LOVE OF MY LIFE - chapter 43



NOELLE'S PERSPEKTIV

Cody kollade på mej med sina blåa stora ögon och jag log stort.

-Kram? Sa Cody och jag nickade och flög sedan in i hans gosiga famn. Vi kramades en liten stund och sedan tog Cody sitt finger under min haka och kollade in i mina ögon.

-Du är fin, det vet du va?

Jag hann inte ens svara eller le innan jag kände Codys läppar mot mina. Jag blev alldeles chockad först och hade fortfarande mina ögon öppna. Jag ville inte fortsätta, jag ville inte stänga mina ögon och kyssa tillbaka men ändå så gjorde jag det. Det var som om min kropp och hjärna inte ville göra som jag ville och vi fortsatte i kyssas i några ynka små sekunder till. Jag drog snabbt bort mina läppar från hans och kände att det här vara bara så fel, det kändes bara så jäva fel men när jag verkligen insåg det var när jag såg HONOM. Justin!

Han stod bakom några buskar men jag kunde fortfarande se hans ansikte sticka upp. Jag blev alldeles stel och Cody kollade frågandes på mej. Jag fortsatte kolla på Justin som fortfarande stod helt stilla. Han kollade fort ner i marken och skakade på huvudet. När han kollade upp på mej kunde jag se hur en tår föll ner för hans kind, sedan vände han sej om och sprang iväg.

-JUSTIN VÄNTA! Skrek jag förtvivlat och ställde mej upp.

-Noelle vart ska du? Frågade Cody och ställde sej också upp.

Jag svarade inte utan började också springa därifrån. Jag sprang det snabbaste jag kunde och kände hur tårarna bara rann och rann nerför mina kinder. Jag stannade upp när jag var ute ur parken men kunde fortfarande inte se Justin någonstans. Åh vafan har jag gjort? Hur kunde jag vara så dum? Nu kommer Justin aldrig vilja se mej igen, det är jag helt säker på och helt ärligt så förtjänar jag honom inte längre. Jag är värdelös, jag har förstört ALLT!

Jag stod fortfarande alldeles stilla och andades tungt medans jag kollade i tomma intet. Jag kollade sedan ner i marken igen och snyftade till. Jag vände mej sedan om och började långsamt gå hemåt. Vad ska jag göra nu? Vad fan ska jag göra nu? Mitt liv förstört och det är jag själv som har orsakat det här. Hur kunde jag göra såhär mot Justin? Jag vet inte vad jag ska säga eller göra men nu är verkligen allt förstört.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag fattar inte! Hur fan kunde Noelle göra såhär mot mej? Efter allt som har hänt så går hon bara och kysser Cody! Jag trodde hon var sårad exakt som jag men det visade sej tydligen inte att vara så. Fuck Cody, det är också hans fel! Jag vet att han utnyttjade Noelle nu när hon var som svagast men det spelar ingen roll. Noelle kysste honom och jag kan bara inte förlåta henne! Det går inte, jag vill varken se henne eller prata med henne. Allt kan bara dra åt helvete!

Jag slet upp dörren och gick in med skorna och möttes av mamma i hallen.

-Justin vad har jag sagt om att ha på sej skorna inomhus? Ta av dej dom NU!

Mamma kollade surt på mej men sedan förändrades hennes ansikte och hon tog mej om axlarna.

-Men lilla Justin hur är det? Frågade hon mjukt och jag kände hur tårarna hejdlöst åkte ner för mina kinder fast jag försökte kämpa tillbaka dom. Jag tog bort mammas händer, sparkade av mej skorna, sprang in i mitt rum och smällde igen dörren med en smäll. Jag vill inte prata med någon just nu!

Jag satte mitt huvud mot dörren och blundade hårt. Jag kände hur mina händer skakade och jag drog bort mitt huvud från dörren och kollade runt i mitt rum. Jag tog min lampa som stod på nattduksbordet och kastade i golvet med en smäll och kollade på glassbitarna på golvet. Jag spände ihop mina läppar och sparkade sedan ner min stol på golvet och rev ner alla mina sängkläder och föll sedan ner på golvet med ansiktet i mina händer.

Jag kände hur tårarna började rinna igen och min hand värkte oerhört mycket. Varför? Varför var det här tvunget att hända? Jag känner mej så jävla svag och liten, helt värdelös.

