ME+U - chapter 3

Vi började gå efter honom och han började gå fortare, några sekunder efter så vände han sej om snabbt mot oss och det var ingen mindre än Justin Bieber!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sophia, Taylor och Catherine såg på honom med stora ögon och Sophia halvskrek:

-OMG! Det är Justin Bieber!
-Shh! väste Justin tillbaka med sitt finger för munnen.
-Shit, förlåt men.. mumlade Sophia.
Justin tittade på oss och sa:
-Det är lugnt, jag vill bara inte att en massa fans ska komma !
-Vi förstår, svarade Taylor snabbt, och Catherine nickade.
Taylor började ta fram sin mobilkamera och frågade:
-Asså du, skulle vi kunna få ta ett kort? Snälla! :)
Justin tittade på oss och log och sa sedan:
-Ofc! :)

Dom samlades runt om honom och dom gav mej mobilen. Jag darrade i händerna och sedan tryckte jag på knappen och sen var det klart. Tack så mycket, sa mina vänner och log mot Justin, inga problem, svarade Justin och log stort tillbaka. Mina vänner pratade lite med honom och jag stog mest där och sparkade i trottoaren, jag kunde inte titta på honom, jag fick fjärilar i magen fast jag inte ville. Jag kollade upp och såg att Justin stog och kollade på mej fundersamt.

-Vill inte du ta ett kort? frågade han med ett leende på läpparna.
Jag kollade rakt in i hans ögon och svarade:
-Ehm.. nee.. men tack ändå ! svarade jag utan att le tillbaka.
-Okay, sa Justin och log mot mej ändå.
Mina vänner fortsatte prata med Justin, jag stog bakom dom och kollade upp på honom lite då och då. Han var verkligen söt IRL! Plötsligt sa Justin att han behövde gå, han kramade om mina vänner.
Sophie kollade hastigt på honom och sa:
-Eh jo.. skulle du vilja träffas igen och ha kul? :)
Justin tittade på oss och svarade:
-Sure, varför inte, möt mej kl 5 imorn på samma ställe som nu.
-OKAY! svarade alla mina vänner i kör och log brett.
Justin vände sej sedan mot mej och kollade på mej flirtigt och sa:

ByeBye sweetie! och vände sej sedan om och gick däifrån.
Sophia, Taylor och Catherine fortsatte glo efter honom och deras hakor såg ut att hänga vid deras knän och dom hade tårar i ögonen..
Sophia log stort och sa till oss:
-Kan ni fatta det? Vi har pratat med Justin Bieber!!!
-Och han vill träffa oss igen! skrek Taylor när Justin var utom synhåll.
-Jag kan inte fatta det, sa Catherine och var helt glansig i ögonen.
-Kan du fatta att Justin kallade dej Sweetie? sa Sophie glatt till mej.
-Haha mhm.. svarade jag.
-Fast du bryr dej inte så mycket va? lade Taylor sej i.
Jag lyfte på ögonbrynet och svarade:
-Nee inte direkt, han är ju trots allt bara en människa, fast känd?
-Aa jo det är ju sant, svarade Sophie och kramade om mej.

Vi tog bussen hem och nu låg jag i min säng, utmattad och tänkte på Justin Bieber, han kallade mej sweetie, JUST MIG!





Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok!

Hur är det med dig idag ?:D

2010-11-03 @ 09:25:20
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: juliia

du skriver bra :)

2010-11-03 @ 11:42:54
URL: http://blondaaste.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

helt sjukt bra! jag har lagt till dej i mina favoriter så jag kan följa berättelsen :D

2010-11-03 @ 13:08:33
URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-03 @ 15:29:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0