ME+U - chapter 40

Vi båda la oss ner i sängen under det varma täcket.
Jag hade min rygg emot hans varma mage. Han höll om mej med sin ena arm.
-Godnatt sötnos, viskade han i mitt öra och kysste mej ömt på halsen.
Jag rös.
-Godnatt snygging, viskade jag tillbaka.
Sedan så somnade vi tätt emot varandra....



Jag vaknade mitt i natten och var alldeles svettig. Jag kände mej otrygg men då kom jag på att Justin låg precis bredvid mej. Han hade fortfarande kvar sin arm om mej, jag log för mej själv där i mörkret. Jag slöt mina ögon och försökte om men det gick inte. Jag hörde hur Justin andades tungt i mitt öra, det kittlades. Han sov fortfarande, jag slöt ögonen ännu en gång till men kunde inte sova ändå. Jag bestämde mej för att gå upp och duscha, jag var verkligen ursvettig. Jag tog sakta och försikigt bort Justins hand och smyg upp ur sängen. Vart var duschen? Gud vad pinsamt om någon skulle komma och hitta mej här smygandes! Jag gick ut från Justins rum och kollade mej omkring. Det fanns en massa dörrar att välja på och äntligen så hittade jag en dörr dörr det stog WC på. Jag öppnade den tyst och låste dörren. Den här toaletten var väldigt liten, det fanns säkert en större där nere eller något? Jag tog snabbt av mej mitt linne som var blött utav svett och sen så gick jag in duschen. Jag satte tyst på vattnet och lät det rinna över mej. Gud vad skönt det var, jag tvättade snabbt min kropp och hår och sen så stängde jag av duschen. Jag såg en handduk hänga på en krok, tänk så var det någon annans? Jag visste inte vad jag skulle göra, jag kunde ju inte gå ut naken heller. Jag tog tag i handduken och luktade lite lätt på den, den luktade nutvättat så jag virade den runt min kropp och tog med mej mina kläder in till Justins rum igen.

Jag öppnade sakta dörren, ooouff ingen hade hört mej. Jag stängde tyst dörren och kollade på Justin som stensov i sängen. Hans mun var öppen och han mumlade något ofattbart, jag fnissade tyst. Jag skulle precis sätta på mej mina kläder men så hörde jag någon säga:
-Alicia? Vad gör du?
Ouff, det var Justin.
-Eh, jag skulle bara sätta på mej kläder.
-Varför? Varför är du vaken nu?
Hans röst var hes och rasslig.
-Jag duschade, hoppas det var OK, sa jag tyst.
-Duschade du nu? haha?
-Ja jag var genom svettig.
Justin hade nu satt sej upp i sängen och gäspade stort.
-Tänd lampan, sa han och jag tände den.
Nu stog jag framför honom i bara en handduk.
Han kollade på mej upp och ner.
-Haha det där är ju min handduk, sa han plötsligt och började skratta.
-Jaha.. Asså jag hittade ingen annan så jag tog den, men asså den luktade ju nytvättat.. så ah..
Justin avbröt mej.
-Haha den är nytvättad, och det gör inget att du lånar den, sa han flirtigt.
-OK tack, sa jag och log.
Han log tillbaka.
-Jusste ja, du skulle ju ta på dej kläder, sa Justin och vände sej om.
Jag gick fram till datastolen och hämtade min mysdress. Jag satte snabbt på mej mina trosor, jag sket i bh:n och satte på mej min mysdress.
-Jag är klar, sa jag och vände mej mot honom.
-Jo jag såg det, sa Justin och skrattade.
-VA? JUSTIN!? Kollade du på när jag bytte om? sa jag surt.
-Haha ne jag skoja bara, sa han och skrattade.
-Hoppas det du, sa jag och gick fram till sängen och putte till honom.
-Så..? Vad ska vi göra? Jag är inte trött längre, sa Justin.
-Vad bra, för jag är inte heller trött.

Justin klev upp ur sängen.
-Kom, vi går ner till garaget, sa Justin och tog tag i min hand.
-OK, svarade jag frågandes.
Vi gick ut till garaget, det var verkligen stort, mycket större än vårat.
-Sätt dej här, sa han och pekade på en alldeles splitternya soffa.
Jag satte mej ner.
Han tog fram en ursnygg gitarr från ett hörn.
-WOW! sa jag och kollade på den med stora ögon.
Han skrattade och sedan så satte han sej på en stol framför mej.
Han satte gitarren i sitt knä och så började han spela, jag blev som förtrollad. Han visste verkligen vad han höll på med.
Han öppnade munnen och började sjunga för mej.
"Cuz baby, U smile I smile, cuz whenever U smile, I smile, wooooaaah, U smile, I smile."
Jag började le, det var det finaste jag någonsin hade hört.
Han slutade spela och log stort mot mej.
-Like I said, when U smile, I smile, sa han flirigt med ett stort leende på läpparna.
-Omg, det var.. fantastiskt. Det var verkligen fint, du sjunger så otroligt bra..
Han satte sitt finger för min mun.
-Shh... Och du är så otroligt fin, sa han....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå himla braaa! <33

2010-11-18 @ 20:43:22
Postat av: Anonym

Älska dom<3<3333

2010-11-18 @ 20:43:38
Postat av: Julia

SÅÅÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 2 till i kväll??

2010-11-18 @ 20:45:02
Postat av: Anonym

2 till ikväll?!

2010-11-18 @ 20:51:16
Postat av: aaaaaaannnnaaaa

ja komigen, 2 till ikväll :D

2010-11-18 @ 20:54:42
Postat av: victoria

snälla 2 till snälla jag dör du e bäst

2010-11-18 @ 21:01:44
Postat av: sina

nytt avsnitt ute



http://jblovestories.blogg.se

2010-11-18 @ 21:03:14
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: sina

nytt avsnitt ute



http://jblovestories.blogg.se

2010-11-18 @ 21:03:26
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: sarah

Ja snälla skriv mer:D du är så jäkla bra:)

2010-11-18 @ 21:43:48
Postat av: Millaaa

ja snälla två till! :D

2010-11-18 @ 21:44:50
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: tilda

1 till iaf ! :D <3

2010-11-18 @ 21:48:13
Postat av: Julia ♥

Så OTROLIGT sött ! ♥ Älskar historien !

Sorry att jag inte har skrivit en kommentar tidigare, men jag hade matte att göra till ett matte-prov :P

MEER ! ♥

2010-11-18 @ 22:04:55
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Ola, Erica, Gustav, Therese, Alicia, Jessica

OMB!

Varför gick hon inte på toa utan väntade tills hon var i samma rum och bajsade i bh:n istället?

Det har länge gnagt på min hjärna!

2010-12-01 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0