell.blogg.se

kram

2010-11-13 @ 17:23:16
URL: http://biebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0