ME+U - chapter 9

Jag kysstes tillbaka och jag kände mej helt varm i hela kroppen, jag drog mina händer genom hans hår och han kysste mej längre och hårdare...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jag bara hängde med men efter någon minut så puttade jag bort honom lite lätt och tittade bort.
Han tittade på mej lite chockat och tänkte ta tag i min hand men ångrade sej snabbt.
-Asså shit, förlåt, jag vet att jag var lite för på, men jag trodde att du ville..
Jag försökte avbryta honom men jag hann inte och han fortsatte.
-Jag kanske gjorde det här lite för snabbt, vi kanske skulle ha haft en fika eller något innan vi åkte hit?
Äntligen så hade han lugnat ner sej och jag tittade på honom igen.
-Asså Justin, ta det lugnt. Jag ville kyssas, men vi har bara träffat varandra 3 gånger och jag är inte sån. Och nej, jag tyckte det var jätte kul att du tog med mej hit, verkligen, men det gick bara lite för fort.
Han tittade på mej och efter en stund så log han mot mej och smekte min hand men slutade snabbt när Jaden och Scooter plötsligt kom in. 

Dom tittade på oss där vi satt i den vita soffan. Scooter log mot mej och skakade min hand.
-Hej, Scooter är jag, jag är med i Justins team.
-Hey, jag heter Alicia, sa jag blygt och satte mej sedan bredvid Justin igen i soffan.
Jaden kom emot Justin och dom båda sa:
-Hey man, hur är det?
Jaden kom sedan mot mej och sa hej. Han log mot mej och satte sej sedan också bredvid Justin. Scooter tittade lite surt på Justin och frågade:
-Vet din mamma om att du är här? Du vet att hon kommer få spel annars!
Justin tittade allvarligt på Scooter och svarade:
-Nej hon vet inte, men jag skulle precis ringa henne.
-Det är bra, vad gör ni då? frågade Scooter och blinkade mot Justin.
-Kollar på TV, och så har vi ätit italienskt.
Justin tittade på mej och jag tillbaka, vi båda flinade.
Scooter tittade fram och tillbaka på oss och skrattade.
-Tittade på TV? Jo det såg ut som om ni gjorde mer än så.
Jag stelnade till, skämtade han eller hade han sett oss? Pinsaaaaamt..
Jaden tittade på mej och Justin och började också skratta.
-Haha jätte kul, sa Justin och himlade med ögonen.
Jaden och Scooter satt nu och garvade åt oss.
-Jag skojade med dej lillkillen, skrattade Scooter och puttade till Justin lite vänligt på armen.
Jag började skratta och det gjorde Justin med tillslut.

Vi satt kvar i soffan och fortsatte prata med Scooter och Jaden. Dom var riktigt trevliga och Jaden var skitsöt, om jag måste vara ärlig. Vid klockan 7 så viskade jag i Justins öra att jag var tvungen att åka hem och att jag kunde ta bussen. Han viskade tillbaka:
-OK, nej jag kör dej, sötnos.
Jag kunde inte säga nej så jag viskade tyst tillbaka:
-OK då, tack Justin.
Jaden tittade på Scooter och Jaden retades med oss:
-Ooo, Love is in the air ;)
-Turturduvor, sa Scooter och garvade.
Justin ställde sej hastigt upp ur soffan och jag också några sekunder efter. Han drog upp sina jeans som hade åkt ner väldigt mycket.
-Sorry, men vi måste dra, jag kommer tillbaka om en halv timme, sa Justin till Scooter och Jaden.
-Vi väntar, hejdå!
Jag ville vara vänlig så jag gav dom ett glatt hejdå och Jaden reste sej upp och kramade om mej och sedan gick vi ut till bilen. Han höll upp bildörren åt mej och sen satt vi i bilen.
Han startade och sen rullade vi framåt, vi satt tysta igen, jag hatade den där tystnaden mellan oss. Efter några minuter så frågade Justin:
-Har du haft kul? Förlåt för att Scooter och Jaden kom och störde.. men dom är som dom är.
-Ja, jag har haft skitkul, haha det gör inget, dom var roliga.
Justin vände sej mot mej snabbt och svarade:


-Bra!
Det blev tyst igen och jag kollade ut genom fönstret, jag visste inte vad vi skulle prata om.
-Du tycker om Jaden lite va? ;) frågade Justin plötsligt och blinkade mot mej.
Jag började skratta men sen så tittade jag på honom allvarligt.
-Men snälla, jag känner honom inte ens, men söt var han väl. Hurså?`
Han skrattade och svarade:
-Haha söt? Honom kan du kalla söt men inte mej? ;) Undrade bara.. ;)
-Haha, du är också söt, ännu sötare än Jaden, sa jag och började fnissa hysteriskt.
Det var precis vad jag ville höra ;) svarade Justin och log brett mot mej.
Hans tänder var oerhört vita och hans tänder var perfekta. Hans leende var faktiskt det sötaste jag någonsin hade sett. Justin avbröt mej plötsligt i mina tankar..
-Förresten så ville Jaden bara jävlas med mej genom att krama dej, sa han flirtigt.
-Haha jasså, hur vet du det då? svarade jag och försökte låta flirtig också.
-Jag stod ju bakom er och han blinkade mot mej och mimade orden "fuck you" mot mej.
Jag brast ut i skratt men satte handen för munnen efter en stund.
-Gud vilket sött skratt du har, sa Justin efter att jag hade skrattat klart.
-Skojar du med mej eller?
-Nej, det är typ som musik till mina öron ;)
Han skrattade och jag skrattade tillbaka, våra ögon möttes och vi slutade skratta.
-Kör vänster, sa jag och tittade bort från honom.
-OK, är vi framme snart?
-Ah, alldeles strax, det där gråa huset där borta är mitt.
-Aha, gulligt hus.
-Nej tråkigt som fan, sa jag och skrattade.

Vi var framme vid huset och han parkerade bilen utanför. Han stängde av motorn och kollade på mej med sina vackra ögon. Han sträckte fram sitt ansikte mot mej och jag mitt, vi kysstes lite lätt och mina läppar blev fuktiga. Vi kysstes en gång till och nu lite längre, han strök sin hand över min kind lite lätt och sen så slutade han kyssa mej. Han ville säkert inte att det skulle bli som förut, att det är jag som är tvungen att putta bort honom alltså.

-Jag måste gå nu, sa jag och skulle precis gå ut ur bilen.
-Men vänta, när ska vi träffas igen? frågade Justin snabbt........


Kommentarer
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (y'

kommer det mer ikväll? ;o

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-07 @ 20:41:30
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0