ME+U - chapter 59

-Du ska låta Justin vara, fattar du?
Hennes röst lät så kall och hotfull.
-Och vad menar du med det? sa jag irriterat.
Jag vände mej mot henne och vi båda stirrade argt på varandra.
-Ja du ska låta Justin vara. Han gillar egentligen mej och inte dej, är det så jävla svårt att fatta eller? sa hon och höjde rösten.
Jag hade lust att smälla till henne men det kunde jag inte göra. Inte bara sådär.
-Men ge dej, jag och Justin är ihop. Vad ska du göra åt saken?
Jag tänkte inte låta den här haggan bestämma över mej, absolut inte....

----------------------------------------------------------------------------



jasmine inne på toan..


Hon såg rasandes ut och hon gick med raska steg mot mej. Jag stog kvar och stirrade in i hennes ögon. Trodde hon att jag skulle bli rädd eller? Då hade hon jävligt fel.

-Din jävla slampa, du tror att du är något bara för att du får vara ihop med Justin i några veckor. Det kommer inte vara länge så du vet. Justin gillar ändå inte dej på riktigt, han gillar mej och det vet både du, jag och han om. Så back off!
Det sista skrek hon rakt upp i ansiktet på mej men jag rörde mej inte ur fläcken. Jag stirrade bara in i hennes ögon och brydde mej inte ett skit om vad hon sa. Jag vet att det är mej Justin gillar. Inte Jasmine, inte Caitlin, utan mej.
Jag skrattade henne rakt upp ansiktet.
-Tror du att jag bryr mej om dina meningslösa lögner? Tyvärr, jag är inte lika barnslig som dej. Jag fattar att du vill förstöra mellan mej och Justin men det kan du glömma. Det funkade ju inte förra gången heller, inte sant? sa jag och kollade hela tiden in i hennes ögon.
Hon såg ut att känna sej hotad och hon började darra. Det kunde jag se.
-Hållkäften jävla slampa! Jag vet att det är mej Justin vill ha! Och inte någon äcklig och ful skit som du. Allt är ditt fel, du tog Justin från mej men det ska du fan inte lyckas med, halvskrek Jasmine och hon darrade på rösten.
Jag suckade och rullade med ögonen
-Jasmine väx upp, skaffa en annan kille. OK? sa jag och började gå mot dörren....

Jag hörde att hon sa hora bakom min rygg men jag fortsatte gå mot dörren. Jag är inte lika omogen som henne och jag vill ju inte förstöra för Justin och dom andra genom att drämma till Jasmine. Jag hörde att hon började gå efter mej och plötsligt så kände jag hur hon tog tag i min arm. Hon vände mej mot henne och nu kollade vi rakt in i varandras ögon. Usch, fan vad jag hatade henne. Jag drog mej ur hennes grepp och famlade på handtaget.
-Haha är du feg eller? sa hon och började skratta elakt.
-Nej men jag är inte som du. Omogen och barnslig. Sluta förstöra för andra och skaffa ett eget liv, sa jag surt.
Jasmines ansikte förvred sej och hon höjde sakta sin hand och slog till mej i ansiktet med sin handflata. Det smärtade till i min kind och det svartnade för mina ögon i några sekunder. Jag kunde inte fatta att Jasmine alldeles nyss slog mej. Vafan var det för fel på den bitchen? Jag tog mej för kinden lite snabbt och sen så kollade jag på Jasmine som stog och log mot mej.
-VAFAN HÅLLER DU PÅ MED? skrek jag i hennes ansikte.
Hon slängde med håret och vände sej mot dörren och tänkte precis öppna men hon hejdade sej.
-Btw, jag och Justin gick ganska långt i sängen i L.A, sa hon snabbt och log elakt.
Sedan så öppnade hon dörren och gick ut. Det blev alldeles tyst inne på toaletten och där stog jag med en smärtande kind. Eller, jag kunde inte känna smärtan för jag var så jävla arg. Fan, vad jag hade lust att slå till henne precis innan hon gick ut. Men det skulle vara taskigt att förstöra för Justin och alla dom andra.



JUSTINS PERSPEKTIV

Alicia hade fortfarande inte kommit tillbaka och jag började bli lite orolig. Vad gjorde hon egentligen där inne på toaletten? Jasmine var ju också där. Jag visste inte om jag hade inbillat mej men det hördes som om det kom skrik från toaletten. Det lät som några bråkade där inne men jag hörde nog bara fel. Det var iallafall inga andra som reagerade så jag måste ha hört fel. Jag hörde hur toalettdörren öppnades och någon kom in i rummet. ALICIA!? Jag vände mej snabbt om men där kom Jasmine leendes mot mej. Fan... Hon satte sej bredvid mej och jag flyttade min stol lite försiktigt bort från henne. Nästan alla tittade på Jasmine och hon log bara tillbaka och började äta. Det var nog ingen som vågade fråga varför hon bara hade rusat mot toaletten förut. Kunde hon inte bara gå? Jag ville verkligen inte ha henne nära mej just nu. Men det jag mest oroade mej över just nu var Alicia. Varför kom hon inte?