Jag hörde hur mamma hastigt ryckte upp dörren och skulle skrika något men när hon såg mej sitta på golvet blev hon alldeles tyst och satte sej ner bredvid mej och la sina armar om mej. Jag vägrade titta upp och bara fortsatte snyfta inne i mina händer.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Klockan var redan 12 på natten och jag låg i min säng. Jag hade äntligen slutat gråta men jag kände fortfarande den där oron i magen som inte ville försvinna och varenda litet andetag jag andades gjorde nästan ont på något sätt. Jag har försökt smsa Justin men han har inte svarat, inte för att jag har skrivit något speciell heller men jag vill verkligen prata med honom. Bara få ett litet svar ifrån honom och veta att han åtminstone är okej!

Jag är verkligen ledsen för vad jag har gjort, jag är verkligen det och jag kommer aldrig förlåta mej själv för det här. Jag vet att Justin aldrig kommer vilja ta tillbaka mej igen.. Och utan honom vet jag inte hur jag ska överleva.

Jag gav det ett sista försök och skrev ett sms till Justin.

"Justin, du behöver inte svara på detta men du fattar inte hur jävla ledsen jag är. Jag vet att du aldrig kommer förlåta mej och jag är inte värd din kärlek. Du är för bra för att vara sann och jag ångrar verkligen vad jag gjorde! Jag fattar inte hur jag kunde göra såhär mot mot dej.. Åh, om jag bara kunde ändra allt så skulle jag det. För det enda jag vill ha just nu hos mej är dej, att få känna dina läppar mot mina och jag skulle berätta hur mycket jag älskar dej. Men nu kommer det nog aldrig bli så igen. Jag vet att du åker snart men innan det vill jag bara att du ska veta att du betyder allt för mej, även om inte jag gör detsamma för dej längre.. Godnatt Justin."

Jag kände hur en tår föll ner för min kind och jag la mej ner på sängen igen. Jag slöt ögonen och tänkte på alla minnen jag och Justin har tillsammans och började skratta för mej själv. Plötsligt plingade min mobil till och jag satte mej upp igen. Kunde det vara han?

Det stod Justin på displayen och jag fick en klump i magen. Jag öppnade smset och läste igenom smset och kände den där känslan i hela kroppen. Den där känslan som jag verkligen hatar och mina tårar började hejdlöst rinna igen.

"Jag vet inte vad jag ska säga Noelle.. Jag kommer aldrig kunna förlåta dej för det här. Du fattar inte hur jävla sårad jag är just nu. Jag vill inte göra nånting längre och allt kan bara dra åt helvete!! Men nu vet jag iallafall vem du vill ha, jag visste det hela tiden. Det är över nu. VI är så jävla över! Godnatt."

---------------------------------------------

OMG :o

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD GUD GUD GUD, neeeeeeej, men vafan kommer hända mellan dom nu då? DUMA IDIOTEN CODY:@

Merrrr skitbra :)<333333

2011-04-03 @ 22:38:19
Postat av: Anonym

GUD GUD GUD GUD, neeeeeeej, men vafan kommer hända mellan dom nu då? DUMA IDIOTEN CODY:@

Merrrr skitbra :)<333333

2011-04-03 @ 22:38:20
Postat av: mimmi

OMG skiit bra

2011-04-03 @ 22:43:09
Postat av: K A R I N

Neeeeejj vafan händer nu då? :(

2011-04-03 @ 22:57:19
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

//kram

Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-04-03 @ 23:32:17
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Ida

sjuuuukt bra! men bajs på CODY !!!



kolla gärna in min novell blogg : )

2011-04-03 @ 23:33:48
URL: http://storyaboutaluckygirl.blogg.se/
Postat av: ebba bieber

OMB NEEEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!! :O

Va fan kmr hända nu?

de får inte ta slut mellan dom, även fast jag vet att justin adlrig krm förlåta henne..

åhh blir så irriterad på cody, han förstör ju allt!

var han tvungen att kyssa henne?



ÄLSKAR DIN BLOGG!

SKRIV MEEEEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!!!!

2011-04-03 @ 23:34:19
Postat av: isabell

omb...

neeej. stakars lilla justin. dom mååste bli tillsammans igen:(



minst 1 till i morgon va?



btw; grymt bra blogg. :D

2011-04-04 @ 00:36:40
Postat av: Madde

OMB SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA FUCKING BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-04 @ 00:52:13
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

YOU GOT TO BE KIDDING ME!! :O

2011-04-04 @ 07:04:56
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Omg,meeeeer!

