ME+U - chapter 15

Jag började skratta men blev genast allvarlig och tittade rakt in i hans ögon, det pirrade i magen. Han kollade på mej med sina vackra ögon och sedan så sträckte han sej mot mej lite lätt över bordet......




Vi kollade fortfarande in i varandras ögon och sen så möttes våra läppar. Jag slöt mina ögon och kyssen varade en lång stund, eller det kändes som det iallafall. Tillslut slutade vi båda kyssa varandra, jag blundade fortfarande. Efter några korta, små sekunder så började vi kyssas igen. Det kändes underbart, hans läppar kändes perfekta emot mina. Vi slutade en ännu en gång till och jag öppnade mina ögon, jag såg Justin göra detsamma. Jag blev varm i kroppen och plötsligt så lyfte han min haka lite lätt med sitt finger och kysste mej igen. Jag blev helt varm i kroppen och drog mina händer igenom hans lena hår. Kyssen blev lite mer intensivare och jag flyttade min hand till hans hals. Jag kunde inte höra någonting, jag kunde inte se någonting, Justin var den enda i världen för mej just nu medans vi kysstes. Jag höll fortfarande kvar min hand vid hans hals och han flyttade sin hand till min kind och vi avslutade det hela med en lätt kyss. Sen satte vi oss båda på våra stolar och jag kollade ner i bordet, mina läppar var fortfarande fuktiga efter kyssen. Som tur var kunde ingen se oss.

Jag kollade upp från bordet och jag såg Justin sitta och titta på mej, han log när han såg att jag tittade på honom. Jag kunde inget annat än att le tillbaka. Jag kunde inte fatta att jag hade kysst honom, igen och nu ännu mer intensivare. Den här gången ville båda göra det och det kändes riktigt och äkta. Det hände någonting i mej den här gången när jag kysste honom. Någonting som jag aldrig har känt för någon annan. Justin öppnade plötsligt munnen lite osäkert och sa:
-Så.. det där var perfekt..
Jag såg att han var lite generad, vad skulle man egentligen säga efter en kyss?
-Ehm jaa.. sa jag och log.
Han började skratta från ingenstans och sa:
-Du smakade frozen yoghurt, min favorit. Hahahhaa! ;)
Jag började skratta hysteriskt och svarade:
-Hahhahaa, du med ;)

Återigen blev vi tysta och bara satt och kollade på varandra. Efter en stund så började vi snacka om allt möjligt och det kändes som vanligt. Att kyssas kanske inte är så pinsamt ändå? Nu kändes det som om jag hade gjort det tusen ggr förut men ändå inte. Justin var faktiskt min första kyss, och skulle nog förbli den bästa kyssen också.
Vi kollade på klockan och den var redan 10, vi hade vart här väldigt länge nu. Vi bestämde oss för att gå ut mot bilen så det gjorde vi, han hade dragit upp luvan igen och höll i min hand. Vi var framme vid bilen och han låste upp och några sekunder senare så satt vi inne i bilen. Justin trummade på ratten och frågade:
-Så.. vart ska vi nu då? Eller behöver du åka hem? Klockan är ju lite över 10.
Jag ville inte åka hem, jag ville vara med Justin, det var så kul och mysigt, med honom behövde jag inte oroa mej över någonting.
-Ne.. Jag vill inte åka hem än.
Han verkade bli lite förvånad över mitt svar, trodde han att jag inte ville vara med han??
Han log mot mej och sa:
-OK bra, jag vill inte heller hem än. Det är roligare att va med dej.
Jag sken upp lite där i sätet jag satt, men vart skulle vi ta vägen? Vad skulle vi göra?
-Hihi.. Men vart ska vi då? Det finns ju inte så mycket att göra vid den här tiden ju.. sa jag.
-Nej jag vet, sa Justin och kollade ut ur fönstret lite nervöst. Det stog några tjejer en bit bort som glodde på oss ovanligt mycket, såg dom att det var Justin fast han hade luvan på sej? Jag ville verkligen va med Justin så jag bestämde mej för en sak.
Jag tittade på honom och han vände sej mot mej och väntade på att jag skulle säga något.
-Eh jo, vi kan åka hem till mej om du vill? Mina föräldar är ju inte hemma, sa jag tillslut.
Justin såg glad ut efter att jag hade sagt och han svarade direkt:
-Jaa, varför inte? :D
-Det finns kanske inte så mycket att göra men något kommer vi nog på, sa jag lite glatt.
-Yeep, då åker vi då.

Vi började köra hem mot mej och det hade börjat bli lite mörkt ute. Jag satte på radion och låten With You med Chris brown började spelas. Jag och Justin vände sej snabbt mot varandra och jag sa:
-Oh, det här var länge sen!
-Verkligen! Jag sjöng den här låten i 14 års åldern och la ut på youtube och fick en massa tittare, kommer jag ihåg.
-Coolt! Jag glömde nästan av att du blev känd genom youtube, jag är ju som sagt inget fan ;) sa jag och blinkade mot honom.
Han började skratta men tystnade när refrängen i With You kom. Vi båda började sjunga med och vi båda log medans vi sjöng.

"What I feel when I'm with you, with you, with you, with you....






Kommentarer
Postat av: Julia

Heej jag är en ny läsare, började läsa för kanske 2 timmar sen, har läst alla kapitel om och om igen, vill bara säga att du skriver jätte bra och att jag älskar historien! <33 Keep On Writing!

2010-11-09 @ 23:07:20
Postat av: Laura

GAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH x''''D Åh herregud, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gör om, gör rätt lilla stumpan.

2010-11-10 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0