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag hörde hur alla pratade och skrattade högt där ute. Jag ställde mej framför den enorma spegeln och kollade på mej själv. Min högra kind var alldeles illröd och den dunkade som attans. Om jag gick ut nu så skulle alla märka att något hade hänt. Ska jag vänta tills det röda går bort innan kanske? Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag kände mej bara arg, förvirrad och ledsen. Det sista Jasmine sa fick mej faktiskt riktigt arg och ledsen. Dom sov ju faktiskt i samma säng så dom kanske gjorde något? Fan ta henne! Jag tvättade hela mitt ansikte med kallt vatten och pustade ut. Jag ville verkligen inte gå ut såhär. Jag gick in på toaletten och satte mej på toalettlocket med knäna upp. Jag satte mitt ansikte i knät och hade lust att bara försvinna för ett litet tag. Var det här tvungen att hända just nu? Det var ju meningen att jag skulle äta, umgås och ha kul med Justin, hans familj, vänner och crew. Men nej istället så kommer Jasmine och förstör allt. Fan ta henne, fan ta henne...



Alicia inne på toan..

JUSTINS PERSPEKTIV

Nu hade Alicia vart borta hur länge som helst och både jag och alla andra började oroa sej.
-Vart är Alicia? Hon har ju vart borta hur länge som helst nu, sa Usher och höjde på ögonbrynen.
-Ja, för hon är väl kvar inne på toaletten? sa Scooter och tittade på tolatten och sen på Jasmine.
Jag vände mej mot Jasmine och hon verkade bli nervös.
-Jasmine, träffade du på Alicia inne på toaletten? frågade Kenny.
Alla tittade på henne och väntade på ett svar.
-Ja, men hon var på toaletten när jag gick, sa Jasmine och log vänligt mot alla.
Jag tittade på mamma och hon tittade på mej. Vi båda fattade att hon ljög.
Mamma vände sej plötsligt mot Caitlin.
-Caitlin, kan du vara snäll och kolla till Alicia på toaletten? frågade mamma och log hoppfullt mot henne.
Caitlin såg ut att inte vilja det men när alla kollade på henne så log hon lite lätt och svarade:
-Jo visst kan jag det.
-Bra, vad snäll du är Caitlin, sa mamma och klappade henne på axeln.
Caitlin ställde sej försiktigt upp och började gå mot toaletten. Jag kollade efter henne och hoppades att Alicia skulle komma tillbaka snart.

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag satt fortfarande kvar med mitt ansikte i mitt knä, men ryckte snabbt till när jag hörde att dörren öppnades och någon ställde sej utanför min låsta toalettdör.
-Alicia är du där? Hörde jag en röst säga och den lät som Caitlins.
Fan, vad ville hon nu då? Jag tog upp mitt ansikte från mitt knä men svarade inte.
-Hallå? sa hon tyst och började rycka i handtaget.
Jag tog mod till mej och låste upp. Där stog Caitlin och kollade förvånat på mej.
-Uhm asså, dom ville att jag skulle komma och hämta dej typ, sa hon och log lite halvt.
Jag gnuggade mina ögon lite snabbt.
-Jaha.. sa jag tyst.
-Ja ska du komma? sa Caitlin och kollade förvånat på mej.
Kunde jag komma ut nu? Tänk så fattade dom andra vad som hade hänt eller tänk så hade Jasmine ljugit?
Jag visste inte vad jag skulle göra.
-Men.. jag kan inte, sa jag tyst och osäkert.
Caitlin såg ut att börja bli irriterad.
-Nehe varför inte då då?
Jag svarade inte utan tittade bara bort.
Vi båda blev tysta och bara stog där.
-Din kind.. Har Jasmine slagit dej? sa hon plötsligt och kollade på min kind.
Skulle jag ljuga? Jag ville inte att Justin skulle få veta för då kanske han skulle bli skitarg på Jasmine. Då kanske dom skulle börja bråka och då skulle alla se det. Och tänk så skulle Justin få reda på det där Jasmine berättade. "Btw, jag och Justin gick ganska långt i sängen i L.A" ekade i mitt huvud och jag rös till. Tänk så var det sant? Nej, det kunde det bara inte va. Eller? Något sa mej att jag kunde lita på Caitlin och jag kollade in i hennes ögon.
-Ja, hon slog mej men snälla berätta det inte till Justin! Caitlin, lova att du inte säger det...!




Kommentarer
Postat av: sina

Nytt avsnitt uppe!

http://jblovestories.blogg.se

___________________



Fuck jasmine!

2010-11-27 @ 21:46:28
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OMG !!! DUMMA JASMINE !! LÅNGT I SÄNGEN ?! :O OMG!!

MEER! ♥ låt henne säga till Justin vad hon gjorde så han säger till skitungen Jasmine !! :O

2010-11-27 @ 21:48:15
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

OMG SKIT BRA! KOMMER DEL 60 IKVÄLL?!

2010-11-27 @ 21:54:09
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Julia

aaasbra , mer :)

2010-11-27 @ 22:34:50
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde skriva minst två per dag. Man blir beroende fan haha 8)

2010-11-27 @ 22:50:02
Postat av: Julia

Omg den är aaas bra !! meer <33

2010-11-27 @ 22:57:50
Postat av: Anonym

asbra!

2010-11-27 @ 23:18:59
Postat av: Millaaa

mera snälla!:D<3 har väntat i typ hundra år nu!

2010-11-28 @ 00:09:26
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anna

omg, meer :D

2010-11-28 @ 05:03:32
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: melissa

asså du är så jävla grym!! keep it up girl!! :D

2010-11-28 @ 09:26:50
Postat av: lena

mer sjukt bra :)

2010-11-28 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0