2011-04-04 @ 07:45:32
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: V

OMBB :O :O

SKIIIIIT BRA!!! Meeeer :D

2011-04-04 @ 08:19:32
Postat av: Anonym

OMBB!! :O

SJUKT BRAA MEEER :D:D

2011-04-04 @ 13:39:46
Postat av: Esme

OMB!jag började gråta när Justin förstörde sitt rum så sorligt dem måste bli ihop igen!

2011-04-04 @ 14:47:21
URL: http://alicejbesme.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMGOSH ASBRAA

2011-04-04 @ 15:35:23
Postat av: Anonym

OMGOSH ASBRAA

2011-04-04 @ 15:35:28
Postat av: Anzie

Men gud!

Åh,det är så synd om dom.(Mest om Justin)

Det måste typ reda ut sig mellan dom,mer!

2011-04-04 @ 15:54:10
Postat av: a

fucccccccccccccck codyyyyyyyyyyy hahahah

2011-04-04 @ 15:55:28
Postat av: Anonym

AAWW :(

2011-04-04 @ 16:04:33
Postat av: hanna

FUCK CODY!!!! började gråta när allt det där hände OMG!!!! meeeer. dom måste bli tillsammans igen och hon får fan ta och skita i cody

2011-04-04 @ 16:06:38
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: matilda

FAAAAAAAAAN, jag lipade fan i slutet...

fan ta cody .. ;(

2011-04-04 @ 16:08:47
URL: http://claesso.blog.se/
Postat av: sofie schilcher ♥

jag gråter fan också. fyfan vad jag älskar settet ni skriver på :) omg !

fortsätt så. hoppas dom kämpar för vafrandra snart. kommer det bli mera drama när han åker iväg på turne ?

2011-04-04 @ 16:52:49
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skit bra skrivet, men NEEEEEEEEEEEEEEEEJ dumma dumma dumma Cody!!!!!!!!!! Men jag grät skiit mkt i slutet! Jätte bra skrivet som jag redan skrivit men ändå!!!!!!!!!!!!

2011-04-04 @ 17:25:08
URL: http://pebblich.blogg.se/
Postat av: sofiaaa

OMB JÄVLA CODY!!!!! :O

nu är fan allting förstört, jag hatar cody!!!!!!!



ni skriver så bra sjuuuukt bra att jag ryser i heöa kroppen, seriöst sluta aldrig skriva!! :D

2011-04-04 @ 17:59:42
Postat av: Karin

Hej jag har precis startat en novellblogg! Gå gärna in och säg vad du tycker! /http://thatbiebz.blogg.se

2011-04-04 @ 20:31:49
URL: http://thatbiebz.blogg.se/
Postat av: jag sökte upp cody..

Hahaha har träffat cody och sett j.b

2011-04-04 @ 22:14:10
Postat av: Anonym

2011-04-05 @ 15:45:26
Postat av: Anonym

Asså du e så jävla bäst kan jag säga skriv meeeeer snälla ;)

2011-04-05 @ 17:34:53
Postat av: Vanessa

BÄSSSTAAA VILL HA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR ... DU E SÅ JÄVLA BRA PÅ ATT SKRIVA ÄLSKAR DIG O DIN BLOGG !! ASSO OM DU SKULLE GÖRA EN BOK SKULLE JAG VARA DEN FÖRSTA SOM KÖPER DEN !!!!!!!!11

2011-04-05 @ 19:20:58
URL: http://diiamaant.blogg.se/
Postat av: hani

very good girl when comes next

2011-04-05 @ 20:48:04
Postat av: Anonym

Jag undrar varför du inte gör en bok när det e så många som kommer att läsa den du e ju fan sååå jävla bra jag skulle var en av dom förasta som sulle köpt den först! fortsätt med det ;) vi vill haa meeeeer

2011-04-05 @ 21:31:42
Postat av: Anonym

Jag undrar varför du inte gör en bok när det e så många som kommer att läsa den du e ju fan sååå jävla bra jag skulle var en av dom förasta som sulle köpt den först! fortsätt med det ;) vi vill haa meeeeer

2011-04-05 @ 21:31:59
Postat av: Anonym

Jag älskar Justin Bieber! Du MÅSTE skriva meeer! Är detta en riktig historia?

2011-05-25 @ 12:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0