ME+U - chapter 62

-Justin, snälla, det här kommer bara sluta illa, sa hon och motade dörren.
Jag brydde mej inte, jag var så förbannad att jag skulle kunna slå ihjäl Jasmine. Men jag skulle aldrig kunna slå Jasmine, jag skulle aldrig ens kunna slå en tjej över huvudtaget.
-Alicia, jag måste göra det här! sa jag och putte bort Alicia från dörren och öppnade den.
Jag hörde hur hon snyftade bakom mej medans jag halvsprang ner för trappan. När jag var nere så möttes jag av gap och skrik....

JUSTINS PERSPEKTIV

Det var Jasmine och Caitlin som skrek hysteriskt på varandra. Vafan?
Jasmine stog på ena sidan av bordet och Caitlin på det andra.
-KAN DU ALDRIG HÅLLA DIN KÄFT? skrek Jasmine till Caitlin.
-KAN DU ALDRIG LÅTA ANDRA FOLK VA? DIN JÄVLA IDIOT!
Christian och alla andra stirrade chockat på dom.
-DU SKA ALLTID FÖRSTÖRA NÅGOT! DU FÖRSÖKTE TA JUSTIN FRÅN MEJ OCH NU GÖR DU SAMMA SAK MOT ALICIA. DIN IDIOT! skrek Caitlin snabbt igen och nu såg Jasmine rasandes ut. Hon gick med snabba steg mot Caitlin men Christian ställde sej framför henne.
-Rör inte min syster, fattar du? sa han högt och bestämt.
Jasmine skrattade honom i ansiktet.
-Den där horan är inte ens värd att slå, sa hon sedan och jag såg hur Caitlin ryckte till bakom Christians rygg och såg ut att försöka slå Jasmine.
-Säg inte så om min syrra! Vad är det för fel på dej egentligen? sa Christian argt.
-Precis, ge dej nu! sa Jaden och tittade allvarligt på Jasmine.
Chaz och Ryan nickade och kollade surt på Jasmine.


 
När dom hade märkt att jag hade kommit in i rummet med Alicia bakom mej så tystnade dom.
Jag kollade argt på Jasmine.
-Vad är det för fel på dej? sa jag till henne och alla kollade spänt på mej.
Hon kollade på mej och sen på alla andra.
-Vadå? Caitlin är ju störd!
-Nej, det är du som är det! Det räcker nu! sa jag och tänkte precis gå mot henne men Alicia tog tag i mej.
-Nej, Justin! sa hon och snyftade.
Jag drog mej ur hennes grepp och gick fram till Jasmine som nu hade backat in i väggen.
Jag kollade in i hennes ögon och skrek högt i hennes ansikte.
-DU RÖR ALDRIG ALICIA IGEN, FATTAR DU DET?
Hon vände bort ansiktet och verkade skämmas.
-Horan förtjänade det, sa hon tyst och kollade sedan in i mina ögon.
-VAFAN SA DU?
Jag var riktigt förbannad nu och hade lust att slå sönder henne.
-DEN HORAN FÖRTJÄNAD DET! skrek hon i mitt ansikte och flyttade sej bort från mej.

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag kollade chockat på Jasmine och Justin som skrek på varandra. Det såg verkligen ut som att Justin tänkte slå till henne först men det gjorde han inte, tur.
-DEN HORAN FÖRTJÄNADE DET! skrek Jasmine högt och Justin tog tag i hennes arm när hon backade bakåt.
-SLÄPP MEJ!!!!! skrek hon hysteriskt och slog till Justin i ansiktet med sin handflata. Justin verkade inte få ont för han reagerade inte ens utan kollade argt in i hennes ögon och höll fortfarande om hennes arm.
-Justin, släpp henne nu, det räcker! sa Jaden och närmade sej Justin och Jasmine.
Justin gjorde som han sa och släppte Jasmines hand och gav henne en sista blick.
Jaden klappade Justin på axeln.
-Take it easy, skit i henne, hon är bara dum i huvudet.
Justin svarade inte utan började gå mot mej. Hans kind var alldeles illröd precis som min var förut. Jag kunde inte stå ut mer, jag gick fram till Jasmine med långa och snabba steg. Justin tänkte precis ta tag i mej men han hann inte. Nu stog jag öga mot öga med Jasmine. Vi kollade vansinnigt in i varandras ögon. Jag andades tungt av ilska.
-Rör inte Justin igen! Och rör aldrig aldrig mej eller Caitlin igen, FATTAR DU..?

----------------------------------------------------------

DET KOMMER MER ALLDELES STRAX !!!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

omg1!!!!!

2010-11-28 @ 19:10:11
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Carolina :D

omg... meerrr snälla det är jätte spännande skriv meerr :D <3

2010-11-28 @ 19:22:05
Postat av: Emma

skit bra meer !!

2010-11-28 @ 19:26:49
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Julia

OMG OMG OMG, DET ÄR HELT GAL1!!

2010-11-28 @ 19:28:45
Postat av: Millaaa

ååååh de är så jävla bra! :D kuuuung! mera<3

2010-11-28 @ 19:40:18
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OMG VÄRLDENS BÄSTA NOVELL!!! JAG SVÄR VID MITT LIV, BÄSTA NÅGONSIN !!! ♥ Meer ! OMG vad ska hända?? :O skriv mer !! <3

2010-11-28 @ 19:42:16
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

bra bra bra bra!!!

2010-11-28 @ 19:43:24
Postat av: anna

åååååh, komigen skriv massa :D skriv 64an oxå ^^ snääääääääääälla!!!!!!!!!! ÄLSKAR DIN NOVELL, DEN ÄR BÄÄÄÄST!!!

2010-11-28 @ 19:52:38
Postat av: sina

http://jblovestories.blogg.se

nytt avsnitt uppe!

_________________________________



MER!! Älskar den här novellen!

2010-11-28 @ 19:54:29
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa!

Den här novellen är verkligen den bästa jag läst,

Du kommer efter katarina von Bredow på att skriva berättelser, på min lista! :D <3

Du är sjuukt duktig! <3

2010-11-28 @ 20:17:10
Postat av: Anonym

meeeer

2010-11-28 @ 20:25:26
Postat av: Anonym

det har snart gått 2 timmar!

när kommer näästa ut?! :o <3

2010-11-28 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0