ME+U - chapter 45

Vi kollade in i varandras ögon och jag sträckte mej snabbt över sätet och kysste hans kind, sedan satte jag mej ner igen.
Han tittade på mej och jag såg att han blev lite överraskad.
-Nu åker vi, precious.
Jag log mot honom och sen så började vi köra mot stan....



Vi satt tysta hela vägen dit.
Nu var vi framme i stan och Justin parkerade bilen utanför den stora biosalongen. Vi satt tysta en liten stund i bilen.
-Men asså, kommer inte typ en massa fans se att det är du? frågade jag plötsligt.
-Jo, det är klart men jag hoppas att vi får vara ifred ändå, sa Justin och log.
-Jag med, sa jag och log tillbaka.
-Ska vi gå in då? frågade Justin.
-Sure.

Vi gick ur den varma bilen och han låste den snabbt, sedan gick vi in och betalade våra biljetter. Filmen skulle inte börja än så vi satte oss vid ett litet bord och pratade. Justin hade dratt upp sin luva och han bar även svarta solglasögon, det såg ganska roligt ut, jag menar, vi var ju inomhus.
-Vad söt du är solglasögon, sa jag flirtigt och skrattade.
Alla ungdomar väsnades runt om oss.
-Jag vet, sa han och skrattade.
Vi satt och snackade i några minuter men helt plötsligt så kom det fram några tjejer till oss.
Jag stirrade på dom där dom stog och löjlade sej.
-Är du.. Justin Bieber? frågade ena tjejen.
Justin log.
-Haha nej jag är jultomten.
Tjejerna började skratta.
-Du är Justin Bieber, sa en annan tjej.
-Yes box, sa Justin glatt.
-Och vem är du då? frågade en annan tjej till mej.
Jag tittade lite osäkert på Justin men svarade glatt.
-Jag är en jätte nära vän till Justin.
-Coolt, sa tjejerna i kör.
-Mhm, men nu börjar våran film så vi måste gå in i biosalongen nu, sa Justin plötsligt och drog upp mej från stolen.
-Bye bye girls! sa Justin och vinkade mot dom.
-Hejdå snygging! sa dom och skrattade vilt.
Justin skrattade och skakade på huvudet.
Vi började gå in i biosalongen men det tog lite tid, det var en massa folk framför oss som försökte tränga sej in i den trånga dörröppningen.

Jag och Justin höll i varandras händer och äntligen hittade vi våra platser. Vi satte oss ner och öppnade våra drickor, vi hade även köpt popcorn. Alla i rummet satt och pratade hysteriskt, flera folk pekade på oss men vi ignorerade dom. Ljuset i taket dämpades och filmen satte igång. Alla började tystna och det blev lugnt i biosalongen. Jag och Justin satt riktigt nära varandra, filmen började. Det var en riktigt romantisk film vi tittade på så jag var riktigt inne i den, jag märkte inte ens att Justin kollade på mej i smyg. Jag kände plötsligt hur någon kastade något i huvudet på mej, jag tittade förvånat på Justin.
Han satt och flinade stort mot mej.
-Sluta kasta popcorn på mej din tönt, sa jag flinandes och vände huvudet mot filmduken igen.
-Den här filmen är tråkig, sa Justin uttråkat.
Jag brydde mej inte om honom och fortsatte titta.
Jag hörde hur Justin satt och höll på med sin mobil, han kastade också popcorn på mej då och då.
Justin slutade plötsligt när det kom en liten sex-scen i filmen och han kollade stort på skärmen.
-Oj oj, nu börjar det lika något, sa han och skrattade.
-Haha ge dej, sa jag och kollade på honom.
Vi hörde flera personer bakom oss.
-SHHHHH!
Justin vände sej mot dom med sin luva riktigt nerdragen.
-SHHH på er själva, sa han och skrattade högt.
Jag kunde inte hålla mej och jag skrattade också.
Han var så himla röntig men ändå så rolig och söt.
-Men ärligt nu kollar vi på filmen, sa jag och blev allvarlig.
-OK då, sa Justin som nu också hade blivit seriösare.
Vi båda vände oss mot filmduken och blev tysta.

Det hände flera gånger att Justin smekte mitt lår när det kom en del kyss-scener. En gång så kysste han mej även på kinden, då blev jag alldeles varm i kroppen. Nu var nästan filmen slut och jag var verkligen inne i den, Justin satt och vred och vände sej i sin sittplats.
-Jag måste kissa, sa Justin plötsligt.
Jag började skratta, tänkte han sej aldrig för innan han sa något?
-Nu? Filmen är ju nästan slut, vill du inte se slutet? frågade jag och skrattade.
-Ne jag har ändå inte vart inne i filmen, sa han och vred sej en gång till.
-Som du vill, sa jag och fortsatte titta på filmen.
Justin ställde sej upp och började gå mot biosalongens dörr. Flera folk stönade surt när han råkade trampa på deras fötter eller skymde filmduken. Jag hörde hur han hela tiden ursäktade sej.
"Oj förlåt. Shit, det var inte meningen. Akta, det här är ett nödfall. Förlåt sötnos".
Jag satt och skrattade tyst för mej själv. Han var bara för söt, och han kunde verkligen vara jobbig då han ville.
Nu var filmen redan slut och Justin hade ännu inte kommit tillbaka till mej, vart var han någonstans?
All reste sej upp och började gå ut från biosalongen, jag försökte gå komma förbi dom men det var ganska svårt. Nu äntligen var jag framme vid biosalongens utgång, men någon tog plötsligt tag i min arm....


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeer SNÄLLA så jäkla bra

2010-11-19 @ 22:57:01
Postat av: Anna

o m g ;) meeer ! :D

2010-11-19 @ 22:57:21
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAA så JÄVLA kul när Justin är lite busig xDD ÄLSKAR den här novellen <3 Skriv mer, mer, mer!

2010-11-19 @ 23:04:36
Postat av: Millaaa

nejmen snälla snälla en till!!!!! :D:D:D<3

2010-11-19 @ 23:11:03
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA EN TILL! !! ♥ så jäkla underbar historia !! ^^

2010-11-19 @ 23:20:01
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: beertaa

Meeeeeer snälla ! denna historian e så bäääääst <33

2010-11-19 @ 23:38:16
Postat av: Tiildaa

meeeeeeeeer nu årkar nt vänta

2010-11-20 @ 12:02:12
Postat av: Carolina

Snälla meeerrrrr :D

2010-11-20 @ 12:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0